חלומו של סטודנט: מעצבת הפנים שהפכה את פרוייקט הגמר שלה לביצוע

לפעמים כדי להגשים חלומות, צריך לגרום להם לקרות: הכירו את מעצבת הפנים ציפורה סלנר גבריאל, שהוציאה את פרוייקט הגמר שלה החל מהתכנון האדריכלי ועד לתוכניות ביצוע. התוצאה לפניכם

 

ציפורה סלנר גבריאל סיימה לאחרונה לימודי עיצוב. אך בשונה ממרבית הסטודנטים, עבודת הגמר שלה הפכה לפרויקט ממשי שבוצע בשיתוף פעולה עם g7 נדל"ן והשקעות בע"מ, יחד עם שותפים אמיצים, הבינו את הפוטנציאל, אישרו תקציב מטורף וגרמו לפרוייקט הגמר לרקום עור וגידים. ישבנו עם ציפורה לשיחה על עיצוב והגשמת חלומות.           ציפורה סלנר

 

ספרי לי על עצמך.

"קוראים לי ציפורה גבריאל ואני מעצבת פנים בתחילת דרכי, נשואה, אם לשני ילדים ומתגוררת בנהריה. את לימודי עיצוב פנים סיימתי לפני כשנה במכללת קווים. את הסטודיו TSG– ציפורה סלנר גבריאל, הקמתי כמחלקה נוספת בתוך חברת האם 'g7 נדל"ן והשקעות בע"מ'. החברה שבבעלות משפחתית, קיימת כבר למעלה מעשור ומתמחה ביזמות, תכנון וניהול פרויקטים לתחנות דלק ומסחר. לחברה כמה חברות בת, וכולן מתעסקות באותם התחומים.

הסטודיו TSG של ציפורה סלנר גבריאל מתמחה בתכנון ועיצוב פנים ופונה למגזר הפרטי והעסקי. אנחנו מבצעים תכנונים למבנים קיימים, חלוקת החללים הפנימיים, חדשים או משופצים, עיצוב כולל, החל מבחירת חומרים וכלה בהלבשת הבית, כולל טקסטיל, ריהוט, תאורה ודקורציה".

 

לובי פינות ישיבה אומנותי מבט לכניסה – לובי פינות ישיבה בעיצוב אישי

 

מה בעצם הוביל אותך להתחיל ולעסוק בעיצוב פנים?

"תמיד הייתה לי משיכה לאסתטיקה. החיבור הזה הביא אותי לסביבה הטבעית שלי, בה אני מרגישה שלמה ומאושרת. כמובן, הלכתי ללמוד כדי להתמקצע ולקבל את הכלים".

 

האם יש סגנונות עיצוב מועדפים עלייך ומה יחסך לחומרים?

"אני מאמינה בשילוב סגנונות. כל עוד החיבורים נעשים במידה ובמינונים נכונים. שילוב בין סגנונות יוצר עניין והפתעה. אני גם אוהבת לחבר בין חומרים שונים, והכי חשוב בעיניי זה לא להיות קורבן של אופנה וטרנדים. לבנות את הייחוד שלי עם "טוויסט" לאמירה אישית".

 

מטבחון צבעונימטבח/קפיטריה בעיצוב אישי לאורחים והעובדים

 

לובי משרד מבט נוסף לקומת הכניסה – קיר מגנט ומדפים ממוחזרים

 

ספרי לי על פרויקט המדובר. 

"מדובר בחלל הפנימי של מבנה בעל שלוש קומות הממוקם ברחוב קרן היסוד 8, קריית ביאליק. התכנון מחדש מתייחס לקומות הראשונה והשנייה. הקונספט הראשוני היה יצירת חלל מחולק לאזורים אך עם שקיפות מלאה ויכולת התקשרות עם הסביבה. המשרדים נועדו לחברות הבת ולמחלקות השונות שבבעלותנו. המקום תוכנן לכשבעה אנשים ואני בתוכם. החלל כולל: משרדי הנהלה, חדרי עבודה, חדר ישיבות, לובי וקפיטריה. פינות הישיבה, הספסלים וארונות המטבח תוכננו ועוצבו על ידי. כאמור, תוך התייחסות עד הפרט האחרון".

 

משרד שתי קומות מבט לחדרי העבודה וההנהלה, גג פנימי

 

מה היה מקור ההשראה לעיצוב המשרדים ובאיזה סגנון בחרת? 

"המשרדים עוצבו בהשראת כיכר באירופה, שבמבט מסביב רואים את כל המבנים ומדי פעם מתגלה משהו חדש שמתחבר לקיים בהרמוניה מושלמת. עוד דבר שהנחה אותי היה ההתייחסות לתאורה שתוסיף לכל פינה מימד משמעותי מעבר לתועלת הפונקציונלית. למעשה חיברתי בין שלושה סגנונות עיצוב עיקריים: אורבני, כפרי ומודרני, והוספתי גם נגיעות קלות של רטרו. החיבור בין כל הסגנונות מתבטא בבחירת החומרים ובעיצוב פריטים. לשמירת תחושת הגודל והקשר הבלתי אמצעי עם הסביבה, הרביתי להשתמש בזכוכית שקופה, דבר שיוצר עניין ומקנה מראה של בניין מדורג אך מתמזג בפרופורציה מדויקת וזאת ניתן לראות בשרטוטים. השתמשתי בהפרש שנותר ותכננתי מרפסת פנימית המתכתבת עם תכנון החלל. בפינה הזאת אפשר להרגיש "בחוץ", ממש כמו בבתי קפה באירופה.

 

אלמנט נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו הינו גג הרעפים שנבנה בפנים. הגובה העצום של התקרה אפשר לי להשתולל עם גג רעפים פנימי שמאחוריו תאורה המדמה אור שמש. שניהם יוצרים ביחד אווירה רומנטית ואינטימית.

לסיכום, החוויה הינה קסומה ומרגשת. וזוהי רק ההתחלה!"

חדר עבודה משותף משרד
מבט לקומה שנייה – חדר עבודה משותף, הפרדה מזוגגת וספסל חיצוני
קיר עם מלל משרד
מבט מהצד – מימין חדרי העבודה, משמאל חדר ישיבות
התכנון האדריכלי:
תכנון אדריכלי
תכנית למשרד
553
6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכללת אורט ירושלים
פרויקט שלא התקבל כעבודת גמר אך מומש

הדמיה
אם זו הדמייה- חבל שלא מציינים זאת בשום מקום בכתבה.

מעצבת מוכשרת
מאלף! אין מילים...

זאת הדמיה

הדמיה יפיפיה. שאפו על הביצוע.

הכיתוב שעל הקיר
האם זהו טפט? או צירוף של כמה מדבקות קיר? אפשר לקבל טיפ מהיכן ניתן לרכוש? תודה ד.א. הלוואי שvייתי עובדת בסביבת עבודה כזו!!! מדהים

בודק...