עם חברת סנפיר תוכלו לשלב בין עיצוב לבטיחות

פרגולות, מעקות, שערי בטיחות או גדרות נחשבים לאביזרים מעולם הבטיחות והשמירה על הבית. בעזרת הגדרות והשערים תוחם בעל הבית את הגבולות של הבית והחצר שלו כך שברור מאד לעוברים והשבים עד לאן מותר להם ללכת בצורה חופשית והיכן מתחיל שטח פרטי שהם לא מורשים להיכנס אליו.

סנפיר

יחד עם זאת – בשנים האחרונות יש מודעות הולכת וגוברת לנושאים של עיצוב פנים וחוץ והכוונה היא שגם שערי ברזל או גדרות יכולים להיות גם כאלה שישמרו על הגבולות והבטיחות של הבית וגם יהיו יפים ומעוצבים. רק לאחרונה הובן הפוטנציאל העיצובי שיש גם באביזרים אלה ועצם בחירתו של אדם זה או אחר לשמור על הבית שלו ולהציב גדר מברזל אין זה הכרחי שהגדל תהיה לא יפה או לא מתאימה לטעם האישי שלו.

שילוב מושלם בין עיצוב לבטיחות

גם שערים חשמליים יכולים להיות יפים ומעוצבים. עצם היותו עשויים מברזל או מתכת על מנת שיהיו חזקים ועמידים אין פירושו שהם לא יכולים להיות יפים. בחברת סנפיר הבינו את הרעיון הזה ומעל 25 שנה שבחברה מציעים ללקוחות מגוון רחב של שערים, גדרות ופרגולות שגם מתאימים לצרכים הבטיחותיים של הלקוחות אך גם יהיו מעוצבים ומתאימים להעדפות והטעם האישי של הלקוחות – סוג הברז, הצבע, המראה, אופן הפתיחה של השער, מיקום מדויק של הפתח כאשר מדובר במעבר רחב ועוד. אנשי המקצוע של סנפיר יידעו לסייע לכל לקוח ולקוח להבין בדיוק איזה סוג של שער חשמלי, גדר או פרגולה יתאימו לצרכים או הדרישות שלו וכמובן שיעשו כל מה שהם יכולים על מנת להגשים את הרצונות שלו הלכה למעשה. לאחר תהליך עבודה משותף הוא יוכל לראות לנגד עיניו את מה שעד כה היה רק בדמיון או במחשבות שלו. והתוצאה – שילוב בין עיצוב לבטיחות שבו אין התפשרות על אף אחד מהשניים.

שער בית

מוצרים נוספים שבהם משלבים בין בטיחות לעיצוב

אין שום דבר ברחבי הבית שישמש את בני המשפחה ותהיה בו סתירה בין יופי או התאמה למראה לבין רמת הבטיחות הגבוהה שהוא אמור לספק. כך הדבר כאשר מדובר במעקות, למשל. אי אפשר שיהיה גרם מדרגות בבית ללא מעקה ולכן מציעה חברת סנפיר מבחר עשיר ומגוון של מעקות מעוצבים שיתאימו לכל סגנון עיצובי ולכל בית. בנוסף בקטגוריה זו של החברה אפשר למצוא גם מעקות מיוחדים לשימושים ספציפיים – מעקה לבריכה בחצר, מעקות מזכוכית למרפסת או למדרגות, מעקות מאלומיניום ועוד. מה שחשוב להבין זה שלא צריך להתפשר או לבחור בין בטיחות לבין עיצוב. השניים יכולים בהחלט להיות יד ביד ביחד והשילוב הזה בעיני חברת סנפיר הוא מחויב המציאות. עם מגוון רחב של שערים חשמליים, גדרות, מעקות ופרגולות – כל לקוח ימצא בדיוק את מה שמתאים למראה של הבית והחצר שלו.חברת סנפיר מציעה את כל המוצרים והאביזרים החשובים לא רק כדי לשמור על הבטיחות של בני המשפחה והאורחים שלהם אלא גם דואגת למגוון מאפיינים רחב ומעניין שאיתו כל לקוח יוכל לבחור בדיוק את מה שמתאים לו ולסגנון שבו מעוצבים הבית והחצר שלו. שום אלמנט בחלל לא ייראה כנטע זר או כלא שייך וזו גאוותה של החברה, זה גם מה שהיא מציעה לאינספור לקוחות פרטיים או עסקיים מעל 25 שנה ועם הזמן תמשיך ותפתח מוצרים נוספים וחדישים בסטנדרטים גבוהיים אפילו יותר.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...