הטרנדים החמים ביותר לעיצוב בריכות שחיה לשנת 2024

טכנולוגיות חדשניות, עיצובים מרשימים ושימוש בחומרי גלם מיוחדים ובעלי מרקמים מעניינים, כל אלו ועוד מהווים את רשימת הטרדנים החמים ביותר לעיצוב בריכת שחיה לשנת 2024,

עיצובים מרעננים

בשנים האחרונות, ניתן לפגוש יותר ויותר  בריכות שחיה  פרטיות ומעוצבות המשקפות למעשה את הסגנון העיצובי והטעם האישי המועדף ביותר על בעלי הבריכה. אם בעבר הלא כל כך רחוק, הרוב המוחלט של בריכות השחייה היה בתצורת מלבן, אז בשנים האחרונות ניתן למצוא חידושים ועיצובים גם בתצורת הבריכה. כיום, בשנת 2024, הטרנדים החמים לעיצוב בריכות השחייה הפרטיות כולל בתוכו צורות גיאומטריות מגוונות, ביניהן, ריבוע ועיגול לצד בריכת אינפיניטי היוצרת מראה של בריכה שאין לה סוף.

טרנד עיצובי נוסף בעיצוב בריכות שחיה בשנת 2024, בא לידי ביטוי בקו המינימליסטי של הבריכה. בניגוד לשנים קודמות בהן נעשה שימוש בצבע הכחול לצרכי חיפוי ועיצוב סביבת הבריכה, כיום, הנטייה היא לעשות שימוש בגוונים ניטרליים כגון לבן, תכלת ים ואפור, שמצד אחד משדרים יוקרה ואלגנטיות ומצד שני מעניקים קו עיצובי נקי ומינימליסטי לסביבת הבריכה.

שימוש בחומרי גלם מיוחדים ובעלי מרקמים מעניינים

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חומרי גלם המשמשים לצרכי בניה והקמה של בריכות שחיה פרטיות, לרבות, בטון טרומי, חיפוי דמוי עץ, מתכת, פולימר, פיברגלס ועוד. ההיצע הגדול של חומרי הגלם, מאפשר שילוב בין מספר חומרים בדרך ליצירת מראה ייחודי לסביבת הבריכה עם חיפוי בעלי טקסטורות במרקמים מעניינים ומובלטים המשמשים גם לצרכי בטיחות ומניעת החלקות. בנוסף, שילוב חומרי הגלם מאפשר יצירת משחקי אור וצל בתוך ובסביבת הבריכה.

טכנולוגיות חדשניות

בדומה לכל תחום אחר בחיינו, גם בתחום הקמת בריכות שחייה פרטיות , מיושמות כיום טכנולוגיות פורצות דרך ההופכות את סביבת הבריכה הפרטית למודרנית יותר, חכמה יותר ובטיחותית הרבה יותר לשימוש. טכנולוגיות אלו מאפשרות בין היתר שימוש במנועי זרם שלמעשה יודעים להזרים מים בעוצמה משתנה המדמה שחייה נגד הזרם. כמו כן, תוכלו להטמיע בסביבת הבריכה פאנלים סולאריים שנועדו לצרכי חימום המים באופן ידידותי לסביבה, ובכך לעשות שימוש בבריכה מחוממת בלילות הקיץ והסתיו הקרירים מעט. טכנולוגיה נוספת בה נעשה שימוש הולך וגובר בשנים האחרונות והיא מהווה טרנד גם בשנת 2024 קשורה להטמעת מערכות הגברה ותאורה ומסכי מולטימדיה בתוך הבריכה.

בנושא של הטכנולוגיה, חשוב לציין שקיימות טכנולוגיות המסייעות לתחזוקה קלה, נוחה ומהירה של בריכות השחייה הפרטיות, ביניהן:

  • מערכת פיקוד לבריכת השחייה השולטת למעשה על ויסות טמפרטורת המים, קצב זרימת המים, חיטוי המים ועוד.
  • מערכות מתקדמות לסינון מים שנועדו בין היתר לטיפול בקרינת UV, טיהור מי הבריכה והפחתת הצורך בשימוש בכימיקלים.
  • מערכות כיסוי אוטומטיות המשמשות בעיקר לצרכי בטיחות למניעת כניסה של ילדים קטנים לתוך הבריכה, אך בהחלט תורמות גם לשמירה על טמפרטורת המים תוך הפחתת איבוד המים כתוצאה מאידוי, פעולה המצמצמת באופן טבעי את הצורך במילוי תדיר של הבריכה במים חדשים.

חברת פלגים מציגה: כל הטרנדים המובילים במקום אחד!

אנחנו בחברת פלגים בריכות שחייה עוסקים ומתמחים בתהליכי תכנון, עיצוב והקמה של בריכות שחייה פרטיות כבר קרוב ל-30 שנה ולאורך כל השנים אנו מקפידים על שילוב הטכנולוגיות והחידושים האחרונים ביותר בתחום. פתרונות השירות שלנו כוללים תכנון והתאמה אישית של סביבת הבריכה לכל סביבת מגורים תוך הקפדה יתרה על הסגנון העיצובי המותאם ביותר עבורכם ונושאי בטיחות תוך שימוש בטכנולוגיות "ירוקות" להתייעלות אנרגטית.

 

970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש (21)
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...