לקראת הקיץ – פרגולות, סוככים ומוצרי הצללה מבית סולריס באיכות שלא הכרתם

התקדמו לסולריס ותוכלו ליהנות משליטה מלאה בכמות האור, הצללה בימי קיץ שטופי שמש, הגנה מלאה מפני הגשם וקיפול מלא במזג אוויר נוח - וכל זאת בלחיצת כפתור.

פרגולות משוכללות

 

מהיום תוכלו לחוות את הטבע בכל מזג אוויר!

 למדו על פתרונות ההצללה, בינהם פרגולות משוכללות, מערכות סוככים נפתחות וחדרי שמש מעוצבים המאפשרים לחוות את הטבע שבחוץ כשנמצאים בבית, ללא הפרעות וללא תלות במזג האוויר.

 

לחברת סולריס הגדולה והוותיקה בתחומה (מלמעלה מ 30 שנה), שלל מוצרים חכמים שהופכים כל מרפסת, גג או גן לשטחים בהם ניתן ליהנות כל השנה, כשחם וכשקר.

הנה כמה מהם:

פרגולות משוכללות

פרגולה Gennius

המילה האחרונה בתחום ההצללה והפופולארית באירופה! מערכת הצללה חשמלית מאלומיניום חזק ועמיד, בעלת סוכך PVC חסין לשמש ולגשם, שנפתח ומתקפל בלחיצת כפתור! הקורות מאלומיניום, מערכות השינוע המתקדמות והפרזול מנירוסטה על חלד, הם ההופכים את המערכת ליוקרתית ואיכותית.

פרגולות משוכללות

פרגולטו TOLL-TEC

TOLL-TEC הם גגות הזזה חשמליים או ידניים, העשויים מסגרות אלומניום וזכוכית, פוליגל או פנלית מבודדת, בהם משולב גג זכוכית מתקפל שמספק סגירה הרמטית מפני שמש, גשמים ורוחות. בנוסף, ניתן ליהנות מחדר מואר או מוצל, באמצעות הוספת סוכך עליון אנטי סאן.

סוככי מסך 

סוככי מסך 

המסכים של סולריס הם יריעות העשויות בד או pvc ונמתחות מלמעלה למטה ובכך יוצרות מחיצה אטומה או אטומה למחצה לבחירתכם.

המסכים מונעים חדירת קרני שמש נמוכה, רוח או גשם ומאפשרים פרטיות מלאה במרפסת או בחצר שלכם. לבחירתכם, מגוון מסכים עם מסילות, כבלים או מוטות נירוסטה לפתיחה קלה ונוחה בקיץ ובחורף בפתיחה ידנית או חשמלית.

  מערכת העשויה כנפי זכוכית

PANORAMIKA

מערכת העשויה כנפי זכוכית נאספות לסגירת חללים, ללא חלוקה באמצעות פרופילי אלומיניום. כך מתקבל מראה יוקרתי ומבט פנורמי לנוף שבחוץ תוך הגנה מושלמת מגשמים ורוחות. כנפי הזכוכית נאספות פנימה או החוצה, ימינה או שמאלה בקלות ובנוחות ותופסות מקום מועט בחלל.

סוככי מרקיזה

סוככי מרקיזה

מרקיזה היא סוכך, המשלב חלון ופתחים בעיצוב מסורתי, שפותח בצרפת במאה ה- 19 בטכנולוגית ייצור עכשווית. סוכך מרקיזה של סולריס הוא הפופולארי בישראל בזכות איכותו הגבוהה ועיצובו הדקורטיבי. זהו סוכך אידיאלי לאקלים הישראלי: יעיל כנגד גשם וקור בחורף, מגן ומבודד מחדירת קרני שמש וחום בקיץ והעיניים הסקרניות של השכנים ועוברי אורך בכל עונות השנה.

סוככי זרועות

סוככי זרועות

סוככי זרועות של חברת בת BAT האיטלקי, מעניקים לבית מראה מעוצב ומוקפד גם כשהם סגורים. כל חלקי הסוכך- הזרועות, המנגנונים והבד, ניסגרים לתוך קסטת אלומניום המשתלבת עם קיר הבית באופן דקורטיבי. הסגירה בקסטה שומרת על הסוכך, הבד והזרועות, ומבטיחה שנים ארוכות של שימוש בהפעלה חשמלית או ידנית. לסוככים תקן TUV הגרמני.

פרגולות ממונעות 

פרגולות ממונעות 

פרגולות אלומניום העומדות עצמאית, עם קירוי של רפפות אלומיניום מתכווננות, הפרגולה היחידה המגיעה עם גג אופקי ללא שיפועים. רפפות הקירוי הינם כפולות, לבידוד מיטבי וכוללות פתרון ניקוז מים מתקדם.


 

תמונה גדולה(1)
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...