והרי התחזית: כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים מערכת מיזוג אוויר

בין אם מדובר בקיץ או בחורף מערכות מיזוג אוויר הן הבחירה הנכונה לשמירה על טמפרטורה הנעימה בבית. אבל מה חדש בתחום, ומה חשוב לדעת לפני שרוכשים מערכת מיזוג? רגב גל מחברת בר מערכות עשה לנו סדר

עם כניסת מזג האוויר חורפי בארצנו, חימום הבית באמצעות מזגן היא השיטה הפופולארית והמשתלמת ביותר. אך מה הם השיקולים לבחירה נכונה של מערכת מיזוג אוויר, ומה צפוי לנו בעתיד? לתשובות לשאלות הללו נעזרנו רגב גל – יועץ מיזוג של חברת בר מערכות.
 
סלון מרווח בוהמי
כיצד התקדם תחום מיזוג האוויר בשנים האחרונות? 

תחום מיזוג האוויר ביצע קפיצת מדרגה בשנים האחרונות עם כניסתם של טכנולוגיות חדישות אשר שמות דגש על הקטנת צריכת החשמל, מקסום היעילות האנרגטית ונוחות המשתמש. אם בעבר במיזוג הביתי הדגש היה על מזגנים מיני מרכזיים כיום חל מעבר למערכות מרובות אזורים בטכנולוגיית אינוורטר (VRF) כאשר נותנים דגש תכנוני לכל חלל, ולפי דרישתו ואופיו ומתאימים לו את המערכת המתאימה לו. מערכות האינוורטר התפתחו מאוד לאחרונה והן תופסות נתח שוק גדול יותר מבעבר הודות למגוון רחב של יצרנים ומותגים בינלאומיים.
שולח ןאוכל וסלון מרווח
מה חשוב לדעת לפני שמתקינים מערכת מיזוג? 

נכון להיום ענף מיזוג האוויר הינו בעל רגולציה נמוכה ולכן יש לבדוק טוב מי משווק לכם והאם המתקין הוא בעל ההסמכה מתאימה לכך. כמו כן, מומלץ לבחור כמובן קבלנים בעלי מוניטין ובמיוחד כאלו שנותנים ליווי מלא לתהליך החל משלב התכנון ועד ההפעלה הסופית. בנוסף חשוב לבדוק את משך האחריות הן למוצר והן להתקנה.
מטבח לבן מודרני
מה השיקולים לבחירת מזגן לבית או למשרד? 

לרוב אנו בוחרים על פי סקירה קצרה באינטרנט בין המותגים השונים, אך השיקול המרכזי הוא בחירת אנשי המקצוע טובים אשר ייעצו, יתקינו וייתנו אחריות על עבודתם. שיקול נוסף הוא המוצר עצמו –  יש כמובן לבדוק את רמת האמינות שלו, צריכת החשמל ורמות הרעש. רגב גל אינו ממליץ על כלל אצבע גורף לבחירת מזגן, כיוון שיש לבחון כל מקרה לגופו בהתאם לדרישות ולצרכים.
מטבח לבן וגרם מדרגות
מה צפוי לנו בשנים הבאות? 

בשנים הבאות הדגש במערכות המיזוג ימשיך להתמקד בחיסכון האנרגטי, נוחות המשתמש ושיכלול מערכות חכמות. כמו כן תהיה המשכיות למגמה של מיזוג דירתי באמצעות מערכתVRF מולטי אשר שומרת על אחידות בטמפרטורה בבית תוך הפעלה רציפה של המערכת (ללא הפסקות המדחס).
סלון מודרני
חברת בר מערכת פעילה בתחום מיזוג האוויר משנת 1988, הנה חברה קבלנית למערכות מיזוג. חברה בהתאחדות קבלני מיזוג האוויר בישראל ומורשית על ידי החברות המובילות בענף
 ויטרינה לחצר בשולחן אוכל
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...