עולם ומלואו מעבר לקובייה

נבחרת הכוכבים של עולם העיצוב והאדריכלות בצילומים מרהיבים עבור "החממה" – המתחם לעיצוב הבית בשיתוף פעולה עם בניין ודיור

אלירן אביטל

צמרת עולם העיצוב והאדריכלות נפגשה לצילומים במתחם לעיצוב הבית המחודש, "החממה", עבור הפקת הגיליון הקרוב של מגזין "בניין ודיור". האדריכלים ומעצבי הפנים צולמו במתחם המרהיב והמחודש של "החממה " בתוך וליד קוביות ענקיות, המשלבות צורות גיאומטריות מוארות בשלל זוויות שהביאו לידי ביטוי את האישיות והשוני בין כל מעצב ואדריכל. את התוצאות תוכלו לראות בגיליון הבא של המגזין.

בעולם של עיצוב, טכנולוגיה והתפתחות המדע יש מקום לחדש בכל עת, להשתדרג ולהביא אליכם את הטופ של עולם העיצוב לבית. 1300 מ"ר של מוצרים לבית מהעולם הגדול שזורים בתוך "החממה" שלנו – החל מחיפויי קירות ורצפות דרך דלתות ועד אביזרי אמבט, אבן ושיש. החממה תוכננה כחוויה של ממש, כך שתוכלו לסייר בתוך אולם מעוצב בהשראה של חממה אמיתית, להתפעל מחדשנות וחידושים ולרכז את כל המידע הוויזואלי המתקדם בעולם בתחום.

אדריכלים
החממה
אדריכלים

 

דן והילה ישראלביץ – אדריכלים

"תכנון רווי ניגודים, שילוב בין אטום ומסוגר לבין פתוח וחשוף לאור הטבעי, קונטרסט צבעוני ודרמה בין נפחים, הם רק חלק מהתכנים שמהווים את משנתנו האדריכלית. אנחנו דוגלים בהידוק הקשר בין חוץ לפנים וביצירת בתים שנקראים בהדרגה. יצירת קשרים דינמיים בין חללים מהווה את אחד מהמאפיינים הבולטים בפרויקטים שלנו. כמו כן, אנחנו מקפידים להתאים באופן מושלם את המבנה לסביבתו. ביישום הפרויקטים שלנו אנחנו מטמיעים תצורות ייחודיות של חומרים, טכנולוגיות, פרטים ומוטיבים מורכבים, המייחדים כל פרויקט לגופו. חלק גדול מהחומרים והפריטים הדרושים לנו לביצוע מושלם של הפרויקטים שלנו אנחנו מוצאים בחממה".

 

דן ישראלביץ

דן ישראלביץ, ישראלביץ אדריכלים

החממה
דן ישראלביץ

 

רחלי יעיש – מעצבת פנים

"אני מאמינה בעיצוב פנים העונה במדויק לצרכי הלקוחות, לכל מה שיגרום להם להרגיש נוח בביתם. תכנון בהתאם לגודל המשפחה והווי חיים, מותאם לגובה התקציב, בחירת הסגנון המועדף כולל מגוון החומרים וקשת הצבעים. בחממה אני מוצאת היצע גדול של חומרים עכשוויים המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, והמחיר שלהם ריאלי. מעבר לכך, אני נהנית משירות אישי ומקצועי שמסייע לי מאוד בשלב בחירת החומרים הדרושים לי בכל פרויקט ופרויקט".



רחלי יעיש

רחלי יעיש

החממה
רחלי יעיש

 

רז מלמד – אדריכל 

"בפרויקטים שלי במובהק בולט הסגנון המינימליסטי-מודרני במראה חם או קר יותר, אבל תמיד יהיה מואר, נקי ופונקציונלי. עם זאת, אני תמיד דואג להשאיר מקום לאמנות ועד כמה מפתיע, גם להומור. סגנון העבודה שלי מצריך שימוש נרחב בחומרים טבעיים בעיבודים מתקדמים. מקורות ההשראה שלי נובעים לרוב מהלקוחות עצמם. אני בוחר לעבוד עם כאלה המגלים תשוקה לחיים, לאסתטיקה ברמה גבוהה ולעיצוב, איתם, אני מאמין, ניתן לעשות אדריכלות ולא רק שיפוץ או בנייה. בפרויקטים שמבוצעים עם לקוחותיי כל הדרך מהנה ומעניינת, גם אם היא מתארכת עד שמגיעים לסיום, שיאו של פרויקט. גורם נוסף חשוב בדרך עבודתי הוא החיפוש התמידי שלי אחרי חומרים חדשים, טכנולוגיות מתקדמות, ידע מקצועי הטמון אצל בעלי מקצוע מומחים בתחומם, רעיונות מקוריים ומעשיים וגם, במקרה הצורך, פתרונות לבעיות או בקשות מיוחדות שמתעוררות במהלך פרויקט. את כל אלה אני מוצא בחממה, המקום לאסתטיקה גבוהה ועיצוב ממדרגה ראשונה בכל המובנים".

