פודקאסט משכנתא – גם שימושי וגם מעניין

אם יש ברשותכם הלוואת משכנתא, בוודאי תרצו לדעת כיצד לצמצם את ההוצאות עליה. ובכלל, כיצד להתארגן לגביה באופן הטוב ביותר עבורכם.

משכנתא יש? כסף מיותר להוציא עליה יש? אם התשובה היא כן ולא, אז כדאי לכם להמשיך לקרוא. אם יש ברשותכם הלוואת משכנתא, בוודאי תרצו לדעת כיצד לצמצם את ההוצאות עליה. ובכלל, כיצד להתארגן לגביה באופן הטוב ביותר עבורכם. בנושא מורכב כזה, הדבר אפשרי, אך ידרוש השקעת זמן. אז – זמן פנוי יש? סביר שהתשובה היא בסגנון "כן, אבל מעט". אז הסכמנו, שאת הכסף שלכם וגם את הזמן, אשר שניהם מוגבלים ולכן יקרים עבורכם (ובצדק), אנחנו לא רוצים לבזבז? אוקיי. איך מתקדמים מכאן, לשיפור מצבכם מבחינת המשכנתא, במגבלות הידע, התקציב והזמן שלרשותכם? התשובה נקראת מאני טיים / Money Time – פודקאסט משכנתא של מומחה בתחום זה, אשר מראיין מומחים נוספים, מביא תובנות שימושיות, מידע עדכני וחשוב. הכל בגישה מעשית, קצר ולעניין. להאזין לו קביעות, יוכל להיות המפתח שלכם, להפיק את המיטב מזמנכם הפנוי ולהפיק את המיטב מהמשכנתא שלקחתם. בדקו בעצמכם – ההאזנה בחינם והיא לא דורשת הרשמה או כל "מטרד" אחר מסוג זה.

החלופה המפתיעה, העתיד הלא ברור של שוק הדיור והרפורמה ש.. מה קורה עם הרפורמה?

כותרת ארוכה מדי? אין מה לעשות – יש לנו הרבה דברים מעניינים לעדכן אתכם. מאני טיים / Money Time הוא פודקאסט משכנתא אשר מסתכל על הדברים בראייה רחבה. בסופו של דבר, משכנתה איננה הלוואה בין שתי ישויות מנותקות מסביבתן. הבנקים מושפעים ממצב המשק, מחויבים לפי חוקים ותקנות שונות. אתם גם כן לא מתקיימים כספית בחלל הריק, אלא בסביבה מורכבת, רבת משתנים והיבטים. אז איך מתמצאים ומקבלים תמונת מצב רחבה ומלאה? מחד, הניסיון והמומחיות של צחי (מייד נספר עליו יותר) ומאידך, מומחים נוספים, אשר מתראיינים בפודקאסט וחולקים מהידע המיוחד שלהם. לשם ההמחשה – בפרקים האחרונים, רואיינו מנהל חטיבת המחקר בבנק ישראל ד"ר יוסי סעדון, מנהלת מערך המשכנתאות של בנק הפועלים אריאלה רנדלשטיין ודן רינדין, מנכ"ל מנורה מבטחים משכנתאות. ומה לגבי כל הדברים המסקרנים עליהם רמזנו בכותרת (הארוכה מדי)? בשביל לדעת, תצטרכו להאזין לפודקאסט.

פודקאסט
פודקאסט

פודקאסט משכנתא – להקשיב למומחים

את הפודקאסט מעביר יועץ משכנתאות ומומחה לבנקים (צחי גרוסמן), לגביו נרחיב בהמשך. כך שניתן לומר, שזהו למעשה פודקאסט כלכלי וגם בנושאי משכנתא. בעזרתו, תשמעו בכל שבוע, על חדשות בתחום המשכנתא ואת הפרשנויות שלו להתפתחויות חשובות אלה. זאת, לצד ראיונות עומק עם מומחים שונים. כמו כן – ישנו מדריך מיוחד ובלעדי (המדריך למשכנתא – 'משכנתא DIY'), באמצעותו ניתן ללמוד כיצד כל אחד יכול לקחת משכנתא בעצמו, למרות שתמיד עדיף להיעזר בידע של יועצי משכנתאות .

במסלול העוקף

בעצם, לפני שנמשיך – אם אתם מתכננים לקחת בעתיד משכנתא, האם חשבתם להסתייע ברכישת הדירה במה שמכונה קבוצות רכישה? לא קל עם הבנקים בנושא זה. אבל מסתבר שלא חייבים להיות תלויים בהם לשם כך. יש "גם מסלול עוקף" – האזינו לפרק 25 לאוגוסט, "המסלול העוקף לקבוצות רכישה".

המומחה שלצידכם – הכירו את צחי גרוסמן

אז מי עומד מאחורי הפודקאסט? הכירו (עכשיו רשמית) את צחי גרוסמן – יועץ משכנתא מנוסה, בעל תואר שני במנהל עסקים למנהלים בהנדסה פיננסית ומימון ותעודת יועץ השקעות. לצחי ניסיון של מעל לעשור בייעוץ פיננסי. הוא בעל היכרות עמוקה עם המערכות הפיננסיות בארץ וניסיון רב ומגוון בניהול סיכונים.

רגע, יש עוד

העובדה שפודקאסט זה מתקדם במהירות, עם פרק חדש ומעניין בכל שבוע, לא מבטלת מחשיבות הפרקים הישנים. כדאי ומומלץ מאוד להעיף מבט ברשימת הנושאים. למשל – מה היא קהילת "בונים בית"? כיצד מקבלים החלטות משכנתא, במצב כלכלי לא ברור? כיצד ניתן לקחת הלוואה למשכנתא מגורם אמין, שאיננו בנק? זאת ועוד, לשירותכם בפודקאסט מאני טיים / Money Time.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...