יעל שביט – המעצבת ששמה את השלמות במרכז

יעל שביט תמיד חלמה להתפרסם בזכות תחום העיסוק שלה – והיום היא באמת נחשבת לאחת ממעצבות הפנים המובילות והמוכרות בארץ

יעל שביט

מי אני: יעל שביט, מעצבת פנים ומוחית לתכנון חללים, בעלת משרד העיצוב Y interiors. אני מעצבת פנים והום סטיילינג, בוגרת המכללה לעיצוב בניין ודיור, ונבחרתי לאחת מ -30 המעצבים המבטיחים של בנין ודיור בשיתוף "החממה" לשנת 2016.

לתפיסתי, עיצוב של כל חלל צריך להביא לידי ביטוי ולייצג את אלו השוהים בו. את האופי, אורח החיים והצרכים היומיומיים. לכן, השפה העיצובית המובילה את עיצוב החללים השונים נקבעת תמיד עם לקוחותיי והם ההשראה שלי לקונספט העיצובי של כל פרויקט, לחומרים ולטקסטורות בהם אני משתמשת. החללים בעיצובי הינם פונקציונאליים ושימושיים ומשלבים חומרים מגוונים וחדשניים. כל אלו יחד מביאים לידי ביטוי את החלומות והסגנון העיצובי המועדף על כל לקוח, תוך הקפדה על מתן שירות מוביל ואיכותי.

האני מאמין שלי כמעצבת הוא להקפיד על לימוד אינסופי והכרה של הטכנולוגיות השונות, הטרנדים והחידושים בענף העיצוב, מה שמאפשר לי להטמיע בכל חלל ייחודיות, עניין וגיוון, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג פורה עם הלקוח.

פרויקט הדגל: לכל פרויקט חדש אני מתייחסת כפרויקט דגל, קטן כגדול. אני נהנית לתכנן את המרחב הפרטיים והעסקיים של לקוחותיי. מקסום הפוטנציאל הקיים במרחבים בהם הם חיים ועובדים, נעשה תוך תשומת לב מרבית לכל פרט בתהליך,  גדול כקטן,  ומתן מענה מקסימלי לצרכים הפונקציונליים, בהתייחס לתקציב ולחלום העיצוב שלהם.  לכל פרויקט אני מביאה את מיטב התכנון, הידע והחומרים העדכניים והעכשוויים ביותר.

אם אני חייבת לבחור, הרי שהבית העתידי הפרטי שלי ושל משפחתי שנבנה כעת הוא ה פרויקט בו אני מתעסקת עכשיו. בבית הזה, דירת פנטהאוז עליה אני מדברת מדי שבוע בפינה מצולמת בשם ה"בית של יעל" באינסטגרם ובפייסבוק העסקי, אני מתכוונת להגשים את כל הפנטזיות העיצוביות שאספתי בשנים האחרונות ולהביא לידי ביטוי מקסימלי את אישיותי, יכולות התכנון שלי וכל עירוב הרגשות שאני רוצה שירגישו כשנכנסים אלי הביתה.

המעצבת יעל שביט

מעצבת הפנים יעל שביט

מעצבת הפנים יעל שביט
צילום: Q elite beauty

מה רצית להיות כשתהיי גדולה: בילדותי כיוונתי לתחום הכספים. זה תחום שרוב בני משפחתי עסקו בו והוא תמיד נראה לי מושך- רציני, מקצועי עם מלא אחריות, משהו שנמשכתי אליו מאוד בתכונות האופי שלי. יחד עם זאת, תמיד הייתי מאוד יצירתית. התעסקתי בתחומים שונים של אומנות ועד היום רוב התמונות שציירתי תלויות בבית הורי. בהשכלתי אני בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול ותאור שני במנהל עסקים עם התמחות במימון. עסקתי בתחום הכספים בתפקידים בכירים ונחשקים במשך עשר שנים, עד שביתי הבכורה נולדה והבנתי שגם אם אני חזקה בתחום מסוים חשוב לא פחות שאהיה מאושרת בו. בחרתי ללמוד עיצוב פנים, תחום שבו הצלחתי לשלב בין היצירתיות המתפרצת לבין החשיבה האנליטית, הפרקטית ויכולות הניהול הגבוהות.  אני בעלת משרד לעיצוב פנים כבר שש שנים ונהנית מכל רגע.

הצ'אנס הראשון ניתן לי: חברת ילדות שעברה עם משפחתה לדירת קבלן חדשה פנתה אלי והציעה לי לעצב את ביתם. התקציב היה הדוק אבל חופש הפעולה שלי היה מלא. הצלחתי להביא רעיונות יצירתיים וייחודיים שהפכו את הבית הזה לא רק לפרויקט הראשון שלי אלא גם לפרויקט הראשון שלי שהצליח לקבל פרסום ובמקרה כאן, בבניין ודיור.

קיר טלוויזיה בסלון
קיר טלוויזיה בסלון
צילום: מאור מויאל | עיצוב: יעל שביט
מעצבת הפנים יעל שביט
מעצבת הפנים יעל שביט

הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיעה לסטודיו: קפה ואז עוברת על כל המשימות שבוצעו ומה נשאר פתוח. בהתאמה, עושה שיחות עם העובדים שלי ועם הלקוחות. כל בוקר מתחיל אצלי מוקדם במשרד, מתקתקת את הטלפונים ומשם עוברת לפגישות. ימים ארוכים ומלאים בריגוש ועשייה, בדיוק כמו שאני אוהבת.

המנטרה שלי לחיים: אף אחד לא מושלם, אבל אם אצליח להיות שלמה עשיתי את שלי. אני דואגת לחיות כל יום בקבלה מושלמת ובאחריות מלאה בנוגע לאופן שבו התנהלתי ולהחלטות שקיבלתי.

סלון עם ספריה
סלון עם ספריה
צילום: עודד סמדר | עיצוב: יעל שביט
מעצבת הפנים יעל שביט
מעצבת הפנים יעל שביט
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...