העתיד כבר כאן: המקרר האינטגרלי במטבח שלכם

העיצוב נוכח בימינו בכל חדר בבית וכמובן גם במטבח. לא משנה איזה סוג, סגנון או גודל ייבחר למטבח, המכשור החשמלי ייכלל בתכנון העיצובי. מכשירי החשמל האינטגרליים, תופסים מקום של כבוד בעיצוב ותכנון המטבח, ובראשם המקררים והמקפיאים האינטגרליים.

המטבח יהווה חלק חשוב ומהותי בעיצוב, בכל תכנון ועיצוב של בית. חלפו הימים שהמטבח סגור בתוך חדר צדדי, סגנונו אחיד והאבזור החשמלי הוא מינימלי ואינו מהותי. הקדמה הקולינרית, תכניות הבישול הרבות ועולם העיצוב שתופס תאוצה בשנים האחרונות, הובילו את המטבח לקדמת הבמה.  המטבח תפס מקום מרכזי בבית, פתוח ונראה בחלל המרכזי של הבית, מעוצב ובקו נקי ומרשים. הרצון לאסתטיקה והרמוניה בין כל חלקי המטבח, מובילה  את המכשירים האינטגרליים למקום חשוב ומרכזי.

מקררים אינטגרליים

מכשירי הקירור של העתיד זמינים כבר היום. ניתן לראותם כמעט בכל מטבח . בין המגוון הרחב של החידושים והטכנולוגיה, תוכלו למצוא את המקררים האינטגרליים, אשר משלבים בתוכם מצד אחד עיצוב מרשים ויוקרתי ומהצד שני טכנולוגיה חדישה ופורצת דרך.
המקררים האינטגרליים ניחנים בתכונה עיצובית יוצאת דופן המאפשרת להם למתמזג היטב בחלל. הם זמינים במגוון של תצורות, גדלים וחלוקה פנימית, במטרה לתת מענה לשלל הצרכים, לשלבם בצורה מושלמת בארונות המטבח ולהטמיע אותם כחלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח. בדגמים אינטגרליים ל, ניתן לצפות את הדלתות בחיפוי זהה לזה של ארונות המטבח. לחלופין, לבעלי התעוזה, המעוניינים בקבלת מראה ייחודי יותר, ניתן לבחור בחזית דקורטיבית.
מקרר אינטגרלי
עיצוב אורבני מודרני. הקווים הארכיטקטוניים הישרים והעיצובים הנקיים של מכשירי סימנס, מתמזגים היטב בחללי המגורים האורבניים המודרניים. העיצובים שואבים השראה מסגנון הבאוהאוס, שמתמקד לא רק בפונקציה אלא גם בצורה. המקררים האינטגרליים של סימנס משלבים טכנולוגיות מתקדמות עם נוחות שימוש מרבית.

טיפים לשילוב המקרר האינטגרלי מבחינה עיצובית ופונקציונלית

* להשלמת המראה הנקי – זכרו לבדוק את המידות המקרר, כך שיישב בקו אחיד עם ארונות המטבח. הקפדה על קו אחיד ונקי, תאפשר גמישות בחירה חופשית של אביזרים שונים במטבח.
* התאמת המקרר לצרכי המשפחה – זכרו עבור מי מיועד המקרר. כמה נפשות ישנם במשפחה, מה צרכי המשפחה, האם דרוש מקום אחסון גדול יותר במקרר או במקפיא ומה יהיה צורת האחסון שתתאים לבני המשפחה.
* מיקום המקרר – תכננו היכן תמקמו את המקרר כך שיהיה בצורה נוחה ופרקטית. חשוב שיהיה ליד משטח סמוך למקרר, שעליו יהיה נוח להניח מצרכים. מנגד, הרחיקו את המיקום המקרר ממיקום התנור, מקור חום שכזה מוריד את היעילות האנרגטית של המקרר ומקצר את אורך חיי המקרר.
מקרר האינטגרלי
טכנולוגיה מתקדמת במקפיאי noFrost של סימנס מספקים למכשיר את כל המידע הדרוש להגדרת מחזורי הפשרה מדויקים – למשל, הטמפרטורה הנוכחית בחדר וכמה פעמים הדלת נפתחה. מחזורי הפשרה מבוקרים אלה מונעים הצטברות של כפור בחלל הפנימי של המקרר עם תא ההקפאה, ואף שומרים על צריכת אנרגיה נמוכה ועקבית. כך לעולם אינכם נדרשים להפשיר את תא ההקפאה – וחוסכים לעצמכם זמן ומאמץ.
מקרר יין אינטגרלי
מביני עניין יודעים שיין צריך להיות בטמפרטורה הנכונה כדי פתח את טעמו המלא. מקררי היין והארונות לאחסון יין מבית סימנס, שומרים על היין בדיוק בטמפרטורה הנכונה להנאה מירבית. 
סימנס-מקררים 553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...