איך נפטרים מפשפש המיטה בבית? השיטות שבאמת עובדות

איך נפטרים מפשפש במיטה? השיטות שבאמת עובדות רוכזו כאן במיוחד בשבילכם.

בית הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בטוחים – יכול להפוך לסיוט כשחודרים אליו מזיקים כמו פשפש המיטה. בדיוק במקום שאנחנו רוצים שיהיה הכי נקי, נעים ומזמין כמו המיטה או הספה המפנקת שלנו אחרי יום ארוך, לעיתים אנו מוצאים את החרקים הנוראיים והטורדניים האלה, שאפילו עוקצים אותנו ומזיקים לאדם. במידה ואתם חושדים שהבית שלכם תחת מתקפה של פשפש המיטה, המשיכו לקרוא.

איך נזהה את פשפש המיטה?

1. נראות: ראשית, חשוב לדעת איך מזהים את פשפש המיטה, על מנת שנדע שזוהי הבעיה וכך נדע גם כיצד לטפל בה. נתחיל באיך נראים פשפשי המיטה. פשפש המיטה הוא חום צהבהב, שטוח ועגול וגודלו נע בין מילימטר אחד לארבע שזה במילים אחרות – חרקים קטנים מאוד ודי מגעילים, שמגיעים בקבוצות.

2. זהו את העקיצות: כאמור פשפש המיטה זה לא רק דוחה ולא אסטטי, אלא גם מזיק לאדם. פשפש המיטה עוקץ את גוף האדם ובעת העקיצה מעביר אליו רוק שמצוי בו. הרוק ופעולת החדירה לעור מביאה לאודם סביב מקום העקיצה וכן לגרד, שמתאפיין בעקיצות די רבות בגוף. לכן, במידה והתעוררתם בבוקר עם עקיצות בכל הגוף, יתכן שהבית שלכם נגוע בפשפש המיטה. יש להרגיע ולומר שלמרות שהמטרד הרציני והנורא הזה – פשפש המיטה לא מעביר לאדם מחלות ולכן אין סיבה להיכנס להיסטריה, אבל בהחלט כדאי לטפל בהם – ומהר.

3. מהם המקומות הנפוצים בבית שבהם עלולים להימצא פשפשי המיטה: גם לפי המיקום בו מצאתם את החרקים או שעקצו אתכם, תוכלו לזהות מיהי החיה המזיקה ולדעת האם מדובר בפשפש המיטה. כך, את הפשפשים הקרויים פשפש המיטה תמצאו בדרך כלל במזרונים, צדדים חשוכים של רהיטים המכילים ספוגים ובדים המהווים מצע טוב לגידול פשפש המיטה.

4. עקבות חשודות: פשפש המיטה מתאפיין בהשארת כתמי דם וצואה קטנטנים שיראו לכם כמו נקודות כהות קטנטנות. במידה ואתם רואים כאלה, בדקו היטב את הרהיטים והמזרנים שלכם, על מנת לאתר המפגע ולטפל בהקדם האפשרי.

5.ריח: לפשפש המיטה יש הפרשות גוף המריחות כמו ריח מתקתק מחריד. הריח מאוד אופייני וברגע שתריחו אותו פעם אחת תדעו לזהות אותו בעתיד. עם זאת, במידה ומעולם לא הרחתם למזלכם פשפש מיטה, חפשו ריחות חשודים בבית. כלבים וחתולים הם דרך מצוינת למצוא את פשפש המיטה, שכן חוש הריח שלהם מפותח מאוד ויתכן שהם יסתקרנו וימשכו למקום בו שוכנים הפשפשים. במידה ואתם רואים את חיית המחמד שלכם שוהה בחשדנות בקרבת רהיטים או מיטה, בדקו אותם – מחשש שמסתתרים שם המזיקים המרתיעים הללו.

ריסוס
1600X1200 אורך (12)

איך להיפטר מפשפש המיטה בבית?

במידה וזיהיתם פשפשי מיטה, אין ממש להיחרד למרות המראה המזעזע והטורדניות שפשפשי המיטה מביאים עימם. לזהות את מקור פשפשי המיטה זה כבר חלק גדול מפתרון הבעיה. כעת, לשאלת מיליון הדולר – מהן השיטות להדברת פשפש המיטה שבאמת עובדות?

הדברה: כמו תמיד כאשר מדובר בחרקים ומזיקים, כדאי להיעזר באיש מקצוע שידע בדיוק מה לעשות, ויפטר מהבעיה אחת ולתמיד בצורה טובה ויסודית.

תכשירים ביתיים: ניתן כיום להשיג תכשירים ביתיים ולהדביר את הבית בכוחות עצמכם לאחר שניקיתם את הפשפשים. זה לא פשוט, זה לא תמיד פתרון חד משמעי וזו גם לא התעסקות מזהירה במיוחד.

איך מתבצעת הדברה נגד פשפש המיטה בבית?

ההדברה מתבצעת בידי איש מקצוע מיומן אשר יאתר את מקור הפשפשים וידביר אותם בצורה יסודית ומקצועית. כדאי לשאול את המדביר לפני ההדברה באילו חומרים הוא מדביר, ולהעדיף הדברה ירוקה על פני אחרת שכן ניתן לחזור לאחריה לחלל הבית בתוך שעות ספורות. ההדברה מבוצעת במספר שלבים, תחילה באמצעות שאיבה, לאחר מכן קיטור ובסיום ריסוס וניקוי המזיקים, כדי לטהר את האזור ולמנוע הישנות של האירוע. כמו כן, שאלו את המדביר אם יש אחריות על ההדברה, על מנת להיות מכוסים במידה והם יחזרו תוך זמן קצר מדי. לקריאה מורחבת בנושא ולהזמנת שירות הדברת פשפשי מיטה באתר חברת פסט מאסטר.

כמה עולה להדביר את פשפש המיטה?

ההדברה עולה בדרך כלל בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים להדברה, כאשר מחיר ההדברה תלוי בגודל השטח שיש להדביר, בחומרת הפלישה של פשפש המיטה וכן בסוג החומר בו ישתמש המדביר. בדקו את המחיר מבעוד מועד ובצעו השוואה על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...