אי של שקט: הפתרון האידאלי להפחתת הרעשים בבית

טמבור מציגה את הפתרון האופטימלי למטרדי הרעש הסובבים אותנו בבית, ומשיקה את "הלוח הכסוף" - האלטרנטיבה המתקדמת לקירות גבס חזקים המונעים רעשים

בעולם מלא רעשים כמו שלנו, כמעט בלתי אפשרי למצוא אי של שקט, אפילו בבית הפרטי שלנו. כשזה המצב, אנחנו מנסים למצוא פתרון שיהיה גם אפקטיבי בהפחתת הרעשים, גם קל להתקנה וגם בלי להוציא הרבה כסף ולהיכנס לשיפוצים מיותרים. מצאנו עבורכם את הפתרון האידיאלי- "הלוח הכסוף" – פיתוח חדש מבית טמבור של קירות גבס אקוסטיים, חזקים ואיכותיים במיוחד, שיפתרו לכם את בעיית הרעש בכל חלל בו תתקינו אותם.

 

כדי ליצור את הדור הבא של קירות הגבס, טמבור השקיעה משמעותית במחקר ובפיתוח, כך שהתוצאה היא קיר חזק, אטום ומבודד רעשים במיוחד, כשהוא יכול להפחית עד 55 דציבלים מהרעש המועבר מצידו השני של הקיר. ואם זה לא מספיק, הוא מהווה פתרון ירוק וידידותי לסביבה, קל להתקנה ומאפשר חופשיות עיצובית מירבית, ואף ליצירת ריהוט בנוי.

 

מיטה זוגית

 

ספה כחולה

 

יתרון משמעותי נוסף בפיתוח "הלוח הכסוף" הוא עמדיתו בפני אש, מכות ופגיעות. לא כמו קירות הגבס הנפוצים בשוק, הקיר השקט של טמבור עבה וחזק במיוחד. כך שמעבר לשקט, הוא מקנה לכם גם את הביטחון שלא יינזק או ישבר מכל מכה קטנה ולא יהיה צורך לבצע בו תיקונים לאורך השנים.

 

שיפוץ בית

 

חשמל

 

הדמיה סלון

 

הדמיה של סלון

 

הדמיה של סלון

 

הדמיה של סלון

 

הדמיה של סלון

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...