חני אברהמוף – המעצבת שמנצחת על כל התזמורת

היא מדריכה קורסים ייעודיים לאדריכלים והנדסאים, משקיעה באופי וביופי הבית ובעליו ולא שוכחת שום פרט, מגדול ועד קטן. תכירו את המעצבת חני אברהמוף

חני אברהמוף

מי אני:

חני אברהמוף, יזמת, הנדסאית אדריכלות, מעצבת פנים, הום סטייליסטית וחברה באגודת מעצבי הפנים בישראל. אני בוגרת המכללה "אורט" בראודה כרמיאל ומרצה ברשת מכללות "אורט" לאדריכלות ושרטוט. אני עוסקת בתכנון של בתים פרטיים ביישובים וקיבוצים, דירות, שיפוצים והום סטיילינג בעיקר באזור הצפון מקריית שמונה ועד גוש דן. אני יזמת הקורס "עורכי בקשה להיתר בנייה" שרץ כבר שנתיים ומיועד לאדריכלים והנדסאי בניין שרוצים ללמוד להגיש תוכניות לוועדות לתכנון ובנייה. בימים אלו אני מוציאה קורס חדש "קריאה ושרטוט תוכניות עבודה ועוד", המלמד איך בשורה התחתונה צריך לשרטט ולא לשכוח פרטים חשובים ומדויקים.

בתכנון ובעיצוב שלי אני מביאה לידי ביטוי את האופי והיופי של בעלי הבית מול התכנון האיכותי והפונקציונלי המתאים. נשואה לדוד וביחד הורים ליהלי הבן, ועמית הבת ומתגוררים ביישוב קהילתי בצפון הארץ.

חני אברהמוף

חני אברהמוף,

חני אברהמוף
סלון בהיר לבן

סלון מודרני

סלון בהיר לבן
פינת אוכל מודרנית
פינת אוכל מודרנית
סלון מודרני עם חיפוי קיר בטון

תקרה מרחפת עם תאורה

סלון מודרני חיפוי קיר

פרויקט הדגל:

תכנון ועיצוב לווילת אירוח ביישוב יערה בגליל, השונה מבית מגורים. עצם המחשבה שאני כמתכננת ומעצבת צריכה לחשוב על כל הפרטים הכי קטנים והלקוח רוצה לייצר וילת אירוח ברמה מאוד גבוהה עם תקציב חופשי, אפשר לי כמעצבת לתת את הביטוי למקום ולכל חלל וחדר בווילה.

מה רצית להיות שתהיי גדולה:

תמיד חלמתי להיות מעצבת אבל הייתה לי מחשבה נוספת אם לא מעצבת אז רואת חשבון, שני דברים שונים. החלטתי שאני רוצה לעסוק בתכנון ועיצוב ולא כל היום במספרים.

כניסה לבית חיפוי אבן

תכנון ועיצוב לווילת אירוח ביישוב יערה בגליל

כניסה לבית חיפוי אבן
פינת אוכל שולחן מלבן

פינת אוכל לבנה

פינת אוכל בהיר לבן בז אפור

הצ'אנס הראשון שניתן לי:

חברה התקשרה ואמרה לי שיש לה לקוח פוטנציאלי שנבקש תכנון של בית מגורים ביישוב קהילתי בצפון. קפצתי על המציאה וגם הם קפצו ותכננתי להם בית מהמם שמתאים לצרכים שלהם כמשפחה. זו הייתה הזדמנות עבורי לקפוץ למים העמוקים.

מטבח כפרי ופינת אוכל
מטבח כפרי אלומיניום כחול
דלת אדומה כניסה כחולה

גרם מדרגות כחול

דלת אדומה קיר כחול

הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיעה לסטודיו:

הסטודיו צמוד לבית ודבר ראשון זה לפתוח את התריס והחלון כדי להכניס אוויר חדש, נקי ורענן למשרד. אחרי זה אני כבר מתיישבת, מתחילה לעבור על מיילים והטלפונים מתחילים. אני מתחילה לתכנן את הבית הבא שלי ודברים אחרים שמצריכים סגירת פינות: אישורי בנייה, הערות של הוועדה לגרמושקה, תיקונים בשרטוטים וכדומה. מנצחת על כל התזמורת.

המנטרה שלי לחיים:

לקום בבוקר למקום עבודה שאני אוהבת ולעשות רק מה שאני אוהבת. ייחלתי להיות מאושרת ולהגשים את החלומות שלי ושל הלקוחות שלי.

 

חצר של בית פרטי
גינה חצר בית פרטי
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...