עיצוב בסטייל אחר: כל בית הוא יצירת אומנות

עבור המעצבת אורלי זילבר, העיצוב הוא דרך חיים. כל פרויקט מרגש אותה מחדש, כל פרויקט הוא ייחודי ונתפר במיוחד עבור הלקוח.

ספרי על הסטודיו
סטודיו אורלי זילבר, מתמחה בעיצוב פנים ייחודי, יצירתי ועכשווי לסקטור הבניה הפרטית, חללים ציבוריים, משרדים, חנויות, מסעדות ומלונות בוטיק.
"אנו שואפים ליצור חללים מרשימים בסטנדרט הכי גבוהה, בעוד אנו שמים דגש על שמירת הנוחיות ופרקטיות בכל פרויקט. אנו תופרים לכל לקוח עיצוב ייחודי ונבדל לכל פרויקט, תוך בחירת קונספט ייחודי לפרויקט, כדי לספק את צרכיהם ורצונם ולהפוך את חלומם מדמיון למציאות. הסטודיו שואף להיות בין נותני הטון לעיצוב הישראלי ובינלאומי. אנו שואפים ליצור חללים מעוררי השראה, אותם אנו מגדירים עיצוב אייקוני שיהיה יפה ומדהים גם בעוד עשרים שנה ויותר. אנו מאמינים שעיצוב נכון אינו מוגדר בזמן והוא צריך להיות יפה ובלתי תלוי בזמן".
גורמים המשפיעים על הליך עיצוב פנים
"עיצוב זה מבחינתי אינטרפרטציה של מעצב,  לטרנדים והתרחשויות עולמיות שהוא סופג. העיצוב עבורי, זו אומנות לכל דבר, על בסיס ריאלי תכנוני. זה נכון, שיש לכל לקוח חזון ורצונות לחלל המבוקש, אבל אחרי הקשבה מעמיקה, אני מתרגמת את רצונות הלקוח ליצירה ייחודית שנתפרה לו באופן אישי. אני מאד מאמינה בבחירת קונספט עיצובי לכל עבודה, כעין חוט מקשר בין החללים המעוצבים. מאד חשוב לדבוק בקונספט ולהישאר באותו פריים ופלטת צבעים שנבחרה עיצובית לפרויקט".
דבר ייחודי שמלווה אותך לאורך הקריירה
"תחילת הדרך המקצועית שלי התחילה ככימאית פיזיקלית, באוניברסיטת תל-אביב, אבל עד מהרה החיים ומעברים בינלאומיים, כבתו של קבלן לשעבר ונשואה למהנדס בנין, הביאו אותי לאהבה האמתית בחיי והוא תחום האדריכלות ועיצוב פנים. אני מאד מאמינה שאין חצי דרך להצלחה וכדי להצליח, חייבים לאהוב את מה שאתה עושה. עיצוב זה דרך חיים!!! אני אסביר את כוונתי, זה איך שאתה מציע את המיטה ואיך שאתה מגיש לבני המשפחה את האוכל וזה יכול להיות בחלקו נרכש! אבל חייבים לרצות להפנים!".
מה הופך עיצוב פנים בנאלי לייחודי
"עיצוב פנים בנאלי איננו דבר שנמצא בלקסיקון שלי בכלל. הייחוד של הסטודיו שלי, הוא ביצירתיות עיצובית ותכנונית לפרויקטים השונים. ההצלחה של מעצב מבחינתי, היא בכישרון היצירתי שלו ליצור חלל שלא נראה כדמותו לפניו. אנו תמיד מחפשים איך לאתגר את עצמינו, ביצירת חלל מעורר השראה לנו לסטודיו ולתעשייה בכלל. הסטודיו עוסק ביצירתיות מחשבתית ומאתגרת למצבים שונים תוך שמירה על נוחיות עבור הלקוח. עיצוב זו אומנות , זו דרך הסתכלות שלי מחלון של הלקוח".
אורלי זילבר 