רז מלמד אדריכל

רז מלמד

החממה
רז מלמד אדריכל

 

מיטל סלומון – מעצבת פנים 

"אני מאמינה ביצירתיות, דיוק, יעילות ופרקטיות. דמיון הוא תחילת היצירה. אתה מדמיין את מה שאתה רוצה, אתה רוצה את מה שאתה מדמיין, ולבסוף יוצר את מה שאתה רוצה – כי הכול אפשרי".

מיטל סלומון מעצבת פנים 

מיטל סלומון

החממה
מיטל סלומון מעצבת פנים 

 

פיני אביטבול – מנהל פרויקטים

״אני אוהב את התחום, את הבנייה ויותר מזה אני אוהב אנשים. זאת הסיבה שקעקעתי על הזרוע את המילה: 'אנשים, אנשים, אנשים'. אני חושב שהתכונה שהתברכתי בה עוזרת לי המון בקשר עם לקוחות להם אני תכל'ס בונה את ביתם, לרוב וילות מהיפות בארץ. אבל לא רק וילות. כשמדובר באנשים, אני גם עושה פרויקטים אחרים, כמו בית לחיילים בודדים שנבנה על ידי משפחתו של חלל צה"ל בנג'מין הילמו ז"ל שנהרג בלבנון. היחס החמים שלי לאנשים מתבטא לא רק כלפי הלקוחות. כולם יודעים שכדי לפתח יחסים טובים, שני הצדדים צריכים להיות נכונים לכך. זו הסיבה שאני תמיד מעדיף לעבוד עם החממה. היחס האנושי, החם והמתחשב וההרגשה שתמיד מוכנים לעשות הכול בשבילך, עומדים ביחס שווה לטיב הסחורה שלהם. אני שמח לומר את זה, כי אחרי פרויקטים רבים של בנייה עליהם פיקחתי, כל עוד עבדתי עם החממה תמיד יצאתי מרוצה".

פיני אביטבול

פיני אביטבול

החממה
פיני אביטבול

 

מיקלה סימונה – אדריכל 

״האדריכל האגדי מיס ון דר רוהה אמר את הפתגם 'אלוהים נמצא בפרטים הקטנים', ואני מסכים איתו ועובד בהשראתו. העיצוב שלי מתחיל בתכנון אדריכלי של חללים ומבנים גדולים, ובהמשך אני מקפיד להגיע לרמת המיקרו, לפרטים הקטנים ביותר – החל מבחירת הריהוט שיוצב במבנה ועד לבחירה ולמיקום של התמונות שעל הקיר והמראות בשירותים. במבנים שלי חשוב לי ליצור דיאלוג עם שורשי ההיסטוריה של האדריכלות והאמנות, אך גם ליצור שפה ייחודית, עמוקה ומעוררת השראה. אני שואף לצקת לתוך הפרויקטים שלי עומק תרבותי המאפשר ללקוחותיי להרגיש, ולו לרגע, שהם מתעלים מעל חיי היומיום. בחממה אני מוצא את כל מבוקשי. מתוך מכלול ההיצע העצום אני מתחבר במיוחד למבחר הגדול של אריחים מדוקקים המועדפים עליי. אני אוהב לשוב ולחזור לחממה, גם בזכות השירות האישי והמיוחד. אני מרגיש במקום כמו בתוך משפחה".

מיקלה סימונה אדריכל

מיקלה סימאונה

החממה
מיקלה סימונה אדריכל

 

שלומי לוין – אדריכל 

״כשם שמכונית מרוץ לא יכולה להיבנות מחומרים שהם לא פחות ממעולים, כך גם עיצוב איכותי ומדויק לא יכול להיתמך ולהתקיים מביצוע שאינו תואם אותו. זו הסיבה העיקרית שאני אוהב לעבוד עם החממה. איכות המוצרים המעולה תואמת את איכויות התכנון הקפדניות במשרדנו, ומביאה את הפרויקטים פעם אחר פעם לכדי שלמות. תוסיפו לזה יחס חם, קשר אישי ושירות מעולה, ויש לכם נוסחה מנצחת לשלמות".



שלומי לוין

שלומי לוין

החממה
שלומי לוין

 

מיטל פרינץ – אדריכלית פנים

אדריכלות פנים נכונה היא זאת שעומדת במבחן הזמן, שתהיה תמיד עדכנית ותספק תשתית חזקה ויציבה לכל אובייקט וחומר הנכנסים לתוכה. אני דוגלת באדריכלות מודרנית בקווים ישרים, ברורים ונקיים, בשילוב נגיעות חמות. בעיניי אדריכלות זו מייצגת את אופי הלקוחות הישראלים המודרניים שלא מוותרים על חללים חמים. החממה הוא מקום שתמיד תמצא בו את החומרים הכי עדכניים ואיכותיים הקיימים בשוק עם שירות מקצועי ובלתי מתפשר.

