ענבר קרפר-סרנוביץ – המעצבת שלוקחת השראה מהעולם

אחרי שנים שבהן התגוררה ועבדה בארצות הברית ובהודו, המעצבת ענבר קרפר יודעת להביא לכל פרויקט רמת דיוק גבוהה, ניסיון עשיר והרבה יצירתיות

ענבר קרפר-סרנוביץ

מי אני?

אני ענבר קרפר-סרנוביץ, אמא לאיליי ומיקה. אחרי שסיימתי תואר ראשון בלימודי יפנית ומזרח אסיה עברתי עם בן זוגי לניו יורק,  שם מימשתי את אהבתי לעיצוב ולמדתי באחד מבתי הספר הטובים בעולם "Parsons School of Design".

בארה"ב למדנו ועבדנו במשך 12 שנים, ולאחר מכן ביצענו מעבר חד והרפתקני להודו, שם חיינו ארבע שנים. השנים בחו"ל היו גדושות בהשראה, ובמהלכן רכשתי ניסיון רב. בארצות הברית עבדתי גם בסקטור הפרטי וגם  במסחרי, ובהודו היו לי הזדמנויות לעסוק בפרויקטים מסחריים ייחודיים בהם מלון בוטיק בהימליה, רשת חנויות אופנה, ומסעדות. מאז שחזרנו לישראל, אני עוסקת בעיצוב דירות ובתים פרטיים, וכמובן בעיצוב מסחרי שאני מאד אוהבת.

ענבר קרפר-סרנוביץ

המעצבת ענבר קרפר

ענבר קרפר-סרנוביץ
סלון מודרני כפרי

סלון מודרני כפרי

סלון מודרני כפרי
צילום: נדב פקט

פרויקט הדגל שלי:

עשיתי הרבה פרויקטים מרהיבים, אבל גולת הכותרת היא ללא ספק הבית הראשון שעיצבתי עבור משפחתי בארץ. חברה שנכנסה לבית מיד אחרי השיפוץ, אמרה לי שעכשיו אני צריכה למכור אותו. בהתחלה לא הייתי מוכנה למכור, אבל כשהגיעה הצעה טובה לא עמדתי בפיתוי ומאז אני קונה, משפצת ומוכרת בתים בהנאה גדולה.

החלום שלי בתור ילדה:

מגיל קטן הייתי משנה את החדר כל הזמן בצורות שונות ועוזרת לכולם בעיצוב ובשינוי הבית שלהם, ובגיל 7 כבר בחרתי להוריי את צבע הריפוד לספה. תמיד ניחנתי בטעם טוב ובחיפוש אחר המיוחד והאסתטי, ואהבתי מאד אומנות, אופנה וכל מה שמתקשר לעולם העיצוב. במשך שנים הייתי נרדמת עם מגזינים של עיצוב מחו"ל, עד שבעלי אמר לי אולי תלכי כבר ללמוד עיצוב?

מטבח לבן עם ארונות גבוהים
מטבח לבן עם ארונות גבוהים
צילום: ליאור טייטלר
סלון עם ספריה גדולה
סלון עם ספריה גדולה
צילום: ליאור טייטלר

הצ'אנס הראשון שניתן לי:

כשסיימתי ללמוד בניו יורק התקבלתי לעבודה בחברה גדולה בארה"ב (Ethan Allen), שנותנת שירותי עיצוב טוטאלי לבתים ודירות. נזרקתי ישר למים הסוערים וזה היה מבחינתי "בית הספר האמיתי". למדתי דברים שלא לומדים ומתנסים בהם בבית הספר בכלל, וחידדתי את יכולות הסטיילינג והעמדה. העבודה הזאת הייתה הצ'אנס ששינה את חיי המקצועיים. האמריקאים יורדים לפרטי פרטים ולעומק הדברים, ולדעתי בזכות זה אני מעצבת טובה עם ידע וניסיון שקצת שונה מזה שיש לאחרים.

סלון צבעוני וצעיר
סלון צבעוני וצעיר
צילום: סוזי לוינסון
פינת אוכל כפרי מודרני
פינת אוכל כפרי מודרני
צילום: סוזי לוינסון

הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיעה לסטודיו:

הסטודיו שלי רואה אותי רק בשעות המוקדמות של הבוקר, כי לרוב  אני נמצאת עם הלקוחות בשטח או בקניות. בנוסף אני גם מלמדת בסטודיו B6 כך ש"ימיי המשרד" שלי הם מצומצמים מאד. בכל הפרויקטים שלי אני מבקרת הרבה בשטח, לא מורידה לרגע את האצבע מהדופק ומעורבת בכל הפרטים. אני גם תמיד מטפלת בסטיילינג, בהעמדת הריהוט וגם בתכנון הגינה והמרפסת.

חדר שינה
חדר שינה מפנק
צילום: שי אפשטיין | עיצוב: אהד יחיאלי אדריכלים
חדר ילדים
חדר ילדים
צילום: נדב פקט

המנטרה שלי לחיים:

התלהבות ותשוקה הן המעוף וכוח השכנוע הכי חזק. לקוחות מאמינים בי ומפקידים בידיי את ביתם, ובסופו של תהליך מתרגשים מהבית או מהחלל שעיצבתי בשבילם. זה אומנם נשמע כמו קלישאה לומר שאני מרגישה שאני משפרת את איכות החיים של הלקוחות שלי, שנגעתי בהם והשפעתי על חייהם, אבל זו קלישאה שלא זוכה למספיק קרדיט, וזו זכות גדולה!

לכרטיס עסק של ענבר קרפר- סרנוביץ >>

 

חדר המתנה כחול
חדר המתנה כחול
צילום: ליאור טייטלר
עיצוב משרד
עיצוב משרד
צילום: ליאור טייטלר
עיצוב חנות
עיצוב חנות
צילום: גילה שוסטר
חנות
ענבר קרפר – המעצבת שלוקחת השראה מהעולם
צילום: : לירון מולדובן
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...