איך להכין את הדירה לפני מעבר בתל אביב

תל אביב אמנם הפכה לעיר יקרה, ואפילו יקרה מאוד, אבל היא עדיין פופולרית להפליא. מדי יום עוברים אליה לא מעט ישראלים מכל רחבי הארץ, וגם בתוך תל אביב עצמה מתבצעות הובלות רבות כחלק מהאופי הדינמי מאוד שלה. לקראת הובלה בתל אביב חשוב להכין את הדירה - גם את זו שעוזבים וגם את זו שאליה נכנסים. בעמוד זה תמצאו דגשים חשובים להכנת הדירות.

להשלים את כל האריזות בזמן

הדגש הראשון הוא להשלים בזמן את מלאכת האריזה. כשמובילים מגיעים לדירה לצורך העברת התכולה הם רוצים כמובן להתחיל מיד במלאכה. כל עיכוב מיותר משבש את לוח הזמנים, ועלול לפגוע באיכות העבודה. עוד כדאי לקחת בחשבון שבקיץ חברת הובלות בתל אביב מבצעת במקרים רבים יותר מהובלה אחת ביום, ולכן אם התכולה לא ארוזה נוצרת בעיה של ממש.

כדי להספיק לארוז את כל התכולה בזמן, כדאי להכין רשימה מפורטת – לפי חדרים או נושאים – ולקבוע לכל חלק במשימה דדליין, כך שעד ליום המעבר המשימה תושלם בהצלחה.

להשאיר מעבר פנוי לצוות ההובלות

עוד מרכיב חשוב בהכנת הדירה לפני הגעת מובילים בתל אביב הוא להשאיר מעבר פנוי עבורם. בהתאם חשוב לתכנן מראש את המיקום של הקרטונים ושל כל החפצים – כך שגם ההפרעה לשגרת היומיום עד למעבר תהיה מינימלית וגם ההעמסה של כל התכולה תתנהל ביעילות מרבית.

שמירת חנייה

תל אביב היא עיר מופלאה מצד אחד, עם שפע הזדמנויות ומגוון אינסופי של אנשים, אבל יש לה גם חסרונות ובעיקר היעדר חנייה. מובילים שיידרשו לעבור מרחק גדול בין הדירה למשאית, שוב ושוב, יצטרכו לעבוד זמן רב יותר מהרגיל – ולכן אם אין חנייה שמורה לדירה שבה המשאית יכולה לעמוד, רצוי להשכים קום ביום המעבר ולשמור מקום פנוי כך שההובלה תוכל להתבצע במהירות.

כיבוד קל

לקראת ההובלה מן הסתם כדאי לרוקן את המקרר, אבל במקביל מומלץ להכין כיבוד קל, כזה שלא דורש קירור – כל מוביל עובד קשה מאוד ונדרש למאמץ פיזי רב, ותשומת לב בדמות בורקסים, עוגיות וכו' יכולה להפוך את היום לנעים יותר עבור כולם. בקיץ רצוי להשאיר בקבוק מים קרים, או אפילו שניים, במקרר.

פרקט למטבח
פרקט למטבח

ניקוי הדירה החדשה

כאמור גם את הדירה החדשה כדאי מאוד להכין עוד לפני המעבר עצמו. פעולה אחת חשובה היא ניקיון – בין אם מדובר על דירה חדשה מקבלן ובין אם על דירה יד שנייה, היא אף פעם לא נקייה באמת. אופציה אחת היא ניקוי מקצועי שיבריק את החלונות, הרצפות, המטבח, חדר הרחצה וכל פינה ופינה בכל חדר וחדר. אופציה שנייה היא לנקות את הדירה בעצמכם – בדרך כלל התקופה שלפני מעבר הדירה עמוסה ולחוצה, אבל אם נשאר לכם זמן פנוי תוכלו להתגייס למשימה ולחסוך כסף.

הדברה

הימים שלפני הכניסה לדירה החדשה מתאימים מאוד גם לצורך הדברה, כך שאם אתם מעוניינים בפעולה הזו כדאי לחפש חברת הדברה במקביל לחיפוש אחרי שירותי הובלות בתל אביב, ולשריין את המועד האופטימלי מבחינתכם. שימו לב להשאיר מרווח זמן גם לניקיון הדירה – אחרי הדברה בדרך כלל יש להימנע מפעולות כמו ספונג'ה במשך 48-72 שעות.

תיקונים קטנים וצבע

במידה ונדרשים תיקונים קטנים בדירה החדשה, כדאי מאוד לבצע אותם עוד לפני הכניסה, ולמעשה עוד לפני הניקיון היסודי. גם עבודות צבע רצוי לתזמן ללפני המעבר, כך שתוכלו להיכנס לדירה מושלמת עבורכם – ולהפנות למלאכת הפריקה. בדרך זו המעבר יהיה חלק יותר וההתאקלמות נוחה – בלי אנשי מקצוע שמסתובבים בבית (מה גם שעצם המעבר הוא שינוי משמעותי, והוספת עוד שינויים לאחריו עלולה לערער את היציבות).

קניית רהיטים ומכשירי חשמל

מרכיב נוסף בהכנת הדירה החדשה הוא לצייד אותה בכל מה שחסר או שתרצו לחדש. על-מנת שכל הרהיטים ומכשירי החשמל הנחוצים יגיעו במועד המתאים – יום המעבר או ביום שלמחרת – חשוב להתחיל את סקר השוק מוקדם. אם תדחו זאת לשבוע האחרון שלפני המעבר אתם עלולים להידרש להתפשר על איכות מכשירי החשמל או הרהיטים, או לשלם מחיר גבוה שלא לצורך. כשבוחנים את כל האפשרויות מראש, מגיעים לציוד הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר, והמעבר מושלם בקלות וללא תקלות.

המאמר באדיבות חברת הובלות באביב: https://www.aviv-moving.co.il

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...