כציפור ישראלית נדירה

תהליך בחירתו של קבלן לקראת פרוייקט בניה או שיפוצים מלווה בחששות, כמו גם בתקוות לביצוע מהיר ומושלם.

בשיחה עם הקבלן אלכס אגר, פגשתי אדם חברותי ומעניין, עם אהבה מיוחדת לטבע וים. אלכס צולל, גולש ועוסק בדייג, מדבר בלהט על בעלי כנף בכלל וציפורי טרף בפרט, מפסל ומצייר להנאתו.

במשרדו בהרצליה תלויה תמונה גדולה, צילום של עקב עיט, שצלם ציפורים שאלכס עוקב אחריו בפייסבוק כבר תקופה, העניק לו כמתנת יום הולדת.

הכל התחיל לפני 28 שנים, בטיול גלישה עם חברים באוסטרליה. כשנגמר הכסף והשהות התארכה הכיר אלכס קבלן ישראלי והתחיל לעבוד אצלו בבניה ושיפוצים. העבודה המשותפת נמשכה כמעט שלוש שנים.

עם חזרתו ארצה, מבלי שזנח את אהבתו לטבע ולים, התחיל להרוויח למחיתו משיפוצים קטנים. עד מהרה בזכות התמדה, כישורים לימודיים טבעים והכשרות מקצועיות, הפך אלכס לקבלן שיפוצים שונה בנוף הקבלנים הישראלים.

אלכס אגר קבלן
1600X1200

כפועל יוצא של יכולותיו המקצועיות, צבר אלכס מוניטין שהתחיל ללכת לפניו. לקוחותיו, שהופתעו מביצועיו המדויקים ועמידתו הנחרצת בלוח זמנים, המליצו על שירותיו והביאו בכך להרחבת עסקיו ולהקמת החברה "אלכס אגר בע"מ", שמעסיקה היום למעלה מ 20 עובדים.

לא תמיד היה קל. אלכס התחיל את דרכו ללא תמיכה כלכלית ובחוסר כל, התמודדויות לא היו פשוטות. בשנת 2000 התחתן והקים משפחה. לאורך כל הדרך שמר בקנאות על ערכיו החברתיים והמקצועיים, שאותם הנחיל לעובדי החברה.

עובדי החברה של אלכס אגר
עובדי החברה של אלכס אגר

יש בו כריזמה וחיוך ילדי. הוא שופע ביחס אישי, יכולת הקשבה, יכולת הבנה מעמיקה ומלא באמפטיה והתחשבות, תוכנות שהופכות לא פעם למערכת היחסים עם לקוחותיו לידידות שנמשכת גם לאחר סיום העבודה. אלכס מאמין בריכוזיות מקצועית, המאפשרת דיוק ופיקוח מירבי. לפיכך, כל הפרויקטים שלו מבוצעים על ידי הצוות המיומן של החברה, ללא מעורבות קבלני משנה.

מילתו, כתובה או נאמרת, נשמרת על ידו, גם אם לפעמים כרוך הדבר בהפסד כספי.

הגדרתו המקצועית אומנם נשארה כקבלן בניה ושיפוצים, המוציא לפועל תוכניות אדריכליות, אך למעשה את חלקו בכל פרויקט הוא מתחיל הרבה קודם, עוד בשלב הקודם לתכנון. אדריכלים ומעצבים שואלים בעצתו על אפשריות יישום, מימוש וביצוע רעיונותיהם, בידיעה שחוות דעתו המקצועית של אלכס, המלצתו על חומרי בניה ופרטי גמר ואופן יישומם, ייחסכו להם הפתעות בלתי נעימות במהלך הפרויקט.

חדר שירותים מעוצב
חדר שירותים מעוצב

העבודה תימשך ברציפות, בסדר הנכון והתוצאה תהיה מושלמת, לשביעות רצון כולם, המתכננים, המפקחים ובעלי הנכסים.

האכפתיות והדאגה של אלכס לאנשים ולסביבה, באות לידי ביטוי בעבודתו. בכל פרויקט, בטרם מתחילה העבודה המעשית, הוא דואג להכשיר את השטח סביב אזור הבניה, כך שיראה אסתטי ושיהיה בו מינימום הפרעות לשכנים ולסביבה.

אלכס אגר, שהחיוך אשר נשמע מתוך דבריו משקף את אהבתו למקצוע.

כיור בחדר אמבטיה
כיור בחדר אמבטיה

עובדים שהם חברי הילדות שלו שהפכו למשפחה. הוא לא רואה את פעולתו בתחום הבניה כמעשה חריג, עבורו זה הליך המחייב התחשבות באחרים בדיוק כמו שנהוג בטבע.

בואו לבקר אותנו באינסטגרם ובפייסבוק

https://www.instagram.com/alexegerltd/?hl=en

https://www.facebook.com/Alex.Eger.Ltd

שיש בחדר אמבטיה
שיש בחדר אמבטיה
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...