איך לבחור חברת הובלה?

שניר הובלות ממליץ איך לבחור את חברת ההובלה הנכונה בתל אביב בשביל המעבר שלך

הנה אתה, נרגש שסוף סוף מצאת את המקום בתל אביב שמרגיש כמו בבית! יום המעבר מתקרב, והדבר האחרון שנותר הוא לבחור את חברת ההובלה בתל אביב שתרצה לשכור. הטיפ הראשון שיש לנו בשבילך הוא לא לחשוב על זה כדבר האחרון, כי זה כנראה הדבר החשוב ביותר כשמדברים על מעבר מנקודה א' לנקודה ב'.
בהיותה עיר כה גדולה, תל אביב היא ביתם של אלפי מובילים. חלקם טובים ואמינים, ומציעים שירות איכותי. ה'חלק' הזה הוא אחוז קטן מאוד מהם. זה אומר שאתה צריך להיות זהיר מאוד בעת בחירת מוביל הנכון. במיוחד, אתה צריך להיות מודע, ולא להירדם כאשר מנסים לבחור את החברה הנכונה בעיר שאף פעם לא ישנה, כי יש כל כך הרבה חברות הונאה כאן, ואתה לא רוצה להישדד.

במקרה שיש לך מספיק זמן עד יום המעבר, זהו המאמר הנכון לקרוא בזמן הנכון. במקרה שאין לך הרבה זמן, זה עדיין טוב שאתה קורא את זה, כדי למנוע כמה בעיות שעלולות להיגרם אם אתה טועה בשיפוט החברה שאתה עומד לשכור. אנחנו כאן כדי לתת לך כמה טיפים על איך לבחור את המוביל הנכון בתל אביב. הפרטים החשובים ביותר לשים לב אליהם הם:

-רישיון – בדוק אם חברת ההובלה מורשית לבצע את ההעברות
-שקיפות של החברה – גלה כל מה שאתה יכול, ותראה האם אתה מסוגל לעשות זאת
-שנים של ניסיון – ככל שלמוביל יש יותר ניסיון בתחום , כך גדלים הסיכויים שלא תסתבכו בצרות
-פריטים מבוטחים – אתה רוצה לשכור את המוביל הטוב ביותר בתל אביב המאפשר לך לא לדאוג במקרה שפריט נפגם
-מהירות מול יעילות – זכור שמהירות ההובלה היא מהירות מעבר הדירה
-יעילות מול עלות – אתה רוצה לבחור את מומחי המעבר באיכות הגבוהה ביותר בתל אביב, אבל אתה גם רוצה לבחור את מומחי ההובלה האיכותיים ביותר שלא יעלו לך הון
-מוניטין – בדיקת ניסיון של הלקוחות הקודמים עם שירותי הובלה של מובילים, במיוחד בתל אביב, הוא מידע חשוב
-שירותים נוספים – חברת ההובלה בתל אביב שיכולה לנצח היא זו שמציעה שירותים נוספים באותו מחיר
-פרסים – זהו לא הגורם המכריע, אבל אם מוביל זכה בפרס בתל אביב, אתה חייב לקחת את זה בחשבון

WhatsApp Image 2021-04-25 at 10.06.45 (1)

רישיון – אל תשקול לשכור מובילים שאין להם רישיון לבצע את המעבר בתל אביב

תהיה זהיר כשזה מגיע למעבר דירה, ואפילו יותר זהיר כאשר מדובר בתל אביב. יש כל כך הרבה הונאות בעיר הזו. כאשר אתה מעביר את חפצי הערך שלך, אל תיתן למוביל לקחת את חפצי הערך שלך כבני ערובה כדי שהם יכריחו אותך לתת להם סכום כסף גדול עבור מה שהוא אפילו לא העברה ראויה. לכן הצעד הראשון הוא בחירת רק חברות הובלה בתל אביב שהן מורשות לתפקיד. לשכור מישהו שלא מעמיד אותך בסיכון של בזבוז הכסף שלך, קבלת חפצי הערך שלך פגומים, או אפילו סיכון לשוד.

