הדבר הגדול הבא: חברת Quickey משנה את חוקי המשחק בענף הבניה

כולנו חולמים על בית צמוד קרקע מפנק הצופה לגינה, אך אלה שהתנסו בבניית נכס שכזה מדווחים כי הדרך למנוחה ולנחלה רצופה במשוכות ואתגרים שהופכים את התהליך לסבוך ומורכב. חברת Quickey הישראלית מציעה אלטרנטיבה ייחודית, איכותית ויוצאת דופן שעתידה לשנות מקצה לקצה את ענף הבניה המקומי. כל הפרטים בכתבה הבאה

ישראל אמנם מצטופפת ונבנית לגובה' אך ביננו מסתובבים לא מעט ברי מזל שהגשימו חלום ורכשו קרקע פרטית, עליה יבנו בקרוב בית פרטי שיענה במדויק על הצרכים, המאוויים והחלומות של כל אחת ואחד מבני המשפחה. עם זאת, גם הם מודעים היטב לכך שהם הם עומדים בפתחו של תהליך ארוך טווח, רווי דילמות ואתגרים, בו מעורבים עשרות אנשי מקצוע וכלל לא ברור עד כמה יתמשך ואילו עלויות יגרור. ובכן, נראה כי כאבי הראש הללו הם נחלת העבר- חברת Quickey הישראלית מציגה מיזם חדשני ומהפכני, שעתיד לשנות את שיטות הבניה הנהוגות בבתים צמודי קרקע בני 2 עד 3 מפלסים. מדובר בלא פחות מחדשה מרעישה.

צילום באדיבות Quickey

מהפכה שעתידה לשנות את תפיסת שיטות הבניה הנהוגות

צילום באדיבות Quickey

חברת Quickey הקימה לפני כשנתיים מפעל ייחודי לייצור מבני מגורים חכמים, מעוצבים, מודולריים וניידים, באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, שמאפשרים אחת ולתמיד להיפטר מכל הרעות החולות שמביאות עמן שיטות הבניה הקיימות: "הרעיון העומד בבסיס המיזם הוא, להביא את תחום מבני המגורים צמודי הקרקע אל קדמת הטכנולוגיה ולהצעיד את הבניה הפרטית בישראל אל עבר העתיד. המיזם משנה את תפיסת תהליכי הבניה והמגורים בארץ ובעולם ועומד לנרמל רכישת בתים צמודי קרקע כמוצר מדף איכותי מוכן מראש, באפס זמן- בדומה לתהליך יצור ומכירה של רכבים, או כל מוצר מדף אחר. 'באים- בוחרים – הולכים' ", כך לדברי מנכ"ל החברה, האדריכל והיזם מישל אסולין, שתכנן, ביצע ופיקח לאורך השנים יותר מ- 100 פרויקטים שונים ומגוונים בהם בתים צמודי קרקע ומבני מגורים בבניה רוויה.

צילום באדיבות Quickey

לא להאמין שמדובר במוצר מדף איכותי שתוכנן והוכן מראש

צילום באדיבות Quickey

מדובר בפריצת דרך של ממש ומעתה בעלי מגרשים, החוששים מתהליך הבניה, מעוניינים לחסוך את כאבי הראש ומחפשים פתרון איכותי ביותר ומהיר, יוכלו סוף- סוף לבנות את בית חלומותיהם עם חיוך על השפתיים: Quickey" שמה לה למטרה לייצר בתים העומדים תמיד בקדמת החדשנות מבחינה טכנולוגית, עיצובית, ופרקטית, בדגש על שילוב מקסימלי של טכנולוגיות ירוקות- אקולוגיות. המבנה מגיע מוכן לחלוטין, ישירות מהמפעל אל המגרש והוא כולל מטבח, כלים סניטרים, אינסטלציה חשמל, דלתות, חלונות, מיזוג, ריצופים, חיפויים ובמידה ורוצים, גם ריהוט", מסביר אסולין. "הבית מגיע בחלק אחד או במספר מודולים מוכנים מראש, בהתאם לגודל המבוקש. המודולים הללו מתחברים זה לה בשיטה חכמה ופשוטה, בתפרים אטומים לחלוטין, ולמעשה מרגע הגעתם למגרש על גבי המשאיות, הבית מוכן למגורים תוך יום עד 3 ימים לכל היותר. המבנים שהוצבו עד כה משמשים כבר כביתם של משפחות מאושרות או כיחדות אירוח יוקרתיות. אנו שמחים לדווח כי בכל המקרים ההתנהלות היתה מופתית והפרויקטים הוכתרו כהצלחה כבירה הן מבחינת התכנון, הגימור, הסטנדרט, האיכות והשינוע כמעט אפס תקלות".