מיטל פרינץ

מיטל פרינץ

החממה
מיטל פרינץ

 

מושיק חדידה – אדריכלות ועיצוב פנים

אני במקצוע 22 שנים, את הסטודיו הקמתי בשנת 2007 בתל אביב. הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים ודירות יוקרה במגוון סגנונות: מודרני, קלאסי ועוד. אנו מגויסים להגשמת חלומותיהם של לקוחותינו, להציע לכל לקוח ולקוח בית ייחודי המותאם במדויק לצרכיו, לסגנון חייו ולאישיותו, בלי לוותר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום הבטיחות, האסתטיקה והפרקטיות ותוך מחויבות לעמידה בלוחות הזמנים והתקציב. כשאני עובד עם החממה, זה בא לידי ביטוי באיכות החומר, במגוון המוצרים, בדיוק ובשירות הגבוה.

מושיק חדידה

מושיק חדידה

החממה
מושיק חדידה

 

אמיר גולן – סטודיו גולן אדריכלים

קרן אלבוים – אדריכלות ועיצוב פנים

שיתוף פעולה בין שני משרדי הבוטיק של מעצבי הפנים קרן אלבוים ואמיר גולן.
שני המשרדים הינם משרדי בוטיק המתמחים בתכנון ובעיצוב פנים של משרדים, דירות, בתים פרטיים, דירות יוקרה, פנטהאוזים, לובאים, בתי מלון ובמגוון אחר ורחב של עבודות תכנון, עיצוב ואדריכלות פנים בארץ ובחו״ל.למשרדים יש את הידע, הניסיון והכלים ללמוד ולגבש את צרכי הלקוח ולתרגם את תהליכי העבודה הללו לתכנון מדויק ובהתאמה אופטימלית.הקו המוביל את עבודת העיצוב הוא שילוב מוקפד בין פונקציונליות לבין עיצוב חדשני, יצירתי, צעיר ורענן. לאורך כל הדרך מוקדשת תשומת לב רבה לפרטים הקטנים המרכיבים את התמונה הגדולה, לעמידה בלוחות זמנים תוך כדי הקשבה ושיתוף הלקוח, עבודה מול יועצים, בעלי מקצוע ומול הספקים המובילים בתחום

גולן אדריכלים

אמיר גולן - סטודיו גולן אדריכלים, קרן אלבוים - אדריכלות ועיצוב פנים

החממה
גולן אדריכלים

 

אליס לידובסקי – מעצבת פנים

מעצב בעיניי הוא המנצח על התזמורת שחברה ליצור את החלל המותאם וההרמוני ללקוח. כמנצחת על התזמורת, אני בוחרת את הטובים ביותר כדי שהתוצאה תהיה הטובה ביותר, כמו שנאמר "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים". בחממה, שמביאה קולקציות מדהימות ואיכותיות, ממשיכים בייעוץ מקצועי ובשירות עד בית לקוח וקשובים לכל צורך. אני מודה לכם שאתם חברים בתזמורת שלי, שיוצרת ומעצבת את חלומם של לקוחותיי.

אליס לידובסקי

אליס לידובסקי

החממה
אליס לידובסקי

 

רמי רומנו – אדריכל

"בסופו של יום מה שמניע אותי ועומד לנגד עיניי, זה ליצור את החוויה הייחודית המותאמת לחלל, ולאו דווקא ליצור יצירת פאר שתשרת את האגו שלי, אלא להתאים את התכנון והעיצוב שלי למה שמבקש המרחב. זה דורש מחד יצירתיות וחדשנות, ומאידך כישורים אנושיים כמו סבלנות, רגישות והקשבה ללקוח. כשזה קורה, זה מעצים את הפרויקטים והופך אותם מדויקים למהותם ושונים זה מזה בצורתם ויופיים. בחממה מצאתי בית ויחס חם, אנשים טובים שתמיד נרתמים לעזור ומוצרים מגוונים ברמה גבוהה מאוד.

רמי רומנו

רמי רומנו

החממה
רמי רומנו

 

יעלה איבגי – מייסדת האדריכלות הסינרגית ובעלת מכללת pure

"העיצוב הסינרגי מייצג את החיבור בין החומר והרוח, וכשזה מגיע לבחירה של החומרים בפועל, אני רוצה עבור הלקוחות שלי את הטוב ביותר. החממה היא חברה שהיא כמו משפחה – אמינה, מקצועית, חדשנית, עם מגוון עשיר של מוצרים באיכות הגבוהה ביותר".

יעל איבגי

יעלה איבגי - מייסדת האדריכלות הסינרגית ובעלת מכללת Pure

החחמה
יעל איבגי

כתובת
מתחם החממה, הלח״י 7, בני ברק

פרטי התקשרות
משרד: 03-7448000
פקס: 03-7448085
[email protected]

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...