תכירו את נטלי קונטנטה: מעצבת פנים, משמחת בתים

לפעמים מספיקה הצצה אחת בבית כדי להתאהב, כך גם במקרה של הפרויקטים עליהם אמונה מעצבת הפנים נטלי קונטנטה אותם מגדירים לקוחותיה כמשני חיים: החללים המוארים ורחבי הידיים, תשומת הלב לפרטי פרטים והאיזונים המושלמים בין טקסטורות, צבעים וחומרים, גורמים גם לנו לרצות לארוז מזוודה ולהתנחל. הצצה לפועלה של מעצבת שלא מפסיקה להפתיע ולחדש!

נטלי קונטנטה

מי אני:

נעים מאוד. שמי נטלי קונטנטה, מעצבת פנים, משמחת בתים ועסקים. מטרתי העיקרית היא לשמח בתים וכמובן שאת הלקוחות, שחווים את התהליך יחד איתי.

אני מלווה כל פרויקט מתחילתו ועד סופו: משלב התשאול והבנת צרכי הלקוחות, בניית תכניות אדריכליות המלוות בהדמיות תלת ממד מקצועיות, תקצוב והכנת כתבי כמויות, עבודה מול הקבלנים והספקים וכמובן ליווי מקצועי והדוק לאורך כל הדרך בבחירת אלמנטים, אקססוריז ורהיטים שיהיו מדויקים לפרויקט. 

אני מאמינה שבכוחו של חלל שמעוצב נכון להשפיע על הרגשות והמאווים של כל אחת ואחד מאיתנו. לכן אני רואה בעבודה שלי שליחות וחשוב לי מאוד להעניק טיפול אישי ומסור לכל לקוח. במסגרת התהליך המשותף אני מקפידה להבין ולנתח במדויק את הצרכים והשאיפות ולהביאם לידי ביטוי בתכנון ובעיצוב הסופי. כך אני מגשימה את הרצונות והחלומות של בעלי הבית.

נטלי קונטנטה משמחת בתים

המעצבת נטלי קונטנטה,

נטלי קונטנטה משמחת בתים

פרויקט הדגל שלי:

עיצוב מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) עבור משטרת ישראל, אותו עיצבתי כמשרד בסגנון הייטקיסטי וברוח ישראלית: שילבתי בו משפטים אייקונים מסדרות וסרטים ישראליים שכולנו גדלנו עליהם.

ככלל, אני מאמינה בעיצוב חללים מיוחדים ובלתי שגרתיים, לצאת מחוץ לקופסה. השאיפה היא לתכנן ולעצב משרדים, בתי מלון וחללים מרכזיים עם אופי, הומור ואמירה.

סלון קלאסי
סלון קלאסי
צילום: ליאור טייטלר

מה רציתי להיות שאני יהיה גדולה:

מאז ומתמיד נשמתי וחלמתי עיצוב. כבר כילדה, כשהייתי מגיעה לבקר חברות, ארגנתי להן מחדש את הבתים. כבר אז הבנתי שזה הייעוד שלי.

סלון אפור
סלון אפור
צילום: אבי קבלו
סלון מודרני
סלון מודרני
צילום: אבי קבלו

 הדבר הראשון שאני עושה שמגיעה לסטודיו:

אני מחזיקה באופן קבוע פנקס ליד המיטה מכיוון שהרבה פעמים אני מתעוררת בלילה או בבוקר עם ראש מלא ברעיונות, אותם אני כותבת מיד בפנקס על מנת שלא אשכח. מיד כשאני מתיישבת על הכיסא במשרד אני מתחילה לגבש ולעבד את הרעיונות לכדי תכניות עבודה ומציאות.

 

ארון אמבטיה כחול
ארון אמבטיה כחול
צילום: אבי קבלו
ספה כחולה
ספה כחולה
צילום: מירית רובין דוד

הצ'אנס הראשון שניתן לי:

קבלתי את הזכות לתכנן ולעצב בית פרטי ממש בסמוך לסיום הלימודים. קרוב ל-13 שנה אחרי אני שמחה ומתרגשת שהלקוחות עדיין מאוד אוהבים ושמחים עם העיצוב.

קמין
קמין
צילום: סוזי לוינסון

מנטרה לחיים:

כל יום הוא התחלה חדשה והזדמנות ליצור משהו חדש ויוצא דופן.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...