צילום באדיבות Quickey

אפס תקלות: המבנה מגיע על גבי משאיות ומוכן למגורים תוך 3 ימים

צילום באדיבות Quickey
צילום באדיבות Quickey
צילום באדיבות Quickey
צילום באדיבות Quickey

מלאכת מחשבת המבוצעת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום

צילום באדיבות Quickey

גורמי מקצוע מעידים שאכן מדובר בפתרון מהפכני לו יתרונות רבים. הראשון שבהם הוא הוודאות התקציבית: הבית מורכב מראש כך שהסיכוי להפתעות לא נעימות שואף לאפס ולא צפויות תוספות משמעותיות בעלויות. בנוסף, הבנייה נעשית במינימום זמן, למעשה עם קבלת היתר הבית מוכן, זאת הודות לייצור הבית במפעל, במקביל לתהליך קבלת ההיתר, דבר שאינו אפשרי בתהליך הבניה המסורתי בו הבניה מתחילה רק לאחר קבלת ההיתר ונמשכת ברוב המקרים 12 חודשים לפחות.

ההליך הפשוט מייתר לחלוטין את תהליך הבניה אותו כולנו מכירים ובתוך כך את ההתמודדויות והעימותים עם בעלי מקצוע שיוצרים לא אחת מעמסה רגשית, לצד מעמסה כלכלית וזה עוד לפני שדיברנו על שפע ההפתעות שמזמן לנו תהליך הבנייה. בתוך כך, נחסכים ליקויי בניה רבים- עקב האכילס של ענף הבניה הישראלי- זאת הודות לבניה איכותית שמבוצעת תחת בקרה מקרוב, בשיטות בניה מתועשות מתקדמות. בעיקר לאחר שהמודל עבר הרצה ובדיקה כפיילוט.

צילום באדיבות Quickey

כך זה נראה מבפנים: חדר שינה חלומי הצופה לגינה המטופחת

צילום באדיבות Quickey

המבנים אותם מציעה  Quickey עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה ולמעשה 90% מהמבנה ניתן למחזור, כך ניתן לפרק ולבצע שימוש חוזר בכל אחד ואחד מהחומרים, או כמובן למחזר את המבנה בשלמותו. הודות לבנייה ירוקה, בעלי הבתים צפויים לחסוך באופן משמעותי בהוצאות שוטפות, שכן מודבר במבנה יעיל אנרגטית וככזה הוא חסכוני. המבנים בעלי כושר בידוד טרמי ואקוסטי בערכים פנטסטיים ובנוסף, בעלי יכולת אגירת אנרגיה. התחושה שמתקבלת במבנה ומחוצה לו היא של מבנה קבע איכותי ביותר בעל עמידות גבוהה בפני שחיקה ונזקים, עד כדי שעין בלתי מקצועית תתקשה להבחין ולדמיין שמדובר במבנה "נייד" שהגיע לחצר על גבי משאית.

צילום באדיבות Quickey

טכנולוגיית הבניה הירוקה מבטיחה יעילות אנרגטית משמעותית

צילום באדיבות Quickey

החברה מציעה מגוון רחב של גדלים ומודולים בהם מודולים של מבני מגורים בשטח של 17, 25 ו-66 מ"ר, מודול מגורים נוסף בשטח של 40 מ"ר, שמתאים במיוחד ליצירת יחידות אירוח וצימרים ומודול אחר באורך משתנה וברוחב קבוע. המודולים השונים מתחברים האחד לשני במגוון אפשרויות אינסופי, בשיטת חיבור חכמה ופשוטה, כך למעשה מתאפשרת גמישות תכנונית עילאית, שמאפשרת ליצור את הבית המושלם בבת אחת או בשלבים. הבית ניתן להגדלה או לחלופין להקטנה, בהתאם לצרכים המשתנים של המשפחה לאורך ציר הזמן.

צילום באדיבות Quickey

המודולים השונים מאפשרים ליצור את הבית המושלם בבת אחת או בשלבים על פי צרכי המשפחה בכל עת

צילום באדיבות Quickey
צילום באדיבות Quickey
צילום באדיבות Quickey

וזה לא הכל: ב- Quickey מציעים מבנה מרפסת ייחודי אותו ניתן להתאים לכלל המודולים ובדומה לבית עצמו גם הוא מגיע מוכן ומאובזר. בעלי הבתים יוכלו ליהנות ממרפסת מפנקת עם פרגולה מוגנת גשם, רצפת דק עץ, שטחי אחסון מובנים ונסתרים, המיועדים לשמש הן כמחסן והן כמקום ייעודי למטבח חוץ. בתוך כך, המרפסות מגיעות מוכנות לשימוש, כולל הכנה לתשתיות הביוב, התאורה והחשמל .

צילום באדיבות Quickey

כל בית צריך מרפסת. ועוד איזה מרפסת!

צילום באדיבות Quickey

לעמוד הפייסבוק של חברת Quickey

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...