שיק נוסטלגי: סטודיו בוטיק עיונה

תחת קורת גג אחת, נוצרים עיצובים ומייצרים ריהוט עם שיק נוסטלגי, תוך הקפדה על איכות המוצרים ושירות אישי. זה הרגע להכיר את סטודיו בוטיק AYUNA

 

סיפור פשוט בעץ – עיונה

הכול החל מסיפור מעורר השראה על יונת אור, שבגיל 40 עזבה עבודה מסודרת במשאבי אנוש ועשתה הסבה מקצועית, "היה לי רצון להגשים את עצמי, היה בי קול פנימי שרצה יותר, הלכתי אל הלא נודע, עם המון נחישות, תעוזה ורצון להגשים את עצמי, לתת ביטוי למאווים הפנימיים שלי. להגשים את החלום שנראה אז רחוק. ככל שעבר הזמן הדרך נסללה והתבהרה" מספרת יונת, בעלת הסטודיו, המנכלית, היזמית והוגת הרעיון של הסטודיו. יונת הגשימה את עצמה ויצרה יש מאיין בעשר  אצבעות, עסק מורכב, מאתגר אך עם המון סיפוק והגשמה.

הכל התחיל ממש בקטן לפני 10 שנים, באהבה של יונת לשיפוץ ולחדוש רהיטי וינטג. "היה לי צריף שבו עבדתי ומכרתי רהיטים ששיפצתי, התמחתי בצביעה אמנותית עם הזמן העסק הלך וצבר תאוצה והצריף הקטן לא יכל להכיל את הצורך". לפני 4 שנים, יונת קיבלה לידיה את מתחם הנגריה רחב הידיים של הקיבוץ, מימשה את הפוטנציאל של המקום ופיתחה את העסק לכיוונים אחרים. משיפוץ רהיטים עברנו לייצר רהיטים בקו עיצובי מקורי וייחודי. עם הגדלת הסטודיו, חלק מהמתחם הוסב לטובת חלל תצוגה.

 
עיונה הוא מתחם של חנות ונגריה בו מעצבים ומייצרים רהיטי בוטיק

העיצוב והייצור נעשה תחת קורת גג אחת, תוצרת כחול לבן עיצובים מקוריים איכותיים ומוקפדים, רהיטי בוטיק מהחומרים הטובים ביותר. העובדה שהייצור, הנגריה והמצבעה נמצאים באותו המתחם, מאפשרת ליווי צמוד של הנגרים בעין בלתי מתפשרת של המעצבות.

בסטודיו, פיתחו קו ייצור בוטיקי לא המוני. מצד אחד זה מאפשר עבודה יעילה וסדרתית ומצד שני ורסטיליות כגון החלפה והכנסה של מוצרי קולקציה חדשים באופן רציף  3-4 פעמים בשנה.

אולם התצוגה צמוד לנגריה וריח הנסורת מורגש כשנכנסים לחנות מה שמשווה למקום אותנטיות וחיבור לחומר ולעץ.

כיום, הצוות של עיונה מונה שנים עשר נגרים, צבעים, נותני שירות ומתמחים בעיצוב רהיטי בוטיק, במראה נקי עם נגיעות של נוסטלגיה ורטרו. שווקי פשפשים מהווים עבור יונת  מקור השראה לעיצוב." גם בתור קיבוצניקית הושפעתי מבתי הורינו ובתי הילדים שעוצבו בסגנון פשוט, מינימליסטי, עם השפעות של העיצוב הדני של שנות החמישים והשישים כמו: ויטרינות עם תריסים, קונסולות שמזכירות את שולחנות התלמידים של פעם, שולחנות לסלון במראה רטרו, מזנונים עם זכוכית סבתא במראה נוסטלגי ונקי".

כל הריהוט מעוצב ומיוצר על ידי צוות עיונה, סטודיו בוטיק, מתוכנן בקפידה וערוך לייצר עשרות רהיטים בחודש ועדיין לשמור על האיכות והיחס האישי לקוח. הסטודיו עובד רק על הזמנות ואין לו מלאים. כל העבודות נעשות בעבודת יד, ללא פשרות על איכות המוצרים. הרהיטים שהסטודיו מעצב ומייצר יהיו לרוב בצבעים שונים עם נוכחות שמכניסה אופי לחלל אך שומרים על שקט עיצובי רגוע והרמוני. כמובן שישנה גם אפשרות לתת ללקוח מענה לצבע לבחירתו, משחק עם החזיתות ובכך ליצור רהיט על פי מידותיו וטעמו.

נשות צוות עיונה מחוברות לכל התהליך, מהשלב של השיחה עם הלקוח דרך תהליך הייצור, ההרכבה והמשלוח לביתו. ישנו טיפול אישי אשר מעניק ללקוח שקט נפשי לאורך כל הדרך, נותן ללקוח הרגשה שהוא נמצא בידיים טובות, מה שמאפשר ללקוחות רבים לבצע הזמנות אפילו מבלי לראות את המוצר פיזית אלא דרך הטלפון או האתר.


533
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...