פריטי חורף מפנקים

הקיץ אמנם בעיצומו, אבל אפשר כבר להתחיל להיערך לימי חורף גשומים וקרים ולהכיר מספר פריטים מחממים ומפנקים שיעזרו לכם לעבור את החורף בכיף. במאמר שלפניכם נציג לכם כמה רעיונות ופריטים מומלצים לימי החורף.

שמיכה נעימה בסלון

כמה פעמים מצאתם את עצמכם יושבים בסלון, קראים ספר או רואים טלוויזיה, בחוץ גשום, ואתם משוועים לאיזו שמיכה להתעטף בה ולהתחמם. אז גשו והביאו כרבולית שכשמה כן היא, נועדה להתכרבלות נעימה.

כרבולית היא שמיכה עשויה כמה שכבות של רוך ופינוק שמטרתה העיקרית היא כיסוי הגוף, כשאנחנו לא נמצאים במיטה. בשביל זה יש לנו שמיכת פוך. כרבולית מגיעה במספר גדלים, צבעים, מידות ודגמים כך שכל אחד יכול למצוא את הכרבולית האולטימטיבית שלו.

פנס להפסקות שחמל

לא מפנק אך יעיל מאוד. לפתע חשכה, הפסקת חשמל. פנס לד קטן ועמיד הניתן להתקנה בכל מקום. בעצם מדובר בתאורת חירום. כשיש הפסקת חשמל אין הרבה מה לעשות, אלא להמתין שהחשמל יחזור. אך לפחות לא נצטרך לגשש באפלה.

מטריות ממותגות

בחורף תמיד זקוקים למטריות וכיום מגוון המטריות הוא עצום, גדולות וקטנות עם הדפסים שונים, למבוגרים ולילדים, ממותגות או פשוטות, צבעוניות או בעלות צבע אחיד. בכל מקרה, הכי חשוב שנהיה מוגנים מהגשם. לכן חשוב לרכוש מטריה חזקה ועמידה, לא מהסוג שנשבר ברוח.

שמיכה נעימה לחורף
שמיכה נעימה לחורף

ספלים מחוממים

כוסות טרמיות אשר יבטיחו שהתה שמזגתם לעצמכם ביום חורפי ישמר בטמפרטורה חמה לאורך זמן. כוס נירוסטה עם הפרדה בינה לבין הטמפרטורה החיצונית, כך שטמפרטורת המשקה נשמרת לאורך זמן.

גם ספלים עם פלטות חימום ומכסה תואם שומרים על טמפרטורת המשקה עד 55 מעלות לאורך שעות רבות.

קנקן תה מזכוכית

ולהשלמת ההנאה מהתה כדאי גם להצטייד בקנקן זכוכית עם פילטר לימי החורף הקרים לשתיית תה צמחים. שתיית תה חם עוזרת לשמור על טמפרטורת הגוף ועוזרת אף כנגד מחלות והתקררות. ניתן גם להניח אותו על אש ישירה. הוא איכותי ולא צריך לחשוש משאריות פלסטיק או מתכת. הפילטר עשוי מאלומיניום ומאפשר שליפה קלה ונוחה. לא צריך להתעסק עם ניקיון מיותר ואפשר להכין כל חליטת תה שנפשכם חפצה בה.

כובע גרב עם בלוטוס

יוצאים לרוץ? שימו על עצמכם כובע שלא תתקררו. הכירו את הכובע שגם מחמם וגם משמש כאוזניות בלוטוס מדליקות המתחברות באופן אלחוטי לסמארטפון או לכל נגן שמע שתומך בבלוטוס. כובע אוזניות זהו גאדג'ט שימושי לימי החורף, לריצה, הליכה, יציאה עם הכלב או כל אופציה אחרת.

קמין עצים

מערכת חימום אידיאלית שמשדרגת את הסלון ומוסיפה לו אווירה מפנקת ורומנטית. בני המשפחה נהנים מחימום יעיל בכל חלקי הבית ומאווירה כפרית, ביתית, נעימה וחמה. אם הולכים על הגישה הירוקה יותר, במקום לשרוף עצים אמיתיים אפשר להתקין קמין חשמלי עם מסך לד המדמה להבות מפזזות.

פטריית חימום

פתרון מושלם לישיבה בחוץ בימי החורף הקרים. פטריית החימום מאפשרת לנצל את המרפסת או החצר בכל ימות השנה ואין צורך לחכות רק לימים חמים. כך אפשר לעשות על האש גם בחורף ולשבת במרפסת כשבחוץ סערה משתוללת.

גקוזי מפנק

אחרי השטיחים בסלון ובחדרי השינה, כדי להנעים את הדריכה על הרצפה הגיע הזמן לעבור לחדר האמבטיה בו תוכלו להתקין ג'קוזי מפנק שהוא מוצר חובה לחורף. את הג'קוזי אפשר להתקין גם במרפסת מקורה, בחצר פרטית, בסלון ובכל מקום שתרצו. בג'קוזי אפשר ליהנות מזרמי מים שונים וחמימים לעיסוי הגוף ואין כמו טבילה במים חמים ומבעבעים בימי החורף הקרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...