בואו להתרשם מפרויקטים של המעצבת אורלי זילבר 

מזכרת בתיה –  פרויקט הרסוף 

פרויקט הרסוף היא דירת פנטהאוז ,בשטח בנוי של כ160 מ"ר, ללא מרפסות, עבור יזם. הפנטהאוז, נבחר כפרויקט דגל יחד עם עוד כמה פרויקטים נבחרים של הסטודיו. הקבוצה החליטה למתג את הפנטהאוזים ולהשתמש בסטודיו לשם כך. העיצוב הינו מודרני קלאסי יוקרתי. כבר ביציאה מהמעלית המובילה לדירה נפגשים בקיר קמין דו צדדי המשמש את חלל הסלון וכל המרחב. חיפוי הקיר בגרניט פורצלן דמוי שיש שחור בשם נירו מרקווינה, נותן תחושת יוקרה לקיר הטלוויזיה והקמין. הארונות הגבוהים במטבח וכן חיפויי העץ בבית בחלל המסדרון עשויים פורניר עץ אלון עם ידית אינטגרלית לכל האורך דבר היוצר ניתוק שנותן ענין לחיפויים. כמו כן, המשחק של חלק מטבח צבוע שחור וחלק מעץ פורניר אלון נותן גיוון למטבח. הריהוט הוא פאקטור חשוב בכל פרויקט ויש להתאימו לחלל המעוצב. הריהוט של חברת מינוטי האיטלקית, מעצים את החלל ונותן אוירה אלגנטית יוקרתית.

סלון מודרני

אי במטבח בשחור מבריק

קיר טלויזיה עם קמין


מזכרת בתיה – פרויקט מידון

פנטהאוז מיוחד עם בריכת שחייה של כ10מ"א אורך על הגג. שטח בנוי כ200מ"ר.פרויקט דגל נוסף שנבחר על ידי יזם. פרויקט בסגנון טרנדי מודרני,  תוך שימוש בפריטי עיצוב ייחודיים כמו השימוש של המנורה של טום דיקסון האגדי. חיפויי קיר מחורצים מעץ, עם ניתוק מתכתי במרכז, הנמשך גם בארונות המטבח כידית הפתיחה. הפרויקט מיוחד גם בזכות התקרה הייחודית, הכוללת שימוש  בבטון וגופי התאורה השחורים, הנמשכים כחוטים מיחידה אחת לשנייה. הריהוט שנבחר לפרויקט, הינו בעיקר של חברת בקסטר. קיר הקמין/טלוויזיה, הינו מחופה בגרניט פורצלן שחור שנותן נופח יוקרתי לחלל.

סלון מודרני עם פרקט פישבון

ספת רביצה אפורה

שטיח בסלון כהגדרת מרחב


הרצליה פיתוח –  פרוייקט בית הקורטן 

פרויקט בית הקורטן, הוא פרויקט שיפוץ כחדש של בית בהרצליה פיתוח של 550מ"ר בנוי, על שטח של 870 מ"ר מגרש. העבודה, כללה חידוש מראה פנים וחוץ של הבית, בנוסף לחידוש בריכה 870 שטח של ושטחי הגינה חדשים. הפרויקט תוכנן עבור משפחה עם שני ילדים, שעשו עליה לארץ. הקונספט לבית היה שימוש במתכת הקורטן בכל האזורים הנבחרים. הרעיון התחיל מהלקוחה, שביקשה שאעלים את המראה של המעלית במרכז ביתה ולכן הוחלט לחפות את המעלית במשרבייה מקורטן שהפכה לתכשיט בתוך הבית. המשרבייה המתכתית, משמשת גוף תאורה מקורי במרכז התקרה בסלון וממשיכה את הקונספט הנבחר לאזור הסלון. מראה העץ האקזוטי בצבעו החלודתי, גם הוא ממשיך את פלטת הצבעים הנבחרת וכך גם בקומה ראשונה שם נעשתה עבודה מדהימה בספריה מתכתית מקורטן.

