חדשנות טכנולוגית: החידושים בעולם מיזוג האוויר

חברת מיניליין, מובילה את תחום מוצרי החשמל בארץ מעל 40 שנה. הקבוצה מייבאת ומשווקת את כל סוגי מוצרי החשמל לבית, מהמותגים הבינלאומיים המובילים SAMSUNG, AEG, אלקטרולוקס, FUJITSU ו-AUFIT.

עולם מוצרי החשמל מתעדכן ומתחדש כל העת, על מנת להיענות לצורך הגובר בממשק נוח, התאמה לעיצוב עכשווי ועוד. פגשנו את גיל פינקלשטיין, מנהל חטיבת מיזוג האוויר בחברת מיניליין, לשיחה על המגמות והחידושים בתחום מיזוג האוויר.

מה הן המגמות והשינויים הבולטים בתחום מיזוג האוויר?
המגמה העולמית עוסקת היום רובה ככולה בסוגיית ההתחממות הגלובלית ומצוקת האקלים. השינויים בצריכת האנרגיה מוכרחים להיות מותאמים לכך. תחום מיזוג האוויר, חרט על דיגלו את נושא היעילות האנרגטית, מול הצורך בשימוש מוגבר במזגנים. התייעלות אנרגטית היא נושא עליו עובדים כל יצרני המזגנים, ללא הפסקה. כאשר מתכננים מוצר בתחום מיזוג האוויר, היצרנים מתמקדים בתכנון מוצרים איכותיים, חדשניים, מעוצבים וטכנולוגיים ובעיקר חסכוניים באנרגיה ובעלי התממשקות מרחוק.

פינת אוכל
פינת אוכל
מיזוג אויר מיניליין

מהו החידוש האחרון של חברת מיניליין בתחום?
חברת מיניליין השיקה בתחילת השנה את המותג AUFIT  בישראל.AUFIT  הוא מותג בינלאומי חדשני, המעניק פתרונות מתקדמים במיזוג אוויר. המותג מציע מגוון מוצרים המתאימים למיזוג כל סוגי החללים  בשוק הפרטי, המסחרי והמוסדי. יחידות הפנים עובדות בתפוקות משתנות ומתאימות לשטחים ציבוריים, ולחללים גדולים ומעניקות פיזור אוויר מושלם. המערכת עובדת בשליטה ובקרה חכמה וכמובן, חסכונית מאוד באנרגיה. כל המצוינות הטכנולוגית הזאת, מגיעה יחד עם שירות מלא, המלווה את הלקוח משלב תכנון והתאמת מערכת המיזוג, דרך הביצוע וההתקנה בפועל ועד מתן שירות תפעולי לאחר ההפעלה ע"י צוות מנוסה ומיומן.

סלון אירוח רחב
סלון אירוח רחב
מיזוג אוויר מיניליין

מה הייחודיות של מערכות המיזוג של AUFIT  ביחס למזגנים אחרים בשוק?
למערכות המיזוג של AUFIT יחידות פנים במגוון גדלים ותפוקות, הנותנות מענה מדויק לכל חלל וצורך. המערכות בעלות רמות הרעש נמוכות באופן משמעותי ממערכות אחרות ומאפשרות ספיקות אוויר ברמות משתנות בהתאם לחלל ובמינימום רעש. חשוב לציין, כי צריכת האנרגיה של המערכת נמוכה במיוחד, גם בתנאי מזג אוויר קיצוני.

אילו עוד פתרונות קיימים בחטיבת מיזוג האוויר של מיניליין?
מיניליין משווקת גם את FUJITSU,  מותג מזגני היוקרה היפני, קונצרן טכנולוגי רב לאומי, המציע מערכות מיזוג מתקדמות, המשווקות במאות מדינות ברחבי העולם. כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הקימה החברה חמישה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, המבטיחים שאיכות, חדשנות וקדמה טכנולוגית יהיו תמיד ערכי הליבה של החברה. אופיים הייחודי של היפנים, בשילוב עם מחויבותה של FUJITSU לערכיה וללקוחותיה, מאפשרים לחברה לייצר מערכות איכותיות במיוחד, יעילות ובטיחותיות, תוך שימוש בטכנולוגיות ייחודיות ובחומרי גלם מהשורה הראשונה.

 

מבט צד על פינת האוכל
מבט צד על פינת האוכל
מיזוג אוויר מיניליין

מהי השאיפה של חברת מיניליין להמשך?
החברה שלנו מובילה את קטגוריות מוצרי החשמל ומיזוג האוויר בארץ. עובדה זו מחייבת אותנו להיות הטובים ביותר ולספק מענה מקיף ואיכותי לכלל לקוחותינו. החברה שואפת להמשיך ולהוביל, להתקדם, לחדש ולחזק את מעמדנו בתחום ולקדם מערכת יחסים ארוכת טווח עם הצרכנים, בכל הנקודות המשמעותיות בחייהם.

קרדיט: סטודיו חן שי

מתקין: בר מערכות

רוצים לקרוא עוד על חברת מיניליין 

עיצוב ושליטה מרחוק בתחום מוצרי צריכה ומיזוג

פוג'יטסו – המאסטר של עולם המיזוג

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...