פשוט לעצב: לשפץ את הבית ולהישאר בחיים

רבים מאיתנו משתוקקים לערוך שינוי בעיצוב הבית, אך נרתעים מהקושי. על מנת להקל על תהליך השיפוץ, חברת "נגב" משיקה בימים אלה חבילה ייחודית המשלבת ייעוץ אישי עם מעצב פנים וחבילת מוצרים יוקרתיים מהמותגים המובילים באירופה במחירים אטרקטיבים ונוחים.

כניסה לתהליך שיפוץ מרתיעה רבים, החוששים מהלא נודע. הם אינם יודעים להתאים בין צבעים או לבחור סגנון עיצובי ("לוק" על-פי נגב), אין להם זמן ללכת ולבחור את כל הפריטים לשיפוץ, ההיצע מבלבל והם אינם מבינים מה איכותי ועל מה אפשר להתפשר. לו רק היה רק מישהו שיקצר את התהליך ויהיה זמין עבורם לצלוח יחד איתו את התהליך, החששות היו מתפוגגים.

קבוצת נגב, החברה הגדולה והמובילה בישראל למתן פתרונות עיצוביים כוללים לבנייה ולשיפוץ הבית, מודעת לקשיים העולים בתהליך השיפוץ ולחששות המתעוררים עוד לפניו, ומציעה חבילה שכוללת הכול במקום אחד. חבילת "DOUBLE DESIGN" כוללת פגישת ייעוץ עם מעצב/ת פנים לתהליך השיפוץ, בנוסף לחבילה לעיצוב הבית של מותגי יוקרה בינלאומיים במחיר אטרקטיבי. בעקבות הרצון להקל על התהליך ולהפוך אותו לנעים קל ונוח, חברה נגב למעצבים נבחרים שעובדים איתה על מנת לאפשר לכל מי שרוצה לשפץ את ביתו לקבל את המעטפת המתאימה. כך לא רק שזוכים בייעוץ מקצועי, אלא גם נהנים מחבילת שיפוץ מפנקת, הכוללת אריחי ריצוף במידה 100*100 וחיפויים במגוון דגמים, ארונות אמבטיה, ברזים ופרקטים של המותגים היוקרתיים באירופה, שישלימו את התהליך ועוד ועוד.
החבילה הזו זמינה לזמן מוגבל.

אמבטיה פרי סטנדינג

חבילת DOUBLE DESIGN תהפוך את תהליך השיפוץ לנעים וקל במיוחד- נגב

נגב
אמבטיה פרי סטנדינג

"חשוב לנו שתדעו שאתם בוחרים נכון, ואפילו תיהנו מתהליך הבחירה. כן, כן. ממש תיהנו מהדרך! גם אם עיצוב הוא לא השפה היומיומית שלכם, גם אם אין לכם שמץ של מושג מה ההבדל בין קרמיקה לפורצלן או בין אגנית לתעלת ניקוז – אנחנו כאן כדי להפוך את הבחירות שלכם לקלות יותר, ואת השיפוץ או הבנייה לחוויה ייחודית שבסופה תקבלו את הבית שחלמתם עליו", אומרים לנו בנגב.

מקלחון

מהיום לא צריך לעצב את חדר האמבטיה לבד. נגב מעניקים לך ייעוץ של מעצב כחלק מהחבילה החדשה- נגב

נגב
מקלחון

כדי לממש כל זאת פיתחו בנגב חמישה לוקים, שיסייעו לכם לעצב את בית החלומות שלכם:

  1. הלוק המינימליסטי: חוגג את יופיים של הדברים הפשוטים ומספק רקע נקי ושקט לחיים.
  2. הלוק הגרפי: כיוון עיצובי קליל, המציע מיקס של מוטיבים ורעיונות מתקופות וסגנונות שונים. הלוק הגרפי שם דגש על כל מה שאין בו סדר מחושב או היגיון בולט לעין, אך עדיין יש בו פונקציונליות ונוחות.
  3. הלוק התעשייתי: לוק חשוף ומחוספס שנמצא בשטח כבר זמן מה, ואין לו כוונה להיעלם. בעונה הקרובה הוא צפוי לקבל תפנית מעניינת, לאבד משהו מהקשיחות ולהיפתח לסממנים של נשיות ויצירתיות.
  4. הלוק קלאסי: השראה רומנטית וכפרית המשתלבת עם תחכום אורבני. הלוק הקלאסי נוסך תחושת ביטחון וביתיות בעידן בו הגבולות משתנים.
  5. לוק מסעות: עיצוב ייחודי שמכניס אליכם הביתה תרבויות מכל העולם, טבע קסום ואמנות רב גונית. מוכנים לצאת איתנו למסע?
עץ ברחצה

ההתאמה בין הריצוף, הריהוט והאמבטיה מעולם לא היה פשוט יותר- נגב

נגב
עץ ברחצה

נגב: לבחור בטוב ביותר

"נגב עובדת רק עם המותגים המובילים והאמינים בעולם. עם כל השפע שקיים כיום בתחום הבנייה, חשוב לנו לבחור עבורכם עם פינצטה את המוצרים האיכותיים ביותר, כך שלכם נותר רק לבחור את המוצר המתאים לטעמכם האישי ועונה על הדרישות הפונקציונליות שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מההיצע בסניפי נגב, ולהשלמת החוויה נשמח להעניק לכם ייעוץ מפי טובי אנשי המקצוע בעיצוב הבית.  

אנחנו תמיד כאן בשבילכם, תומכים בכם בעזרת מחלקת שירות הלקוחות לפני ההזמנה, תוך כדי המתנה לאספקה ולא פחות חשוב – אחריה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או התלבטות ולתת לכם שירות לקוחות מקצועי, נאמן ואיכותי."

מקום על המשטח כיור

נגב ריכזה עבורכם את המותגים המובילים והאמינים בעולם במקום אחד-נגב

מקום על המשטח במטבח
עיצוב: ארז אליאסין צילום: מיכאל תקווה

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...