מונעים את עוגמת הנפש מבעוד מועד: פותרים את בעיית הטרמיטים עוד בשלב תכנון הבית

מי לא מפחד ממכת טרמיטים שתנחת על ביתו ותגרום להרס ולכילוי יסודות הבית ורהיטיו? סיוט הבלהות הזה נפוץ בישראל יותר משרובנו מודעים אליו. כדי להימנע מבעיית הטרמיטים, העשויה לתקוף את הבית בשלב שהוא כבר מוכן ובנוי, חברת ההדברה המובילה "אגרנט-ארנון" מציגה את המערכת החדשה, המיועדת להתקנה עוד בשלב הבנייה, שתפתור בעיות עתידיות. פתרון יעיל, מהיר ועמיד לכל החיים

הדברה טרמיטים
אגרנט-ארנון
הדברה טרמיטים

אם אתם לקראת פרויקט שיפוץ הבית או לקראת בנייה של בית חדש, כדאי לכם לקרוא מבעוד מועד על הדברת טרמיטים. חברת "אגרנט-ארנון", המתמחה בהדברה בכלל ובהדברת טרמיטים בפרט זה 30 שנה, מבקשת דקה מזמנכם כדי לחסוך בעיות ועוגמת נפש בעתיד. פיתוח של מערכת צינורות המותקנת מתחת לריצוף מהווה פתרון יעיל וקל כבר משלב התכנון, שיחסוך לכם שברון לב ועלויות כספיות מיותרות בעתיד במלחמה המתישה ביצורים הקטנים שקוראים להם טרמיטים.

הטרמיטים הם חרקים קטנים, המזיקים לעץ, בצבע לבן חיוור החיים במושבות. טרמיטים אוהבים עץ וניזונים מהתאית שבעץ, המשמשת להם מזון. הנזקים שהטרמיטים גורמים הם טוטאליים ויכולים להגיע עד לקריסה של הבית, חיסול מלא של כל פריטי העץ, כולל הרהיטים היקרים שרכשתם, עם מפח נפש גדול הכרוך בעלות כספית גבוהה.

בית עם צמחייה
אגרנט-ארנון
בית עם צמחייה

טרמיטים בבית הם הסיוט שאף אחד לא רוצה להיות בו. לכן ניתן לפעול מראש, ויפה שעה אחת קודם.

חברת "אגרנט-ארנון" מזמינה אתכם לטפל בבעיית הטרמיטים עוד בשלב התכנון והבנייה או בשלב השיפוץ טרם הנחת הריצוף. חייבים להבין שהטרמיטים לא נעלמים לבד, וחובה לטפל ולהשמיד אותם. כאמור, הם אוהבים מאוד בתי עץ, מתים על רצפות פרקט, דק ומשקופים, דלתות וארונות מעץ מלא, חיפויי עץ בתוך הבית, וגם בפרגולות הם לא בוחלים. הפייבוריט שלהם הם הרהיטים, ורחמנא ליצלן יצירות אמנות נדירות בעלות מסגרות בלעדיות. הטרמיטים, כשמם כן הם, מחסלים את מה שהם פוגשים עד היסוד. ידועים מקרים על בתים שקרסו, על חסכונות של כסף שנאכלו על ידם, רהיטים שנאכלו כליל ועוד.

להדברת טרמיטים חייבים לפנות לחברה מקצועית בעלת ותק וידע, המתמחה בתחום. בניגוד לתהליך הדברת מזיקים רגילים, הדורש ריסוס וגמרנו, בתהליך הדברת הטרמיטים נבנית מעטפת הרמטית לבית, שתמנע מהטרמיטים שנמצאים מחוץ לבית להיכנס, ואלה שכבר בפנים הבית – שיחזרו לקן והמערכת תשמיד אותו. מכשיר ריסוס סטנדרטי לא יפתור את הבעיה.

חברת "אגרנט-ארנון" מתמחה זה 30 שנה בכל סוגי ההדברות, תוך התמקדות והתמקצעות בתחום הטרמיטים. בחברה פיתחו שיטה בלעדית וחדשה של הנחת צינורות דקים כדוגמת טפטפות מתחת לרצפה עוד בשלב שלפני הריצוף. הצינורות מטפטפים חומר הדברה באופן אגרסיבי, ממוקד ויעיל. החומר אינו בעל ריח חזק, בשונה משאר חומרי ההדברה שאתם מכירים, וזאת היות שהוא מוזרק מתחת לרצפה. יעילות המערכת תישמר לכל החיים, וכעבור 5 שנים יש צורך לערוך בדיקה, ובמידת הצורך להחדיר חומר חדש לצינורות בקלות, וזה הכול. התהליך מהיר, יעיל ובעל פיזור אחיד בכל שטחי הבית.

