האם כדאי להתקין מערכת סולארית ביתית?

מזה שנים ארוכות שהאנושות רותמת את הכוח של השמש במטרה לייצר חשמל זול יותר, ובשנים האחרונות ניתן לראות את המגמה הולכת וגוברת - רבים מחליטים לעבור לאנרגיה סולארית ולהיפרד מחשבונות החשמל.

מהם היתרונות של התקנת מערכת סולארית ביתית?

ישראל נמצאת בתנופה משמעותית בתחום אנרגיה סולארית לצרכנים. ככל שטכנולוגיית ייצור האנרגיה הסולארית מתקדמת, ניתן לנצל יותר ויותר את כוחה של השמש לצורך אספקת חשמל לבתים פרטיים, לעסקים, לתעשייה ולחקלאות.  המעבר לשימוש בחשמל סולארי מעניק שפע של יתרונות :

ירידה משמעותית בהוצאות צריכת החשמל: מדובר על יתרון משמעותי ביותר עבור צרכנים רבים.

תרומה משמעותית לסביבה: נוסף על כך, מדובר על יתרון משמעותי הכולל הקטנת הזיהום שנוצר על ידי תחנות הכוח המבוססות דלק.

העלאת ערך הנכס: זאת ועוד, ההתקנה מעלה גם את ערך הנכס.

לכן התקנת מערכת סולארית ביתית נחשבת לבחירה הטובה ביותר עבור צרכנים רבים.

אנרגיה ירוקה ונקייה

היום כולם מבינים כי ההתחממות הגלובלית היא עובדה.  מדי שנה הטמפרטורה שעל פני כדור הארץ עולות בצורה עקבית ויש לכך השפעה שלילית על כדור הארץ שתוצאותיה הן תופעות טבע קיצוניות כמו למשל הוריקנים או גלי צונאמי המופיעים לעיתים קרובות יותר.

פשטות התקנה
על מנת להתקין מערכת סולארית בבית צריך לבחור חברה אמינה ומתקין מקצועי שיספקו לכם פיתרון מלא – ממכירה ועד להתקנה ולשירות. הסיוע של המומחים בתחום יהפוך את ההתקנה לפשוטה ביותר, מהירה וחסכונית. הדגש החשוב ביותר בעת בחירת מערכת הינו נושא השירות. מערכת סולארית היא מוצר בעל יכולת להחזיק עד 30 שנה. מערכות מתקדמות ואיכותיות והתקנה נכונה יבטיחו לכם הנאה לאורך זמן מן המערכת.

 

תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם נהנים מחשמל נקי ומחשבונות חשמל מינימליים. למעשה, תוך מספר שנים ייתכן שלא תשלמו כלל עבור חשמל, ואולי תוכלו אפילו למכור חלק מהחשמל המיוצר על ידי המערכת שלכם לחברת החשמל.

ירידת מחירים משמעותית

עם התקדמות הטכנולוגיה, עלותן של מערכות סולאריות הולכת ופוחתת. עובדה זו, לצד שיפור יכולת הייצור, הופכים את המערכות הסולאריות לכדאיות יותר ויותר. יש לציין שיש חשיבות לגודל והמיקום של המערכת – ככל שהאזור בעל קרינת שמש גבוה יותר והתנאים אידיאליים עבורה, כך יכולה המערכת הסולארית לייצר יותר אנרגיה. לא סתם יותר ויותר לקוחות מבינים כי ייצור חשמל מאנרגיה סולארית היא אפשרות טובה ביותר בהשוואה לאפשרויות אחרות.

אין תלות במחירי החשמל

אם אתם אוהבים לשלוט במחירי החשמל, הרי התקנת המערכת מיועדת עבורכם. בשנים האחרונות הייתה עלייה משמעותית במחירי החשמל בעקבות עליה במחירי הדלקים ובעלויות ההובלה העולמיות. עם ההתקנה של מערכת סולארית הלקוחות בוחרים לצרוך חשמל ישירות מהמערכת ולהזרים את העודפים למערכת החשמל הכללית, וכך לנטרל את העליות במחירי החשמל.

עוד יתרון משמעותי – באמצעות התקנת מערכת סולארית תהיו מוגנים מפני עליית המדד. גם במצב של היפר אינפלציה תמשיכו לצרוך את החשמל בעלות אפסית. למעשה, אתם אלה המייצרים את החשמל והמחיר ידוע מראש. עוד חשוב להדגיש כי גם בסיום תקופת החוזה עם חברת החשמל המערכת תמשיך לייצר חשמל, מה שיאפשר לכם ליהנות מן המערכת שלכם לאורך תקופה ארוכה.

עצמאות אנרגטית

אם אתם לא אוהבים להיות תלויים באחרים ומעדיפים לייצר את החשמל בכוחות עצמכם, הרי מדובר על פתרון אידאלי עבורכם. ייצור חשמל בעצמכם מאפשר לכם להגיע לעצמאות אנרגטית כמעט מלאה שבה אתם מייצרים את מה שאתם צורכים ולרוב אף יותר מכך. בעתיד יכנסו לשוק במדינת ישראל גם מוצרי אגירה חכמה, ואלה יאפשרו יצירת חשמל במהלך היום ושימוש בחשמל שנאגר במהלך הלילה, ובכך יתאפשר מעבר מלא לחשמל שמיוצר כולו באמצעות המערכת הסולארית שלכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...