אם כבר אז כבר: תמ"א היא הזדמנות לחדש את הדירה גם מבפנים

תהליך של תמ"א 38 כרוך בלא מעט אבק ולכלוך, והרבה דיירים מחליטים לנצל את הבלגן ולשפץ את הדירה גם מבפנים. משרד האדריכלות שפר אדריכלים מתמחה בדיוק בזה, ומבטיח ללקוחותיו סביבת מגורים חדשה לחלוטין

שירן כרמל

משרד שפר אדריכלים מתמחה בפרויקטי תמ"א 38. באחד מהפרויקטים שהיו אמונים עליו, בנוסף לתכנון ושיפוץ הבניין כולו, שופצה דירה על כל חדריה וקיבלה חיים חדשים לגמרי.
המהפך שעברה הדירה מורגש כבר מרגע הכניסה, כאשר במסדרון הארוך שבחלל הכניסה תוכנן ארון קיר ייחודי הבנוי מקופסאות מגדלים שונים ובטקסטורות שונות. הארון נועד לשמש כארון חשמל, אחסון ותצוגה לפריטים דקורטיביים.

ארון אחסון ריבועים
ארון אחסון ריבועים

חדרי הבית המשופץ תוכננו בהתאמה מדוייקת למתגוררים בהם, ולכן תכננו בשפר אדריכלים גם את הרהיטים בחדרים בהתאמה אישית.
בחדר ההורים העיצוב משרה אווירה דרמטית אח נינוחה המתקבלת הודות לשימוש בצבע כהה בגב המיטה. נישת עץ הממוקמת בצורה א-סימטרית מעל המיטה מוסיפה חום טבעי לחלל, על גביה מונחים פריטים סנטימנטאליים של בעלי הבית.

חדר שינה
1
פסל עכבר
2

חדר הרחצה בחדר ההורים עוצב בסגנון צרפתי על ידי בחירה בריצוף בדוגמה גאומטרית בצבעי שחור ולבן בשילוב נגיעות זהב.
חדר הרחצה של הילדים קיבל מרצפות מצויירות בצבעוניות עדינה וארון עץ בעיצוב נקי.

חדר רחצה ריצוף שחור לבן
3
חדר רחצה לבן שחור

חדר הילדים קיבל עיצוב מושקע במיוחד בשלושה צבעים עיקריים. מוטיב הבית נבחר להיות הנושא המרכזי בעיצוב החלל וכל הרהיטים תוכננו בהתאמה אישית על ידי המשרד. שימוש בטפט עדין נבחר על מנת להוסיף טקסטורות ועושר לחדר.

חדר ילדים מיוחד
5
חדר ילדים מיוחד
6
משחק ילדים

החדר לנער המתבגר בבית תתוכנן בשיתוף פעולה איתו, בהתאם לצרכיו ורצונותיו ובקו צעיר אך לא ילדותי. פינת הלמידה והמחשב, יחידות האחסון וארון הבגדים נבנו כיחידה אחת המאחדת את החלל.

שפר אדריכלים הוא משרד ותיק ומקצועי המקפיד לתכנן כל פרויקט לפרטי פרטים. המשרד רואה בפרויקטים של תמ"א 38 הזדמנות לשפץ לא רק את הבניינים אלא גם את הדירות עצמן. הודות לעיצוב פנים מקורי ומושקע, ולמחשבה יצירתית שניכרת בכל קיר ופינה, הדירות זוכות לחיים חדשים גם מבפנים.

 

חדר שינה
7
חדר עבודה
8
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...