איתור נזילות – כי בית זה חשוב

לרוב מגלים נזילות בבית רק אחרי שהן כבר הספיק לגרום לנזק משמעותי. הכתבה הבאה תעזור לכם לתפוס אותן בזמן ולטפל בהן כמו שצריך

נזילות בבית יכולות להסב נזק מהותי למבנה. מעבר לכך, לעיתים לא רואים את הנזילה בצורה פעילה של טפטוף מים, אך ניתן לראות סימנים שונים המעידים על הימצאותה של נזילה כלשהי בבית. במקרה שכזה, אם מופיע סימן או כמה סימנים אשר יכולים להעיד על הימצאותה של נזילה כלשהי בבית, חשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע המומחה בתחום איתור נזילות בצורה הטובה ביותר. איש מקצוע מעין זה יסייע לכם לאתר את המקור של הנזילה בצורה מקצועית ומבלי להסב נזק למבנה ולתקן את מקור הנזילה באופן ספציפי. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה כלשהי בבית, חשוב מאוד שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

איתור נזילות

צילום: איתור נזילות משה שליו

איתור נזילות

סימנים שיכולים להעיד על נזילה בבית

כאמור, ישנם לא מעט סימנים אשר יכולים להעיד על נזילה בבית. לעיתים תוכלו לראות טפטוף של מים מאחד הקירות או מהתקרה או שלעיתים קרובות תוכלו לראות סימנים שונים שיכולים להעיד על הימצאותה של נזילה כגון: סימני רטיבות על הקיר או על התקרה, עובש על הקירות, חשבון מים גבוה מהרגיל שיכול להעיד על נזילה פעילה שאינכם יודעים היכן היא מצויה, סימנים של  פטריות וטחב על אחד מהקירות וריח לא טוב בחלל ועוד, סימני התפוררות של הקיר ועוד. בכל מקרה שבו אתם מזהים סימנים לנזילה, חשוב מאוד שתפנו לאיש מקצוע העוסק בתחום איתור נזילות. הצנרת של מערכת האינסטלציה הביתית מצויה מאחורי הקירות ומתחת למרצפות ועל כן, כאשר נוצרת נזילה כתוצאה מנזק כלשהו בצנרת המדוברת או כתוצאה מבלאי ושחיקה של הצנרת, אין ספק שחשוב לטפל בה בצורה הטובה ביותר וכמה שיותר מהר. כמובן שבלתי אפשרי לזהות באופן עצמאי את מקור הנזילה שכן, מדובר על צנרת שאיננה גלויה לעין ועל כן, יש לבחור איש מקצוע שיכול לאתר נזילות בצורה הטובה ביותר ועם האמצעים המשוכללים והרלוונטיים לצורך איתור נזילות כיום.

כיצד מאתרים נזילה?

איתור נזילות כיום מתבצע בצורה מתקדמת ואיכותית הרבה יותר מכפי שהיה מבוצע בעבר. בעבר, בכדי לאתר מקור של נזילה כלשהי, איש המקצוע נדרש לפרק קירות או להרים מרצפות בכל איזור שבו הוא חשד שמצוי מקור הנזילה. תהליך זה היה דורש מכם לבצע מיני שיפוץ בביתכם לאחר איתור מדויק של מקור הנזילה וטיפול בה וכן, היה מסב נזק רב לבית כולו ואי נעימות רבה לדיירי הבית. כיום, במציאות הטכנולוגית המודרנית שאנו חיים בה, איתור נזילות מתבצע בשיטה פשוטה, קלה ונוחה יותר ומבלי להסב נזק למבנה. באמצעות שימוש במצלמה טרמית מיוחדת, אשר מבוססת על קרני אינפרא אדום, ניתן לזהות באופן חיצוני את המקור של הנזילה. המצלמה בעצם מזהה הבדלי טמפרטורה במשטח כזה או אחר, אשר יכולים להעיד על הימצאותה של נזילה. בהתאם לתמונה שהמצלמה משדרת ובהתאם לאזור שבו הטמפרטורה נמוכה יותר משאר האזורים, ניתן להסיק כי מקור הנזילה מצוי באזור ובהתאם לכך, לטפל באופן נקודתי וספציפי במיקום המדויק שבו מצויה הנזילה. אין ספק כי מדובר על שיטה חדשנית, יעילה, איכותית  ומתקדמת מאוד.

מדוע חשוב לבחור את הטובים ביותר עבור איתור נזילות?

חשוב מאוד לזכור שנזילה שלא מטופלת בצורה הטובה ביותר ובזמן, עלולה להסב נזק רב ומשמעותי למבנה שאתם מתגוררים בו וכן, נזק לרכוש שלכם. מלבד זאת, בהחלט לא נעים להתגורר בבית שבו ישנה נזילה או סימני נזילה. על כן, אין ספק שמיד כאשר חושדים שקיימת נזילה כלשהי בבית, יש לפנות לאיש המקצוע הטוב ביותר בתחום איתור נזילות וזאת בכדי שהעבודה תבוצע בצורה מדויקת, איכותית ומהירה ותאפשר לכם לשוב לשגרת החיים שלכם כמה שיותר מהר.

הכתבה נערכה בשיתוף "איתור נזילות משה שליו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...