בין ישן לחדש: שיפוצים עושים באהבה או לא עושים בכלל

בין תוכניות מוצלחות, רכישות נכונות והרצון לחדש, יש לזכור כי הבחירה המשמעותית ביותר בבנייה או שיפוץ של בית היא בחירת אנשי מקצוע מתאימים, אשר ילוו, ינחו, ויעבדו בלהפוך את חלומכם למציאות. ה. יהודה – קבלני בניין ושיפוץ מומחים, ידאגו להוביל את תהליך הבנייה והשיפוץ בביתכם בצורה המקצועית, האיכותית והטובה ביותר!

 בית קטן

 עיצוב: Studio Details
במהלך 40 השנים האחרונות, ה.יהודה – קבלני בניין ושיפוצים מתמחים בכל עבודות השיפוצים: הריסה, בנייה, עבודות אינסטלציה, חשמל, צבע, תוספות בניה, עבודות גבס, ריצוף וחיפוי ועבודות שונות, מובילים תהליכי בנייה ושיפוץ באופן המקצועי ביותר.לפני שבע שנים, חבר הבן אל אביו, וכך נמשכת השושלת של עסק משפחתי שחרט על דגלו הקפדה על עמידה בזמנים, מקצועיות , איכות ומתן ליווי, יחס אישי ושירות מעולה לאורך כל השיפוץ. העבודה נעשית מול  אדריכלים, מעצבים, מהנדסים ולקוחות פרטיים.
אזורי עבודה העיקריים של ה.יהודה הם מחדרה בצפון ועד רחובות בדרום.
 קיר מחיצה
 עיצוב: Studio Details
 
מי אני: 
אלי יהודה בן 34 נולדתי בהוד השרון, גדלתי לתוך עולם של בנייה שירות ועבודה קשה. אבא שלי עוסק בתחום הבנייה והשיפוץ כל חייו הבוגרים, כבר ארבעים שנה, ילדותי עברה עליי בין פרוייקט לפרוייקט. בתור ילד נהג אבי לקחת אותי איתו  אל כל עבודותיו. לפני כשבע שנים הצטרפתי את החברה של אבי ואנחנו עוסקים יחד בתחום מאז. אני אוהב מאוד את מה שאני עושה למחייתי.
מוצר הדגל:
החברה שלנו מספקת שיפוצים ברמה אחרת! אנחנו מבינים לעומק את מורכבותם של הפרוייקטים, הן מהבחינה הטכנית ביצועית והן מבחינת העומס שיש על בעלי הבית או הדירה. לפיכך, אנחנו מקפידים מאוד על מתן יחס אישי, הקשבה לצרכים, למידה והבנה של הרצונות וממימושם במקצועיות, שימת דגש על כל פרט, כך שכל לקוח יהיה מרוצה לאורך כל התהליך וכמובן מהתוצר הסופי.
פרקט בכל הבית
 עיצוב: Studio Details
 
מה רצית להיות כשתהיה גדול:
אני מגשים את החלום שלי. תמיד חלמתי לנהל עסק עצמאי,משהו משלי, בו אוכל להעביר את כל מה הידע שקבלתי מאבי ללקוחותינו, לעסוק ביצירה הזאת שנקראת בנייה ושיפוץ של בתים ולהיות תמיד צעד אחד לפני כולם.
הצ'אנס הראשון ניתן לי:
לפני מספר שנים, קיבלתי את השרביט לראשונה, בפרוייקט שניהלתי בשביל אבי, מתחילתו ועד סופו. הכול התנהל בצורה יוצאת מהכלל ולשמחתי, הלקוח היה מרוצה מאוד. הפרוייקט הזה, וההמלצות החמות שקבלנו בעקבותיו, הובילו  לשיפוץ של עוד שני בתים. מאז ועד היום עובר שמנו הטוב, מלקוח ללקוח.
 קיר מיוחד בפינת אוכל
  עיצוב: Studio Details
ההורים שלי תמיד אומרים:
שאני רוצה משהו אין אפשרות לעצור אותי. שאני לא מוותר עד שהכול ייצא בצורה הטובה ביותר ושאני תמיד שם לב לכל פרט.
הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיע לעבודה בבוקר:
בודק את תכניות הפרויקט. ישנו לו"ז מסודר וידוע מראש לכל פרויקט. עובר על תכניות העבודה לכל יום, על מנת שאוכל לעמוד ביעדים שהצבתי לפרוייקט. במהלך היום, בודק שהכול מתנהל בצורה הטובה ביותר ובהתאם למה שתוכנן.
כך נראה שולחן העבודה שלי:
בלאגן מסודר. כלומר למישהו אחר, השולחן ייראה מבולגן אך אני יודע בדיוק היכן כל דבר מונח. כשאני יושב לכתוב הצעת מחיר השולחן תמיד מבולגן, אבל שאני מסיים אני חייב לסדר הכול. כך אני נשאר רגוע ובשליטה.
דלפק אכילה
  עיצוב: Studio Details
 
משתדל לא ללכת לאיבוד בין ההזמנות בעזרת:
אני תמיד יודע ומבין מהן היכולות שלנו. אני תמיד בבקרה על הנעשה וגם כאשר נתקדם וניקח את הדברים לשלבים חדשים, זה תמיד ייעשה בפוקוס, תוך הפעלת שיקול דעת ומתוך ידיעה שהעמידה שלי בהתחייבויות כלפי הלקוח, במקצועיות ומקצוענות, היא הדבר החשוב ביותר מבחינתי,
את ההשראה שלי אני מוצא:
כמעט בכל דבר.  העיניים שלי תמיד מחפשות עוד רעיון.
השיעור החשוב שלמדתי מאז שהתחלתי את העסק:
שניהול נכון וכנות מול הלקוח הם כלים מאוד מאוד חשובים, ותמיד מובילים לתוצאה מעולה.
הלבשת הבית
 עיצוב: Studio Details
ידיות זהב
עיצוב: Studio Details
הכי קשה בלהיות אדון לעצמך:
ההבנה שבסוף כל יום של מרוץ בעבודה, אתה בעל משפחה. כל תכנון של חופשה משפחתית חייב להיות בזמן מאוד מוגבל, תוך שילוב בין הזמן שלי לצרכים של הלקוחות שלי, בצורה שדבר לא ייפגע.
לא יודעים עליי, אבל:
אני מאוד מחובר ואוהב את העבודה שלי. אני תמיד עושה הכול על מנת לרצות את הלקוחות. אני מאמין שברגע שהלקוח נתן בי אמון בבניית בית משפחתו, אני אעשה הכול על מנת לענות על כל בקשותיו, ולגרום לכך שבסיום הפרוייקט, וגם במהלכו, הוא יהיה מרוצה.
בעוד חמש שנים:
אני שואף ומקווה להמשיך להתקדם בענף שלנו ולהמשיך להגשים ללקוחות את החלומות שלהם.
חדר רחצה אורבני
 עיצוב: Studio Details
חדר רחצה
עיצוב: Studio Details

 

 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הדירה של סטודיו דיטיילס
עיצוב מקורי רענן ומעורר השראה !!!אהבתי מאוד את הצבעוניות את האווירה

בודק...