שקיפות של חברת ההובלה – אף אחד מהמובילים בתל אביב לא מסתיר את המידע ללא סיבה

בחרת כמה מחברות ההובלה, ועכשיו אתה בוחן את הנתונים על כל אחת מהן כדי לבדוק אם הן אמינות. ראשית, אתה חוקר באינטרנט. אם אין אתר רשמי של החברה – תתחיל לחשוד. ייתכן שהסיבה לכך היא שהם רק התחילו את עבודתם, ועדיין לא יצרו דף אינטרנט. אבל, חקור את זה עוד יותר, ברר אם אתה יכול למצוא משהו, התקשר אליהם, לך לראות אותם, שאל אנשים עליהם. אם הם לא אומרים את שמם כאשר הם עונים לטלפון, הם נותנים לך את המידע הלא מדויק, או שהם מסרבים לענות על כמה שאלות, זו נורה אדומה!

שנים של ניסיון – חברות הובלה בתל אביב שעושות מעברים במשך שנים רבות ככל הנראה יהיו מספיק טובות כדי לבצע את המעבר שלך

אין יותר מדי חוכמה בקריטריון הזה. אם אתה לא בטוח את מי לשכור משתי חברות הובלה המציעות שירותי הובלה במחיר דומה ושירות דומה, תמיד בחר את המוביל המקצועי שעושה את הרילוקיישן במשך זמן רב יותר בתל אביב.

פריטים מבוטחים – לשכור חברת הובלות בתל אביב המציעה ביטוח

בדרך זו או אחרת, זה כמעט בטוח כי לפחות משהו אחד נפגם במהלך תהליך המעבר. זה בעיקר לא אשמתו של אף אחד. אבל אם הפריט שלך מתקבל פגום, אתה לא תהיה פחות מתוסכל וכועס כי אף אחד לא עשה את זה בכוונה. זו הסיבה שאתה צריך לשכור מוביל בתל אביב שמבטח את חפצי הערך שלך, וגורם לך להיות רגוע גם אם משהו שבור. בסופו של דבר, אנו ממליצים לך לקרוא בעיון את פוליסת הביטוח שאתה מקבל.

WhatsApp Image 2021-04-25 at 12.57.07

יעילות זמן – אתה צריך לבחור מובילים שחוסכים את זמנך

לא רק הבטיחות היא מה שחשוב כאשר יום המעבר שלך מגיע. תאמין לנו, אתה רוצה שזה ייגמר בהקדם האפשרי כי לאחר כל דקה שעוברת, התשישות שלך מוכפלת. וגם, זמן שווה כסף – חסוך את הכסף שלך כי מובילים מבקשים בדרך כלל תשלום שעתי. לכן כאשר אתה מקבל את הצעות המחיר, בחר חברת הובלות בתל אביב שהערכת זמן העבודה שלה היא הקצרה ביותר. כמובן, קריטריון זה מגיע לאחר קריטריוני הבטיחות. אתה רוצה שזה יגמר מהר, אבל אתה לא רוצה שהחפצים שלך יינזקו או יגנבו.

עלות מול תועלת – חברת ההובלה בתל אביב שעולה הכי פחות היא זו שיש לשכור

כשמדובר בכסף, חשוב לשמור על עיניים פקוחות לרווחה. עשית מה שהיית אמור לעשות בצעדים הראשונים שלך, התקשרת לחברת ההובלה, שאלת אותם בטלפון או באינטרנט כדי לקבל הערכה של עלות המעבר. קיבלת הצעה טובה, טובה יותר מאחרים. הדבר הראשון שאליו צריך לשים לב הוא שאם ההצעה נמוכה מדי מהאחרים, זה כנראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי ונכון. דבר שני, אם ההצעה של חברת הובלה מסוימת היא הטובה ביותר בטלפון או בדף האינטרנט, בקש מהם לבוא לביתך ולתת לך את ההערכה הסופית בהתבסס על מה שהם רואים בפועל.

