ילדותי השנייה: העיצובים הנפלאים של חגית סער

חגית סער מעצבת חדרי נוער, ילדים ותינוקות כבר 25 שנים – אך זה לא מונע ממנה להוביל את הטרנדים העכשוויים ביותר. ביקור בסטודיו שכל כולו קסם.

כשנכנסים לחלל התצוגה של המעצבת חגית סער, קשה שלא להתעטף בתחושת ילדות מופלאה. בחלל התצוגה, הממוקם בביתה של סער ברמת השרון, ניתן להתרשם מריהוט ייחודי המותאם לחדרי נוער, ילדים ותינוקות. בין אם מדובר במיטות או בשולחנות כתיבה – הטאץ' של סער, הפועלת מזה כ-25 שנים, ניכר בכל.
חדר נסיכות
 תחושת ילדות מופלאה, העיצובים של סער
חדר בת
כורסת ארנב לקטנים
ייחודיות מגוונת

הקולקציות של סער מגובשות ובעלות שפה ייחודית, אך עם זאת גם מגוונות מאד. הסגנון המזוהה עם חגית סער אפוף רומנטיקה ונוסטלגיה, ומאופיין בקווים נקיים עד מודרניים. בין מוצריה, ניתן למצוא פריטים נלווים עשויים בעבודת יד המשתלבים עם הרהיטים, ומשקפים עושר של חומרים באיכות וברמת גימור מושלמות.
חדר תינוק
 
חדר תינוק
 שומרת על קווים נקיים
הפרטים הקטנים

עם מבחר גדול שכזה אפשר להתבלבל, אך אל דאגה – חגית סער דואגת לשבת עם כל לקוח ולקוח וללוות אותו באופן אישי. הליווי הוא לכל אורך התהליך: משלב תכנון החלל, דרך בחירת המיטה והבד המתאים, וכלה בפריטים המשלימים את האווירה. בשיתוף מלא עם הלקוח ומתוך תשומת לב מרבית, חגית בונה את המראה הכולל של החלל כך שיהיה אסתטי ופונקציונאלי כאחד.
חדר מלאכים
 אסתטיקה ופונקציונאליות
המילה האחרונה

סער תמיד דואגת להישאר מעודכנת, ולהוביל את הטרנדים העכשוויים ביותר בתחום עיצוב זה. "המילה האחרונה בחדרי ילדים הינה מיטות מרופדות שמחליפות את מיטות העץ ששלטו בעבר", מספרת המעצבת. "כבר בשנת 2000 יצרתי מיטות בשילוב ריפוד, אך המגמה היום היא לרפד את המיטה כולה". בהתאם לאופנה, טכנולוגיית יצור הבדים השתפרה בצורה ניכרת וכיום ניתן למצוא קשת נפלאה ומרהיבה של בדים דוחי כתמים. דבר זה מאפשר לעצב את חדר הילדים בצורה יוקרתית ולאבזרם במיטה הדורה, מבלי לפחד משחיקה מהירה של הרהיט. "כמעצבת אני חושבת שיש משהו נהדר ורך במיטות מרופדות, שלא ניתן להשיג במיטות עשויות עץ", אומרת סער ומדגישה: "הסגנון הזה מתאים לכל הגילים – מתינוקות ועד ילדים צעירים ובוגרים".
חדר נערה
מיטה נשית שמתאימה לנערות מתבגרות 
מיטת נערה מרופדת
הדגם העדכני ביותר של מיטה מרופדת
חדר נסיכות
מיטות מרופדות – רכות שלא מושגת בעץ
ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...