טרמיטים הדברה
אגרנט-ארנון
טרמיטים הדברה

ומה אם אתם לא לקראת שיפוץ ולא בונים בית חדש, אבל יש לכם טרמיטים בבית שיש לטפל בהם ולהשמידם?

קל לזהות אם יש טרמיטים בבית. הם נראים כמו נמלים אבל צבעם בהיר יותר. מנורה אדומה חייבת להידלק לכם, כאשר אתם מזהים בבית תעלות של בוץ, וזאת משום שגופם של הטרמיטים נשרף אם הוא נחשף לשמש ולאור יום. תעלות אלה משמשות להם כהגנה ומקום מסתור. בנוסף, אם הבחנתם בחורים קטנים ברהיטים, אל תחכו בתקווה שזה ייעלם לבד. כי אם תגיעו לשלב הכרסום העמוק, לא נותר יהיה אלא לזרוק את הרהיטים ולהדביר את הטרמיטים כדי שלא יפגעו בשאר פריטי העץ בבית.

בבתים קיימים, בהם רוצים להתקין את המערכת ואין רצון להרים את הריצוף, התהליך דורש עבודת קידוח ברצפה או בפרקט ולפעמים גם בקירות, ועשוי לגרום לחוסר נוחות זמנית בלבד. סיבת הקידוח ברצפה נובעת מכך שהטרמיטים בונים את הקן שלהם עמוק באדמה ויש להגיע לכל עומק שיידרש.

אם אתם חוששים לפרקט או לאריחי הרצפה המיוחדים בגלל הקידוח, אל דאגה! בחברת "אגרנט-ארנון" משתמשים בציוד מתקדם וחדשני (בלעדי בכל העולם), שיכול לקדוח חורים בגודל של 4 מילימטרים בלבד! אותם ממלאים בסוף העבודה בדבק בצבע הפרקט או האריח. בסיום העבודה לא ניתן יהיה להבחין שנעשה קידוח ברצפה. זאת בניגוד לכל החברות המקבילות בשוק, שקודחות חורים בגודל כפול ואף יותר, חורים שקשה יהיה לסתום ולהעלים עם סיום העבודה.

טרמיטים הדברה חור רובה
אגרנט-ארנון
טרמיטים הדברה חור רובה

התוצאה מושלמת ואזור הבית נשאר סטרילי ונטול טרמיטים. החברה משתמשת בחומר הדברה בשם "טוטאל", עם רמת רעילות במינון נמוך וביעילות ארוכת טווח ובנוסף גם בפיתיונות מורעלים. חומרים אלה מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה ונמכרים רק למדבירים מקצוענים, נושאי תעודה תקפה. האחריות על עבודת קידוח ברצפה היא ל-5 שנים.

חברת "אגרנט-ארנון" פעילה בתחום ההדברה זה זמן רב, דור המשך של אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון בתחום, בפיתוח, בהקמה ובייזום של מערכות הדברה מהמתקדמות בשוק. החברה אחראית על הדברות של כל סוגי המזיקים בתחום הפרטי והממסדי, מפעלים גדולים, מרכזים מסחריים ומרכזי קניות, עיריות בכל רחבי הארץ, רשתות מזון והסעדה וכמובן, גם בבתים פרטיים.

בסוף תהליך ההדברה כל לקוח מקבל תיק הדברה מסודר ומפורט, המכיל את כל המידע הנחוץ על פי התקן ובאופן ברור.

היזהרו ממדבירים פיראטיים

כשאתם מזמינים מדביר לביתכם, חשוב לבדוק ולברר אם הוא מדביר מוסמך עם רישיון עבודה, ושהרישיון בתוקף. לשם כך אנא בררו מראש את מספר הרישיון שלו. כל מדביר חייב לשאת רישיון מהמשרד להגנת הסביבה עם מספר סידורי. גם במקרים שחברים המליצו על המדביר "הכי נהדר שעובד אצלם שנים", אל תתפתו ובדקו. היכנסו בבקשה לאתר של המשרד להגנת הסביבה, תחת "חיפוש מדבירים מורשים" הקישו את שם המדביר וודאו שהוא נושא רישיון בתוקף. ww.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/madbirim?skip=0&limit=10

מדביר מורשה חייב לשאת רישיון ולעבור השתלמויות ורענון באופן קבוע.

ועדיין הנושא פרוץ היות שהמשרד לאיכות הסביבה לא עומד בעומסים, ולכן חשוב לוודא שפניתם לאנשי מקצוע מוסמכים עם ותק וניסיון ועם התמחות בתחום שבעטיו פניתם אליהם. בהצלחה.

 

 

טלפון : 1-700-500-554

[email protected]

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...