קונים לעובדים תיק גב למחשב הנייד? הנה כל מה שחשוב לדעת

תיק גב למחשב הנייד יכול להיות צ׳ופר נפלא שמקום העבודה מספק לעובדים. בעולם בו המחשב הוא כלי הכרחי וכשהעבודה יכולה להתבצע כמעט מכל מקום, הצורך בתיק מתאים רק הולך ועולה. מעבר לפרקטיות התיק הוא פריט אופנה שהעובדים שלכם ירצו להתגאות בו.

FREEPIK

כחלק מתהליך ההתלבטות בין התיקים השונים כדאי להעלות מספר שיקולים מרכזיים. חשוב שהתיק יתאים באופן ספציפי למחשב הנייד ויגן עליו. חשוב שהוא יהיה נוח הן לנשיאה והן לשימוש וכדאי מאד לבחור בעיצוב שהעובדים יתגאו בו. אז איך בוחרים מתוך כל האפשרויות? בדיוק לשם כך התייעצנו עם חברת תיק קו. המתמחה במיתוג ועיצוב תיקים למוסדות, ארגונים ומקומות עבודה.

לצורך הכתבה, קפצנו לבקר במשרדי חברת "תיק קו", חברה שמתמחה בעיצוב וייצור תיקים עם אופציה למיתוג בהתאמה אישית כדי לקבל מספר טיפים חשובים.

אתר תיק קו >>

תיק גב למחשב חייב להיות מרופד היטב

האביזר שנמצא במרכז תכנון התיק חייב להיות המחשב. הוא צריך להיות מונח בתא ייחודי ומרופד כך שלא יפגע משאר החפצים ויהיה מוגן ככל האפשר מסכנות חיצוניות. על התיק להיות בגודל אשר מתאים למחשבים הניידים הנפוצים ביותר. על התא שמכיל את המחשב להיות מרופד ולהתחשב בחיים העמוסים של העובדים שיכולים להגיע לעבודה ברגל, בתחבורה ציבורית, ברכב דו גלגלי או במכונית.

תא נפרד, ריפוד מתאים ובד שמוגן מפני חדירה למים הם שלושת המרכיבים שחייבים לבוא לידי ביטוי בתיק וזהו הבסיס שמבדל בין תיק גב ללפטופ לבין כל תיק אחר (שגם בו יכול להיות מחשב אך הוא לא יהיה מוגן ושמור). כמובן, העיצוב והצבעים חשובים, אך אפשר למצוא תיקים מעוצבים שמשמשים לצרכים שונים מלבד נשיאת הלפטופ.

החלוקה הפנימית משמעותית

המחשב הנייד הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ועובדים רבים הולכים איתו כל יום מהבית ובחזרה. מעבר למחשב ישנם עוד חפצים קטנים וגדולים שצריכים גם כן להיכנס לתיק. המפתחות של הבית, העכבר והאוזניות, הם ציוד נלווה שצריך מקום בנפרד מהמחשב עצמו.

כאשר אנחנו מסתכלים על תיק שישמש את העובדים ביום יום עלינו לחשוב על החיים שלהם, איפה הם מסתובבים, היכן הם נמצאים ולבחור בתיק שיהיה הנוח ביותר מבחינת התפעול. כל תא צריך להיות בגודל נכון, קל לפתיחה ושיהיה נוח להכניס אליו את הציוד ולהוציא אותו. לצד כל אלה, חשוב גם לזכור כי התיק לא יכול להיות גדול מדי כך שאפשר יהיה לשאת אותו בקלות, להניח אותו על המושב ליד ברכב ואפילו על הרגליים בנסיעה בתחבורה הציבורית.

תיק גב למחשב נייד
1600X1200 אורך (1)

על התיק להיות נוח לנשיאה

תיק הגב צריך להיות כזה שמי שמקבל אותו יתגאה בו. העובדים צריכים ללכת איתו בנוחות מקסימלית ולכן חשוב שהכתפיות שלו יהיו איכותיות, רחבות ושהמבנה שלו יהיה ארגונומי. כאשר אנחנו חושבים על המבנה של התיק עלינו להתייחס לצורת הנשיאה ולחשוב על כל החוויה שהעובד עובר במהלך היום. מרגע היציאה מהבית ועד להגעה למשרד העובד יכול לעבור בין מקומות שונים, ללכת ולנסוע ואנחנו צריכים לשאוף לכך שיהיה לו נוח בכל מקום בו הוא נמצא ובכל כלי רכב.

היום עובדים רבים נעים ברכבים דו גלגליים ולכן יש לבחור בתיק שיהיה קל דיו ושהעיצוב שלו יהיה קומפקטי ככל האפשר. נקודה נוספת שכדאי לחשוב עליה היא שימושיות לאורך כל ימות השנה ולצורך כך יש לבחור בבד מוגן מפני מים כך שגם בימים גשומים העובד יוכל לצאת החוצה ללא חשש.

מיתוג ונראות

כאשר עולה המחשבה על מתנה לעובדים יש להפעיל שיקול של מיתוג ונראות. העובדים ילכו עם התיק רק אם הוא משדר את המסר הנכון ו״מתאים״ לתפקיד שלהם. לכן, יש לחשוב מהו הלבוש המתאים לתפקיד ולהתייחס אל התיק כפריט אופנה. המיתוג מתייחס כמובן גם לחברה וגם לעובדים וכאן יש לזכור לבחור בצבעוניות שגם היא תתאים למוצר שרוצים להשיג.

הדפסה ורקמה יכולים להשתלב על גבי התיק וזאת בתנאי שהם משתלבים בעיצוב הכללי ונעשים בטוב טעם. רוב העובדים יוותרו על הליכה עם תיק שכל כולו לוגו אחד גדול, אך ישמחו להתגאות בו אם הוא קטן ואם הוא לא גורם להם להרגיש כ״פרסומת מהלכת״. חשוב להקדיש תשומת לב לעיצוב ולקבל עצות מבעלי המקצוע בתחום שיובילו לכך שכל הצדדים יהיו מרוצים מהתוצאה.

תיקי גב לעובדים בתקציב שמתאים לחברה

ההחלטה להעניק לעובדים תיקי גב ללפטופ היא החלטה מצוינת שיכולה לחזק את הקשר בין העובדים למקום, להעלות להם חיוך ולעזור להם להתגאות במקום בו הם עובדים. לצד זאת ברור כי התקציב צריך להיות מוגדר ותואם את הציפיות. תיק איכותי, חזק, מבד עמיד, יכול להיות תואם בדיוק את התקציב והוא יכול להיות ממותג בהתאמה אישית.

תיק מעוצב לא חייב להיות יקר ואין צורך לקנות בכמויות גדולות. יחד עם אפשרויות הרכישה בכמויות משתנות, פותחים עוד הזדמנות לחיזוק הקשר עם העובדים. באתר של חברת תיק קו. אפשר לראות מגוון רחב של אפשרויות המתאימות כולן לנשיאת מחשב נייד, בעיצובים וצבעים שונים ועם אפשרות להדפיס או לרקום לוגו, שם או סלוגן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...