חדשנות מתמדת: נגריה ליצירות עץ הוליסטיות

בנגריית הבוטיק "נפתלי עבודות עץ" מתמחים ביצירות נגרות הוליסטיות שמותאמות לבתים פרטים ולחללים במקומות ציבוריים.

מהיום בו הוקמה הנגרייה, לפני למעלה מעשור שנים, היא הצטיינה בשאיפה לחדשנות מתמדת, שימוש בחומרים איכותיים וביצוע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. בשיתוף פעולה מלא עם האדריכלים ומעצבי הפנים מהשורה הראשונה, אנו יוצרים מציאות חדשה, יפה ופונקציונאלית עבור הלקוחות שלנו.

נדנדות בחדר הילדים
נדנדות בחדר הילדים
נפתלי עבודות עץ

בכל פרויקט, העבודה המשותפת עם אנשי התכנון מאפשרת יצירה הוליסטית, העונה על הרצונות והצרכים של הלקוח. יחד אנו מתגברים על האתגרים התכנוניים והעיצוביים ופותרים כל בעיה. התוכניות והעיצובים נעשים תוך שימת לב מרבית לרצון הלקוח.

פינת אוכל נגר
פינת אוכל נגר

לאחר סיום שלב התכנון, אנו מקנים ללקוחות את השקט והרוגע כי התוכניות יבוצעו על הצד הטוב ביותר. קהל לקוחותינו מבקש ומעריך עבודה איכותית, ולכן בנגריה אנו משתמשים במכשור ובטכנולוגיה מהמתקדמות בשוק, ובחומרים איכותיים ועמידים ביותר. שמנו לנו כמטרה שהתוצאה תהיה מדויקת ומושלמת ותשרת את הלקוח בצורה נוחה ועמידה לאורך זמן.

עיצוב שולחן עגול
עיצוב שולחן עגול

עבור הלקוח, תקופת הבניה והשיפוץ עלולה להיות תקופה חסרת ודאות ורוויה בלחצים ומתחים. אנו כאן כדי לתת ללקוח חוויה נעימה. אנחנו רואים את הלקוח, משקיעים בו ומגשימים את רצונותיו בהתאם ללוח הזמנים של הפרויקט. מבחינתנו, אחד מרגעי השיא מגיע במסירת העבודה ללקוח, מלווה בתחושה שתמיד יוכל לפנות אלינו ולקבל את השרות הטוב והנכון עבורו.

מטבח שיש לבן
מטבח שיש לבן

אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים – מוזמנים ליצור איתנו קשר ויחד ניצור את הפרויקט הבא עבורכם.

בנייד- 054-3042995

בפייסבוק- נפתלי עבודות עץ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...