אם הם מסרבים, מחק אותם מרשימת אנשי המקצוע הפוטנציאליים עבור המעבר שלך. הם לא מקצועיים, או שזו הונאה. מה שזה לא יהיה, אתה לא רוצה לעשות את המעבר איתם. אם הם מסכימים ומגיעים לביתך כדי לתת לך את ההערכה המדויקת, בקש שהערכה זו תהיה על הנייר, וחתום עליה כהצעה הסופית למחיר המעבר. רק בדרך זו אתה יכול להיות בטוח שבחרת את חברת ההובלות בתל אביב עם העלות המקובלת עבורך. בנוסף, רק בדרך זו אתה יכול להיות בטוח שהחברה לא גבתה יותר כסף ממה שהסכמת. אחרי הכול, כאמור, כדאי לחשוב על העלויות הנסתרות כי גם הן עולות לך כסף.

מוניטין – חברת הובלות עם מוניטין טוב היא הטובה ביותר שיש לשכור בתל אביב

גלה מי היו כמה לקוחות קודמים של חברת ההובלה שאתה עומד לבחור. צרו איתם קשר ושאלו בנימוס אם הם יכולים לספר לכם איך היה הניסיון שלהם עם החברה. האם הם היו מרוצים או לא. אם אין באפשרותך למצוא לקוחות קודמים, חפש באינטרנט ביקורות אודות החברה. נסה למצוא את החוויות שנראות לך הכי מציאותיות, ולראות אם הן טובות או רעות. אם אתה לא יכול למצוא שום דבר על החברה, זו כנראה סיבה לוותר עליהם. העצה שלנו היא לקבל המלצות לאנשי המקצוע למעבר שלך בתל אביב מהחברים והמשפחה שלך. אם זה לא אפשרי, כי אין להם ניסיון, אז חקור ובחר את המוביל עם רוב החוויות הטובות מלקוחות קודמים.

שירותים נוספים – שכירת מוביל בתל אביב המציע שירותים נוספים באותו סכום היא בחירה טובה

בעת קבלת העלות המשוערת של המעבר, אתה מקבל הודעה על הסכום שאתה צריך לשלם עבור השירות הבסיסי של המעבר. אבל, מה שאתה צריך גם לבדוק הוא מה חברת ההובלה מציעה מלבד סכום זה, ללא תשלום. זה צריך להיות גורם חשוב בבחירת חברת ההובלה הנכונה, כי במהלך הרילוקיישן אתה אף פעם לא יודע מה עלול לקרות ואיזה שירות נוסף ייתכן שתצטרך (פירוק והרכבה מחדש של רהיטים, טיפול בפריטים פגומים, שירותי הסעות, איסוף מפוצל, משלוח וכו'…).

בואו נסכם מה שחשוב לדעת, כך שתוכל לבחור את חברת ההובלה הנכונה בתל אביב:

-רישיון – קריטריון הסינון הראשון הוא קיום רישיון מתאים
-שקיפות של חברת ההובלה – אל תעסיקו חברה שאתם לא יכולים לגלות שום דבר עליה
-שנים של ניסיון – תמיד בחר את חברת ההובלה בתל אביב שמספקת שירותי רילוקיישן במשך זמן רב יותר
-פריטים מבוטחים – כדאי לשכור חברה בתל אביב המבטחת את חפצי הערך שלך
-מהירות מול יעילות – בחר חברת הובלות בתל אביב שמבטיחה לבצע את ההעברה במהירות הגבוהה ביותר
-עלות מול יעילות – בקש שהצעת המחיר תהיה כתובה, וחתום עליה כהצעה הסופית למחיר השירות
-מוניטין – קבל המלצות לחברת הובלה בתל אביב מהחברים והמשפחה שלך, או חקור ובחר את חברת ההובלה עם רוב החוויות הטובות מלקוחות קודמים.
-שירותים נוספים – גורם חשוב בבחירת חברת ההובלה הנכונה בתל אביב, מכיוון שבמהלך המעבר אתה אף פעם לא יודע מה עלול לקרות ולאיזה שירות נוסף ייתכן שתזדקק
-פרסים – זו תהיה בחירה נבונה לשכור חברת הובלות עטורת פרסים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...