עסקי נדלן באינסטגרם – קידום הכרחי

אינסטגרם הינה רשת חברתית המבוססת תמונות. הרשת החברתית, אינסטגרם, נוסדה בשנת 2010, וכיום, נחשבת כאחת הרשתות הגדולות ביותר בעולם. כיום, אינסטגרם מנוהלת על ידי פייסבוק. הרשת החברתית מאפשרת למשתמשים לעלות תמונות, סרטוני וידאו קצרים, וכן ליצור סטורי. אז איך תחום הנדלן קשור לרשת האינסטגרם? למה זה כדאי? וכיצד זה עובד? מיד תגלו הכל.

למה כדאי לפרסם נדלן באינסטגרם – כל הסיבות

חלק בלתי נפרדת מעבודתו של איש נדלן הוא השיווק והפרסום. כמובן, אנחנו מדברים על שיווק ופרסום עסקי הנדלן השונים. החל מדירות לקניה, מחסנים, ושטחי נדלן נוספים. כיום, במאה ה־21, כולם נמצאים באינטרנט, ברשתות החברתיות. חברות המתמחות בנדלן, יודעות זאת היטב. יותר מתמיד, פרסום נדלן באינסטגרם הופך לקידום הכרחי, נחוץ, ורלוונטי לכולם. אז למה בעצם כדאי לפרסם את נכסי הנדלן באינסטגרם? מהם הסיבות המובילות להצדקה אמיתית? לפניכם:

כולם כבר שם – הסיבה הכי חשובה ומוצדקת, כולם נמצאים כבר בפלטפורמה. כל הלקוחות הפוטנציאלים, נמצאים כבר שם. הנתונים מדברים בעד עצמם, ולכן, פרסום וקידום באינסטגרם יהיה בחירה נכונה, כדאית, ומוצלחת לכל איש נדלן וחברה.

יחס המרה גבוה – לעומת דרכי הפרסום של פעם, העיתון וערוצי הפרסום הפיזיים, יחס ההמרה בערוצים הדיגיטליים הינו הגובה מכולם. לעומת זאת, יחסי ההמרה בערוצים הישנים שואפים כמעט ל־0. לכן, בחירה בערוץ עם יחס המרה גבוה תהיה נכונה יותר.

עלויות פרסום נמוכות – לעומת עלויות פרסום של מודעה בעיתון, טלוויזיה, ושלטי חוצות, הפרסום באינטרנט ובאינסטגרם מכיל עלויות פרסום נמוכות יחסית. לאיש הנדלן, מדובר בבשורה משמחת לחלוטין. כאשר הוצאות הפרסום יורדות, הרווחים עולים. WIN-WIN.

מלבד זאת, החזר ההשקעה (ROI) גדול הרבה יותר מכל ערוץ שיווקי אחר. הסיבות הללו הופכות את כדאיות הבחירה למוצדקת הרבה יותר. יחסי ההמרה גבוהים יותר, מקבלים יותר פניות ולידים, וסיכוי המכירה של שטחי הנדלן עולים במאות אחוזים. בעבור איש הנדלן, זה אומר הרבה יותר. רוצים לפרסם באינסטגרם? מחפשים את החברה האידיאלית? הכירו את חברת הפרסום יוהו.

אינסטגרם
אינסטגרם

פרסום נדלן באינסטגרם – מהם האפשרויות שלי?

ברשת החברתית, אינסטגרם, ניתן למצוא מערכת פרסום ייעודית המותאמת למפרסמים. כן, גם לחברות נדלן ושיווק, וכן, גם לאנשי נדלן מתחילים. לשיטת פרסום זו, קוראים, פרסום ממומן. הפרסום הממומן באינסטגרם מאפשר לפרסם פוסטים, סטורי, תמונות או וידאו, ואפילו מוצרים. הפרסום באינסטגרם מתאים כמעט לכולם. החל מנכסי נדלן, נותני שירותים, ועסקים מקומיים.

אז איך זה עובד? תחילה, בחרו את מטרת הקמפיין השיווקי. שנית, בחרו את התקציב החודשי. שלישית, פלחו את קהלי היעד הרלוונטיים ביותר. רביעית, הכינו את המודעה וצאו לדרך. זה קל ופשוט, נוח, ונגיש מכל מקום. ניתן להיעזר בשירותיו של קמפיינר או חברת פרסום עבור התהליך.

פרסום באינסטגרם על ידי קניית עוקבים ולייקים

בעידן המהיר והמתקדם, כשהכל קל ונגיש, אתם לא יכולים להישאר מאחור. פרסום ממומן זה יפה והכל, אבל, ללא פרופיל פעיל ועשיר זה לא באמת יעזור. הפרופיל המיתוגי או הפרסומי חייב לעורר סקרנות, פעילות מסוימת, וכן נתונים חשובים כמו – לייקים בכל פוסט, עוקבים, ואפילו צפיות. ניתן לעשות זאת על ידי עבודה קשה, או באמצעות שכירת שירותיה של חברת קידום באינסטגרם. ניתן לרכוש לייקים, צפיות לסרטונים קצרים, ואפילו כמה מאות עוקבים באינסטגרם . זה יוסיף המון.

כדאי לדעת: בעת הקנייה, חשוב לוודא שמדובר בעוקבים, צפיות, או לייקים אמיתיים ב־100%. באינטרנט, תמצאו לא מעט חובבנים, זיופים, ומערכות שפשוט לא כדאי להתעסק איתם. העדיפות הינה לקניית עוקבים ולייקים מחשבונות אמיתיים, חשבונות ישראלים, וכאלה שבאמת יעזרו לכם. את השירות תוכלו למצוא אצלנו, בחברת יוהו. לפרטים נוספים, הזמנות, בקרו באתר החברה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...