בהתלבטות בין עץ לברזל- הברזל ניצח

ראיון אישי עם קובי חליפה, המעצב של חברת ארטפרו שהוקמה בשנת 1998. קובי מתאר את תחילתו של הסיפור המרתק ולאן הוא הוביל.

איך הכל התחיל?
לפני קרוב לעשרים וחמש שנים, קובי חליפה, הבעלים של החברה, שהיה אז כלכלן, בנה את ביתו יחד עם האדריכל יונתן מונג׳ק שגם הוא היה אז בתחילת דרכו. קובי, שהיה שותף פעיל לכל אורך ביצוע הפרויקט, התאהב בתהליך. בסיומו הוא ידע שעולם היצירה קוסם לו, הייתה לו רק התלבטות אחת, עץ ונגרות או יצירה בברזל. הברזל ניצח!

לאן הובילה קבלת ההחלטה?
נחוש בדעתו קובי חליפה, לפני 25 שנה הקים את חברת ארטפרו. בתחילת דרכה החברה ייצרה רק חלונות ודלתות מפרופיל בלגי ברזל לבתים פרטיים. בזכות יצירתיות גוברת, נכנסה החברה לתחומי פעילות נוספים: שערים פרגולות מעקים ואפילו לריהוט וגופי תאורה. קובי חליפה, המעצב בחברה ומנהל מכירות מציין שחומר הגלם העיקרי הוא ברזל וממנו מעוצבים ומיוצרים כל המוצרים. בשנים האחרונות התרחבה החברה גם לתחום משרדי ההי-טק גדולים, כגון: מיקרוסופט, להם יוצרו מוצרי ברזל מעוצבים, פייסבוק, פאלו אלטו ורבים אחרים.

המעצב קובי חליפה
המעצב קובי חליפה
המעצב קובי חליפה

מה ייחודה של החברה?
בגאווה מקצועית מעיד קובי חליפה שהתחום החזק ביותר בחברה מתבצע על ידי צוות אנשים מוכשרים שיודעים להפוך סקיצה של אדריכל למוצר מושלם ויפה. זה כרוך בהכרת החומר והיכולות העיצוביות שקיימות בחברה. אדריכלים ומעצבים מהשורה הראשונה מודעים לכך שיש ביכולתם של המעצבים בחברה להוסיף לתוכנית המקורית שלהם את מגע הסופי לכל מוצר נדרש.

סלון מעוצב עם ספה רכה
סלון מעוצב עם ספה רכה

מיהם הלקוחות של החברה ואיך יודעים עליה?
קובי חליפה נתן לכך את הדימוי היפה ביותר: "בעצם, רוב הלקוחות שלנו מגיעים אלינו "דרך החלון". ואכן, 70 אחוז מפעילות החברה מסתכמת בחלונות, אבל, ברוב המקרים זה לא נגמר בחלונות מפרופיל בלגי או דלתות, המענה הרחב שהחברה יכולה לתת ללקוחות ממשיך לדלתות כניסה, שערים, גדרות, מעקות, ספריות וגופי תאורה. "הלקוח נכנס מהחלון ויוצא בשער".

פינת אוכל בעיצוב כפרי
פינת אוכל בעיצוב כפרי
סלון מעוצב כפרי
סלון מעוצב כפרי

איך חברת ארטפרו השפיעה על תחום האדריכלות והעיצוב בישראל ?
למסגרות לפתחים עשויים ברזל, יצא מוניטין שלילי בגלל גימורים לא מדויקים, בעיות חלודה וכדומה, חברת ארטפרו, באמצעות יכולות ביצוע מעולות, צוות מקצועי, דיוק מרבי, וטכנולוגיות מתקדמות, מחזירה לצבור הרחב את האמון במסגרות הברזל שמשדרות יופי וסגנון ייחודי. מוצרי החברה עמידים לשנים ארוכות ועל כך מעידים הלקוחות שהחלונות והדלתות שלהם מתפקדים ונראים כמו חדשים עד היום, אחרי למעלה מ- 20 שנה.

מוזמנים להיכנס לאתר של אורטופו לעוד מידע
https://www.arteferro.co.il/

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...