צבעוני, ייחודי, מרהיב ומרגש: הטפט שיספר את סיפור הבית שלכם

ראיון עם המייסד והבעלים של חברת טפטים וולקס, מותג שמשנת 2020 מציע פרשנויות מעודנות ואמנותיות לטפט הקלאסי.

טפטים
וולקס

ההשראות לעיצוב הטפטים נלקחות מתחומים שונים – אופנה, אמנות, עיצוב, אדריכלות, מבנים עירוניים, חומרים טבעיים, בדים – שמשתלבים זה בזה ויוצרים אפשרויות ופתרונות חדשניים ומקוריים לקירות, רצפות וכל משטח שתרצו לצפות, לחדש, ולתת לו חיים צבעוניים, בהתאמה אישית להעדפות ולתקציב שלכם.

הכירו את מותג טפטים וולקס, שסולל את הדרך לאווירה ונקודות מבט ואווירה חדשות: מהעיצובים המרגיעים ביותר, ועד ההדפסים התוססים ושופעי האנרגיה, בכל סגנון, קלאסי ומודרני, ובשילוב הרמוני עם כל בחירת עיצוב פנים.

המשטחים המונפשים על ידי הטפט של חברת וולקס יוצרים ניגודים הרמוניים בחללים ומשדרים תחושות ייחודיות, כמעט מוחשיות, שמעוררות תגובות רגשיות בקרב דיירי הבית והאורחים שלהם. והתוצאה היא יצירת חללים שמקבלים חיים חדשים בזכות המגוון העשיר של היצירות החדשניות עם ההשפעה העוצמתית שלהם.

על כל היתרונות האלו, ועל נושאים רבים אחרים, דיברנו בפירוט רב בראיון שערכנו עם תמיר גליליאן, מייסד חברת טפטים וולקס, שהסביר לנו, בהתלהבות מדבקת, למה כל אחד צריך טפט או שניים, או עשרה, בבית או במשרד שלו.

למה דווקא טפטים?

לדוד שלי הייתה מסגריה בדרום תל אביב, ובין היתר, הוא סיפק ללקוחות גם שירותי התקנת טפטים. כשהוא נפטר, אבי ואני החלטנו להפוך את בית העסק הזה לחנות מקוונת, שמתמקדת רק בטפטים. תחום שהיה אהוב מאוד על אבי.

הפעילות של טפטים וולקס התחילה בשנת 2020, כחנות מקוונת, ועם פרוץ המגיפה, כשאנשים היו יותר בבית, וישבו יותר מול המסכים, זיהינו את ההזדמנות להקמת עסק אינטרנטי.

מה ההבדל בין הטפטים של היום לבין הטפטים שהיו פופולריים בשנות השבעים?

הטפטים של היום עברו שינוי דרסטי. ההתנהלות עברה היום לדפוס דיגיטלי, עם אפשרויות הדפסה באמצעות קבצים דיגיטאליים שמוצגים כתמונה מקוונת.

את הקובץ שמכיל את התמונה אפשר להדפיס בהתאם למידות של הקיר, ולכן גם אין צורך בחנות פיזית, כי גם כשלקוח מגיע לחנות, הוא מקבל תצוגה דיגיטלית של הטפטים ומתרשם בעיקר מתמונות, ולא מטפטים פיזיים. האתר ממחיש את כל הסגנונות והעיצובים, והלקוחות יכולים לראות באופן ברור איך הטפטים ייראו על הקירות שלהם.

חוץ מהקיר בסלון, איפה עוד אפשר להתקין טפטים?

וואו. ממש בכל מקום! עם ההתקדמות הטכנולוגית של היום אפשר לייצר כל סוג טפט לפי התנאים והדרישות של הלקוח. ממש כל תמונה שהוא מדמיין, על כל משטח, קיר או חפץ, יכולה לקבל חיים משל עצמה.

אפשר להתאים את הטפטים לסגנון עיצוב הפנים של הבית, או לתלות אותם בקירות משרדים, בהתאמה לסגנון ולצבעים של המותג.

אתם עובדים גם עם עסקים?

ברור. עיצבנו טפטים לבתי עסק חדשים, למשרדי עורכי דין, למכוני לייזר, מכוני יופי, ולכל בית עסק שהבעלים שלו רצה סגנון עיצוב קצת שונה וייחודי למותג שלו.

למה לעצב את הבית או המשרד עם טפטים במקום פשוט לצבוע את הקירות?

אז ככה. יש כמה יתרונות חשובים לטפטים. היתרון הכי חשוב הוא שצבע צריך לחדש לפחות אחת לשנתיים, בגלל סימני קילוף או דהיית הצבע, ולכן טפט מספק חלופה נהדרת, כי הוא לא מתקלף ולא נסדק, וכל מה שצריך זה רק לנגב אותו מדי פעם עם מטלית לחה, כך שהוא נראה חדש תמיד.

חוץ מקירות מה עוד אפשר לחפות?

כל פריט שהלקוח רוצה לחדש, אפשר לחפות עם טפטים. הם מתאימים לרהיטים, לארונות ישנים, למקררים, לנישות של טלוויזיה, לשדרוג מטבחים בדירות ישנות ולכל אזור בבית שזקוק לצבע, חידוש ודמיון.

