איך לבחור צבעים וטקסטורות עבור ריפודים לריהוט גן?

כשהולכים לרכוש ריהוט גן, בדרך כלל בוחנים את איכות הריפוד והגודל, אך מלבד פרמטרים אלו, קיים גם הפרמטר העיצובי אשר בא לידי ביטוי בצבעים והטקסטורות של הריפודים. אתם תגיעו לשלב בחירת העיצוב כאשר אתם כבר יודעים איזה סוג של ריפוד אתם הולכים לרכוש ואתם יודעים גם מה טיבו. אז איך בוחרים עיצוב וצבע לריפודים של ריהוט גן? הלכנו להתייעץ עם המומחים בתחום מריפוד פור יו, העוסקת בתחום הריפודים כבר 15 שנים. המומחים של החברה נתנו לנו כמה טיפים שיעזור לנו ולכם בבחירה.

מה העיצוב הקיים בגינה או המרפסת שלכם?

אחד הדברים שיעזרו לכם בבחירת הצבעים והסגנון, הוא העיצוב הקיים בגינה או המרפסת שלכם. כאשר אתם בוחרים צבעים למזרונים והכריות של ריהוט הגן, עליכם לבדוק אילו צבעים קיימים כעת ואיזה סגנון עיצובי אתם רוצים ליצור.

אם הסגנון העיצובי שלכם במרפסת או הגינה הוא סגנון כפרי, יכול להיות שריהוט הגן שלכם הוא ריהוט מעוטר או שיש לכם אלמנטים העשויים עץ. אל האלמנטים בסגנון הכפרי מומלץ להתאים ריפודים עם טקסטורה פרחונית או טקסטורת אריג מיוחדת. כמו כן, מומלץ ללכת על גוונים בהירים כמו לבן, בז' או צבעי פסטל למיניהם.

אם ריהוט הגן שלכם בכלל עשוי מסוג של מתכת בגוון אפור או שחור, זה אומר שהסגנון שלכם הוא מודרני. הסגנון המודרני הוא סגנון נקי, חלק וללא עיצובים בולטים. בסגנון זה רצוי לשמור על הניקיון הזה ולהחליט האם אתם רוצים להכניס צבע חזק ובולט כמו אדום או בורדו למשל או ללכת על גוונים ניטרליים כמו בז', אפור או שחור. את הבחירה מומלץ לעשות לפי הגוונים שקיימים בחצר או המרפסת. הסתכלו על צבע הריצוף, צבע הקירות או הטיח, צבע הגג ואפילו הצלייה. כל אלו יעזרו לכם לבחור את הצבע הנכון עבורכם.

ריפוד חוץ
ריפוד חוץ

האם אתם רוכשים ריפודים שיתאימו לכל עונות השנה?

עונות השנה משנות את הצבעים שנראים בחוץ. בחורף הכל יותר אפור ורק מידי פעם יש שמש שיוצרת מעט בהירות. בקיץ הכל בהיר, מלבלב ופורח. בחורף בדרך כלל נרצה ליצור במרפסת או הגינה אווירה יותר חמימה. זה הזמן לרכוש ריפודים בגוונים חמים יותר ואפילו להנות מריפודים שיש עליהם עיטורים. בקיץ זה הזמן להתפנק עם צבעים יותר זוהרים, צבעים חיים. אפשר להתאים לריפודים גוונים של ירוק זוהר, טורקיז מרענן, כתום או צהוב.

אם אתם רוכשים בחנות שהמחירים בה עבור הריפודים, נמוכים יחסית, יהיה לכם אפילו יותר פשוט, כי תוכלו לרכוש לעצמכם שני סטים, אחד לחורף ואחד לקיץ ולהחליף בניהם מתי שמתחשק לכם.

ריפודחוץ
ריפוד חוץ

האם אתם רוצים לייצר עניין בעזרת הריפודים?

איך מייצרים עניין בצבע הריפוד? רוכשים ריפודים שיש עליהם טקסטורות כמו פסים או משולשים. אפשרות נוספת ליצירת עניין, היא רכישה של מזרונים בצבע אחד וכריות בצבע אחר. בדרך כלל יש מגוון רחב של צבעים, במיוחד במקומות שעוסקים רק בריפודים, כמו בריפוד פור יו. כשיש לכם מבחר גדול, הבחירה הרבה יותר פשוטה ואפשר ליצור שילובים ממש מגניבים.

ריפוד חוץ
ריפוד חוץ
ריפוד חוץ
ריפוד חוץ

האם יש לכם העדפת צבעים מסוימת?

הדבר האחרון שכדאי לכם לבדוק עם עצמכם לפני רכישת ריפודים בצבעים, הוא האם יש לכם העדפות צבעים מסוימות. אם יש צבעים שלא עושים לכם טוב, אל תבחרו בהם. אם יש צבעים שכאשר אתם רואים אותם הם עושים לכם חשק לשבת בגינה או המרפסת, אלו הצבעים שכדאי לכם לרכוש. בבחירת צבעים גם הלב והרגשות מדברים. רכשו את הצבעים שהכי נעימים לכם בעין.

בואו ליהנות מהריפודים המקסימים של ריפוד פור יו. בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.ripud4u.co.il/.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...