גלית בלוריאן – המעצבת שבאה להשאיר חותם

ברגע שבו גלית בלוריאן נחשפה לתחום האדריכלות, היא הבינה שזה מה שהיא רוצה לעשות. "החלום שלי הוא לעזור לאנשים להפוך ארבעה קירות לבית"

עידן גור
גלית בלוריאן

מי אני:

שמי גלית בלוריאן, אני בת 47 עם שלושה ילדים מקסימים, והחלום שלי הוא לעזור לאנשים להפוך ארבעה קירות לבית שלהם.

את לימודי כטכנאית אדריכלות סיימתי לפני 25 שנה. בשש השנים האחרונות הקמתי סטודיו עצמאי לעיצוב פנים שמתמחה בעיצוב דירות קבלן לאנשים שילדיהם עזבו את הקן והם מחפשים עיצוב קליל, נוח ופרקטי שמותאם לצרכיהם המשתנים. סגנון העיצוב שלי הוא אורבני-תעשייתי-מודרני חם. בין היתר ניהלתי לקבלנים פרויקטים של שינוי דיירים בעשרות פרויקטים בארץ, ואני מכירה את ההתנהלות מול הקבלנים בבניה רוויה למגורים, מחירוני "דקל", ההתנהלות מול ספקי הקבלן ועוד.

גלית בלוריאן

גלית בלוריאן,

גלית בלוריאן

פרויקט הדגל שלי:

פרויקט הדגל שלי הוא דירת בוטיק תל אביבית בת שלושה חדרים, לבני זוג כבדי שמיעה שילדיהם עזבו את הקן. השניים עברו מהכפר אל העיר הגדולה כדי לאפשר לעצמם את הנוחות שהעיר מציעה. הדירה מעוצבת בסגנון אורבני-תעשייתי, ונעשה בה שימוש בשיש בגוונים אפורים ואלמנטים מברזל שחור. לדירה יש חלון גדול מאוד בסלון שפונה לגינה מלאה בירוק ועצים.

סלון לבן
סלון לבן
ספרייה ברזל
ספרייה ברזל

ככה הגעתי לתחום:

אחרי הצבא התגלגלתי לקורס במשרד העבודה שנקרא בזמנו טכנאי אדריכלות וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות. התחום משלב דיוק וירידה לפרטים ביחד עם קרבה לאנשים, לתרבות ואסתטיקה.

הצ'אנס הראשון ניתן לי:

הדירה הראשונה שעיצבתי בעצמי הייתה דירת קבלן בת חמישה חדרים, שהצלחתי להפוך לדירה של שישה חדרים. לא בדיוק ידעתי מה ההתנהלות והעבודה הנדרשת מול הקבלן ומה זה אומר לבנות דירה במגדל עם קבלן ראשי. מאז הכול כבר היסטוריה כי הפכתי להיות מומחית לעיצוב דירות ולניהול פרויקטים מול קבלן וספקים.

עיצוב מרפסת
עיצוב מרפסת
חדר שינה
חדר שינה

הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיעה לסטודיו:

הדבר הראשון זה לומר בוקר טוב לעובדות שלי. היום יש לי צוות שהוא משפחה. אנחנו עובדות על מטרות משותפות יחד, וכל אחת מביאה את החשיבה הייחודית שלה ואת עצמה לפרויקטים.

המנטרה שלי לחיים:

אני במקצוע של "לגרום לזה לקרות" ולכן אני פה. באתי להשאיר חותם ולא להיות כצל עובר.

 

ספה אפורה
ספה אפורה
מסדרון
מסדרון
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...