מים שקטים: הפחתת הרעש במערכות הסניטציה

פכפוך מים יכול להיות דבר מרגיע – אבל לא כשהוא מגיע מהאסלה של השכנים או מהמקלחת של אורח אחר במלון. כך שומרים על האקוסטיקה במערכות הסניטציה

חדר רחצה שחור מיכל מלא או חצי מיכל? העיקר שההדחה תהיה שקטה
כולכם ודאי מכירים את הסיטואציה: אמצע הלילה, כולם ישנים, ואז השכן החביב מהקומה למעלה מדיח את האסלה שלו ממש מעל מיטתכם. רעש כזה של מי ביוב היורדים בצינור מצביע על מערכת שפכים שאינה מותקנת כהלכה, או שאינה מתאימה לבניין – דבר לא מקובל שעשוי להוביל לתלונות ולתיקונים יקרים.
במקום להשלים עם הבעיה ולכסות את האוזניים בכרית, אפשר לפתור אותה בעזרת תכנון מוקדם. התקנה מוקפדת מראש של תוואי וצנרת יכולים לשפר את איכות חייהם של דיירים בבניינים, והודות לכך גם להעלות את ערך הבניין.
חדר רחצה בסגנון מודרני
חדר רחצה
הבעיה המדוברת בולטת לא רק בבנייני מגורים, אלא גם במלונות. פעמים רבות המנוחה בחופשה מופרית בגלל הרעשים שנלווים למקלחת של אורחים מהקומות העליונות במלון. למעשה, הבעיה הזאת כל כך מטרידה שנושא האקוסטיקה הפך לפרמטר חשוב בדירוג מלונות במדריכי התיירות המובילים בעולם.

בואו לגלות איך זה עובד

 

כשמדברים על אקוסטיקה במערכות הסניטציה מתכוונים לרעש הבוקע ממערכות השפכים ומערכות המים. לאחרונה, נציגות Geberit  בישראל הקימה במרכז ההדרכה שלה חדר אקוסטיקה מיוחד, שבאמצעותו מודגמים הבעיות והפתרונות האופטימליים בנושא האקוסטיקה בבניינים, וזאת בהתאם לשיטות ההתקנה הנפוצות בישראל.

נציגות Geberit  גם תקיים בזמן הקרוב סדרה של ימי עיון בהשתתפות יזמים, חברות בנייה, אדריכלים, מתכננים ויועצי צנרת ואקוסטיקה, על מנת להעביר לשוק הישראלי מידע על הפתרונות הנכונים בנושא מערכות סניטציה שקטות במבנים.

ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...