שזלונג שחור

דלת מגזעי עצים

חדר רחצה בסגנון ספא


הרצליה פיתוח – אקלקטיות מודרנית 

פרויקט עיצוב פנים עבור בית בבניה חדשה, שטח בנוי כ 450מ"ר , על מגרש של 500 מ"ר.  הלקוחות הם תושבים חוזרים עם 3 ילדים. עיצוב הפנים הנבחר לבית זה, הינו מודרני אקלקטי מאחר שזהו זוג שחזר לארץ אחרי הרבה שנים בחו"ל ואספו במשך השנים מספר פריטים עתיקים בשהייתם בחו"ל. הסגנון האקלקטי, משלב פריטים מתקופות שונות וסגנונות עיצוב שונות. הפרויקט כלל שימוש בשיש אפור, שי גריי ,כריצוף בקומת הקרקע ובטון חשוף כקיר דקורטיבי בחלל הכפול של הסלון. המדרגות התלויות בבית, מעץ אלון טבעי, שמרחפות מעל חלל הסלון הכפול, האי במטבח מפורניר אלון והאלומיניום השחור, הם חלק מפלטת הצבעים שנבחרה לפרויקט וחוזרים על עצמם באזורים שונים בבית.

ויטרינות גדולות

מעקה מיתרים במדרגות ביתיות


מחוז חיפה – פרויקט גווני נחושת 

פרויקט עיצוב של דירה חדשה, שטח בנוי של 150מ"ר. הלקוח,  זהו אחד הפרויקטים הכי כיפיים שהיו לי. הלקוח, משפטן רווק, נתן לי את האמון המלא וזכות לעצב לו את הבית. אין ספק שהיה לו חזון וחיבה מיוחדת לתחום הארכיטקטורה ועיצוב. הפרויקט התחיל מקונספט מיוחד עבור דלת מעבר לחלל חדרי השינה, שאינו גלוי לעין המתבונן, שכלל שימוש בצינורות מתכת שחורים עם שילוב של כמה צינורות נחושת אופקיים, שנמשכים הלאה לתוך הוויטרינה במטבח והמשמשים מעמד לבקבוקים שוכבים אופקית. משחקי הנחושת נמצאים בכל הפריטים המיוחדים שתוכננו לבית, מהכוננית מתחת לטלוויזיה ,דלת כניסה, לשולחן הקפה וכורסאות של חברת מינוטי שנבחרו לסלון.

 סלון ופינת אוכל בסגנון מודרני

גופי תאורה מיוחדים מעל פינת אוכל


מידון 553אורלי
6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מזכרת בתיה- פרויקט מידון
בנין ודיור שלום, אני רוצה להתייחס לכתבה שלכם בנושא הנ"ל. אתם מתארים פרוייקט ייחודי וחדשני, ומהללים את מעצבת הפנים (אולי בצדק אבל זה לא הנושא), כשבוחרים לא להתייחס כלל למי שתיכנן את הפרוייקט. למי שחלם את הפרוייקט הזה ונלחם במשך שנתיים ברשוייות ובמתנגדים, עד ועדת ערר!!! מגזין רציני היה כותב לפחות מי תיכנן! זה נכון שעיצוב פנים מוכר יותר, אבל יש כללי אתיקה ומקצועיות בסיסיים שעדיין קיימים בעולם, והיה יפה שגם אתם תנהגו לפיהם.

לא מובן
ולמה אתה לא מפנה את בקשתך למעצבת עצמה ?

מאיפה הכסאות למטבח
מאיפה הכסאות למטבח

מוטיב חוזר- בהרצליה פיתוח עולים, תושב חוזר..
נו ברור, לעוד מישהו יש כסף לבית בהרצליה פ (או בכלל חחח) ועוד מעוצב אישית? ב״ה חח, תהנו מקסים.

יש לה סטייל מעצבת יצירתית ומוכשרת..
כל עיצוב שלה יפה אלגנטי ויחודי לה .. אהבתי

בנין ודיור עיצוב
בטוב טעם

בודק...