מה הלקוחות שלכם חושבים על הטפטים המוצגים באתר?

כשהלקוחות מקבלים את משלוח הטפטים, ברוב המקרים התגובה שלהם זהה. הם חשבו שיקבלו מדבקה חמודה וקטנה שידביקו על חלק מהקיר או על איזה רהיט, ובמקום זה הם מקבלים משהו מטורף שגורם להם לחייך מאוזן לאוזן.

מה בנוגע למדבקות טפטים, באמת כל כך קל להדביק ולהסיר אותן?

זה תלוי במצב הקיר. אם הקיר סדוק, הצבע יתקלף עם הסרת מדבקת הטפט. אבל אם הקיר במצב טוב, הטפט יתקלף בקלות.

יש לנו מדבקות טפטים מיוחדות שמיוצרות מ-PVC ומתאימות גם לחיפוי משטחים כמו שיש או ארונות מטבח, כך שאפשר לחדש את המטבח בקלות, עם הדבקה והסרה של טפטים יפים.

איך הלקוחות יכולים לדעת אם הטפטים שייבחרו יתאימו לבית או למשרד שלהם?

אנחנו מגיעים אל הלקוחות ונותנים שירות מדידה והתאמת הטפט, עם סיוע בעיצוב, ללא תשלום. זה שירות שאנחנו מספקים לתושבי המרכז ואזור השרון ואף מתחרה שלנו לא מספק את השירות הזה. הנציגים שלנו גם מודדים את הקירות, מייעצים על התאמת הטפטים במונחים של עיצוב פנים, ונותנים את הצעת המחיר במקום.

כמה גלילי טפטים נדרשים לעיצוב חדר בגודל סטנדרטי? 

יש לנו באתר מחשבון גלילים, שמחשב בקלות את כמות הגלילים הדרושים, לפי מידות החדר, כך שאפשר לדעת כמה יוצא הסכום הסופי, כולל ההתקנה. עם הזנת הנתונים למחשבון, מקבלים הצעת מחיר כוללת.

חשוב לי בהזדמנות הזאת לדבר על השותף שלי, גיא מדמון, בחור מוכשר בצורה יוצאת דופן, שבנה לנו את האתר, והכניס בו את האלגוריתם המתקדם שיודע לחשב במדויק את הכמויות הדרושות לחיפוי קיר עם טפטים. בהכשרה שלו הוא מהנדס תוכנה, ובכישורים האישיים שלו, הוא בחור חכם ויצירתי שיודע לספק פתרונות מדהימים לכל צורך.

חוץ מהתנהלות מקוונת באתר, יש גם שירות טלפוני?

ודאי. אנחנו מפעילים שירות ייעוץ טלפוני חינם, ואפשר להזמין את אנשי המקצוע שלנו שמגיעים לבית הלקוח עם קטלוג, ומספקים שירותי מדידה, ייעוץ, ותכנון הצעת המחיר בהתאם לתקציב

רוצה לדבר קצת על המחירים?

יש לנו טווח מחירים רחב, ובאתר אפשר למצוא טפטים זולים או יוקרתיים.

יש הבדל באיכות מבחינת המחירים?

חד משמעית כן. יש גלילי טפטים שאנחנו שמיוצרים על ידי חברת RASCH הגרמנית, וטפטים של חברת KHROMA הבלגית. אלו הטפטים הכי איכותיים שאנחנו מייבאים מחו"ל, ואצלנו הם נמכרים במחירים זולים יותר ממחירי הטפטים שזמינים בדפוס הדיגיטלי, למרות שתיאורטית זה צריך להיות הפוך.

כלומר, הלקוחות מקבלים טפטים יותר איכותיים, עם מבחר יותר גדול של טקסטורות בהשוואה לדפוס הדיגיטלי, במחירים יותר זולים. אנחנו מדפיסים את הטפטים לפי דרישת הלקוחות. אפשר לקבל עיצובים בהתאמה אישית, או לבחור מתוך קולקציה של אלפי דגמים מוכנים למכירה, שגם בהם אפשר להכניס שינויים לפי ההעדפות.

רגע לפני סיום, ורק את האמת: יש לך טפטים בבית?

לצערי, במקרה הזה הסנדלר הולך יחף. אם היו לי טפטים בבית, הייתי רוצה להחליף אותם כל יומיים מרוב שכל פעם אני מתאהב בטפט חדש.

מהו החזון שלך לעתיד?

החלום שלי זה להיות איקאה של הטפטים. להקים בית למעצבי פנים, שיגיעו למתחם עם הלקוחות שלהם, יבחרו טפטים בדוגמאות מיוחדות שאין בשום מקום, ויעצבו בתים מדהימים. אני רוצה שלכל בית תהיה אווירה מיוחדת, ושכל בית יספר את הסיפור שלו.

יש לך מסר לבעלי בתים שמעצבים את ביתם?

המסר שלי הוא שהגיע הזמן לחדש. הדיור בארץ מאוד יקר ואם כבר מגיעים למשהו גדול בחיים, בוא תעשה אותו יפה. טפטים הם פריטי עיצוב לא יקרים, והם הופכים את הבית למרשים, צבעוני, מרגש ויוצא דופן. זהו.

 

טפטים
טפטים
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...