יפעת אברמסון – המעצבת שחיה את החלום

מאז שהיא זוכרת את עצמה, יפעת אברמסון רצתה להיות מעצבת פנים. היום, אחרי שלמדה והתמחתה בתחום, היא מנהלת סטודיו בוטיק לעיצוב, ומגשימה חלומות גם עבור אנשים אחרים

שירן כרמל
יפעת אברמסון

 

מי אני:

שמי יפעת אברמסון, אמא לשלושה בנים ובעלת STUDIO A – סטודיו בוטיק לעיצוב, בעזרתו אני מגשימה חלומות בפרויקטים של דירות ובתים פרטיים. אני בוגרת תואר ראשון בעיצוב פנים מטעם המכון לחינוך טכנולוגי בחולון, וחברה בארגון מעצבי הפנים בישראל.
לאחר 15 שנות עבודה בתחום, בהן עבדתי במספר משרדי אדריכלות ועיצוב פנים, הקמתי את הסטודיו שלי, ובחמש השנים האחרונות אני מובילה באופן עצמאי פרויקטים מלאים בהשראה ויופי. סגנון העיצוב שלי הוא כפרי-מודרני. אני אוהבת להכניס לבתים אווירה טבעית ולא מתאמצת, עם מראה נקי. בנוסף, אני שמה דגש על תכנון נכון, עיצוב פונקציונאלי ושילוב של ריהוט מוקפד, כדי שהכל ביחד יתחבר לבית ייחודי ונוטף סטייל. בכל פעם אני מתרגשת מחדש מהבתים שנוצרים, שמשלבים את החלום של הלקוחות ביחד עם העיצוב והדיוק שלי.

יפעת אברמסון

מעצבת הפנים יפעת אברמסון

מעצבת הפנים יפעת אברמסון

פרויקט הדגל שלי:

פרויקט הדגל שלי הוא פרויקט השיפוץ המלא הראשון שעשיתי בתור עצמאית. מדובר בדירה בת חמישה החדרים שנבנתה לפני עשרים שנה, ועברה שיפוץ מלא שכלל שינויים בקירות פנימיים, החלפה של דלתות, חלונות ומערכות, והתאמת נגרות וריהוט חדש. בחלל הציבורי פתחנו את כל הקירות, כך שכבר בפתיחת הדלת רואים דרך החלונות הגדולים את העצים והצמחייה הירוקה שבחוץ. זו הייתה הסיבה המושלמת לבחירת הצבעוניות והחומריות בבית. שילבנו חומרים טבעיים, כמו עץ, לבנים וברזל, ולצבעים בחרנו גוונים רכים כמו לבן, שמנת ועץ, שאליהם הוספנו נגיעות של שחור ונגיעות של פליז מוזהב. הכול כדי לייצר אווירה רכה, עוטפת וטבעית.

מטבח מודרני
מטבח מודרני

ככה הגעתי לתחום:

מאז ומתמיד רציתי להיות מעצבת פנים. כבר כשהייתי ילדה, חללים שונים גרמו לי להתאהב ולהתרגש מהם, עוד לפני שידעתי שאפשר לעסוק בזה. ההבנה שהחלל משפיע כל כך הרבה על החיים שלנו, גרם לי כבר בתור ילדה לעצב את הסביבה בה אני חיה, בהתחלה זה היה החדר שלי ואחר כך זה היה הבית שלי. זו הסיבה שהלכתי ללמוד עיצוב פנים באופן מקצועי מיד לאחר שסיימתי את הצבא. העיצוב מלווה אותי בכל חיי, וביחד עם ההתפתחות האישית שלי ועם זה שהילדים שלי בגרו, פתחתי את הסטודיו שלי ומבחינתי אני חיה את החלום ואוהבת את כל היופי והיצירה שנמצאים בתחום הזה.

סלון
סלון

הצ'אנס הראשון שניתן לי:

הפרויקט הראשון שניתן לי היה עיצוב של מכון יופי וקוסמטיקה בקניון עזריאלי בחולון. ללקוחה היה דוכן והם עמדו להתרחב ולעבור לחנות. הקונספט שבחרתי היה לפזר אבקה של סטייל על המקום ולהפוך אותו לבועה של עיצוב נקי עם שיק צרפתי. הצבע השחור והלבן היו הצבעים הדומיננטיים, כשאליהם נוספו נגיעות של ורוד פודרה והצבעוניות של בקבוקי הלק. כדי לנצל את המקום בצורה מקסימלית, כל פרט ופרט תוכנן בקפידה כולל נגרות בוטיק. זה היה הפרויקט שבו הבנתי שאני מחפשת יותר עיצוב של בתים. מבחינתי הבית זה המקום שממנו הכל מתחיל, וכמעצבת אני אוהבת את האפשרות להגשים חלומות לאנשים דרך העיצוב.

מטבח כפרי
מטבח כפרי

הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיעה לסטודיו:

אני עוברת על היומן שלי ועל רשימת הנושאים לטיפול, שעד היום כתובים אצלי ידנית ביומנים ובמחברות מעוצבות. מבחינתי זה חלק מסביבה מעוצבת ולי זה עובד מצוין. בכל פעם שאני מוצאת בארץ ובעולם ניירות מיוחדים, אני מיד קונה אותם ומחכה רק לרגע שאכתוב בהם.

המנטרה שלי לחיים:

חשוב לי להקיף את עצמי בסביבה מעוצבת, מרגשת ומלאה בפריטים מדויקים שביחד הופכים את היום יום שלי למלא בהשראה והנאה.

 

סלון עם יצאה לגינה
סלון עם יצאה לגינה
ריצוף פרקט
ריצוף פרקט
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...