בלב הסערה: 10 אדריכלים ופרס אחד

בלב הסערה, 10 אדריכלים ומעצבים נפגשו במלון רנומה על חופה של תל אביב, כדי לקבל את פרס נבחרי השנה של מגזין בניין ודיור. הקאווה נמזגה, הגלים געשו והאווירה? ביתית וחמה

אתמול בערב, ובלב הסערה,  נפגשו 10 אדריכלים ומעצבים לקבל את הפרס הנחשק: נבחרי השנה של מגזין בניין ודיור. האירוע התקיים ביום הכי חורפי של השנה, ועל רקע הגלים במלון הבוטיק "רנומה" ברחוב טרומלפדור בתל אביב. מי שהשם מצלצל לו מוכר, מדובר במבנה הקשתות המפורסם שתכנן יצחק שוורץ לפני כמאה שנה, אליו צמוד מבנה מחודש ובו מלון בוטיק יוקרתי, הנקרא על שם המעצב הצרפתי מוריס רנומה, שבחר את הקישוטים המעטרים את חלל הפנים.

 

אסנת שתווי אונגר

 

חדווה אלמוז, עורכת המגזין,  על בחירת הזוכים: שמחנו לגלות שלצד השמות המוכרים והמובילים, נוספו שמות חדשים של אדריכלים ומעצבים יצירתיים שהפגינו חשיבה מחוץ לקופסא. לא קל היה לבחור את הזוכים. על התואר התחרו קרוב לתשעים פרוייקטים שהתפרסמו במגזין בשנה החולפת.

 

האדרילכים והמעצבים הגיעו לקטוף את הפרס, ללגום קאווה, לשמוח וכמובן – מינגלינג! ואלו הזוכים: האדריכלית והמעצבת רונית טל, האדריכלית והמעצבת אלכסנדרה דיז, האדריכל אריאל פרנקו, האדריכלית רחל שיינפלד, האדריכל צבי גרש, האדריכלית שירלי דן, האדריכלית והמעצבת לילך גורפנג, האדריכלים שחר וליאור רוזנפלד, האדריכלים דן והילה ישראלביץ והאדרילכים מיקי כתר ומרב ברמן. האירוע התקיים בנוכחות חדווה אלמוז, עורכת המגזין, אוסי אונגר מנכ"לית הקבוצה, תמיר מירן מנכ"ל האתר וצוות המגזין.

 

מוזמזנים להציץ בתמונות ולחוות את הערב:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אוסי553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זוכים בתחרות
אז מי הזוכים????

בודק...