חדרי קירור

חדרי הקירור בייצורה של "פאנל אור", בטכנולוגיה הטובה ביותר כיום, מאפשרים לכם כבעלי עסקים או גם במגזר הפרטי, חסכונות משמעותיים ויתרונות לרוב.

פאנל אור לוקחת בחשבון בייצור מוצריה את כל הקשת הרחבה של יתרונות ותכונות שיש לקחת, לכל מוצר בהתאם, על מנת לספק לך, לקוח הקצה, את חוויית הקנייה הטובה ביותר. עם מעל 50 שנות ניסיון בתחום בניית חדרי הקירור, הפאנלים המבודדים ובתחום הבנייה ככלל, מאפשרת פאנל אור ללקוחותיה קבלת המוצר הטוב ביותר בשוק. זאת תוך מתן שירות איכותי ונגיש, כוח אדם מקצועי העובד תחת מטריית פאנל אור בעצמה ואף מתן אחריות מלאה ללקוחותיה. בהתאמה, חדרי הקירור כאמור מיוצרים מהיצרן לצרכן במתכונת אישית ופרטית, במקצועיות אשר חולשת על כל הנדרש, הן מבחינת ייצור המוצר, התקנה, שירות, אחריות ומתן מענה רציף. כך למשל, פאנל אור שמה דגש רחב ומשמעותי במיוחד על חומרי הגלם, כך שחדרי הקירור עשויים מהטובים ביותר שבהם, וכן בעלי תכונות עמידות, קלות התקנה וכדומה.

לצורך לדוגמה, החומר הטוב ביותר ליצירה של חדרי קירור הוא הפנל פוליאוריטן, אשר לו תכונה של דחיסות גבוהה במיוחד בת 40 ק"ג לקוב. בזכות זאת, מאפשרת פאנל אור לחדרי הקירור שביצורה לספק רמת בידוד גבוהה מאד. וכן, בזכות תכונות אלו, מתאפשרת עבודה פחותה, התייעלות ומהירות בביצועה, ובהתאמה לכך גם חיסכון בעלויות רבות. התוצאה הסופית פשוט מדהימה ואיכותית במיוחד. כל זאת תחת טכנולוגיית הפאנל המבודד של פאנל אור, בזכותה עולם הבנייה השתכלל באופן מהותי, ואף מאפשר לך, הלקוח, ליהנות מביצוע עבודה שוטפת בצורה נוחה יותר, יעילה ומהירה הרבה יותר, ואפילו- זולה יותר.

מעבר לכך, מציאה פאנל אור ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים משלימים לבית או לעסק, והכל תחת קורת גג אחת, ומתן פתרון מלא לכל בעיה. את הדרך, כמו גם את התוצאה הסופית ואת הקלות שבה לרכוש את המוצרים ולהרכיבם, מאפשרת פאנל אור לבחון בשתי דרכים, לבחירתם: פיזית בחנות הדגל ואולמות התצוגה או אונליין. כל לקוח מוזמן להגיע ולהתרשם ממגוון מוצריה של פאנל אור באולם תצוגה מתוחזק היטב, לראות, לחוש ולחוות. מי שאין באפשרותו להגיע לאולמות התצוגה, בהחלט יכול להתרשם ממוצרי החברה באתר האינטרנט, בחוויה טובה ורחבה לא פחות. ובנוסף לכך, ליהנות משירות משלוחים לכל רחבי הארץ.

אודות לטביעת רגלה של פאנל אור בענף הבנייה לאורך 50 השנים האחרונות, חרטה על דגלה ערכים של איכות, שירות מהיר וחווית רכישה מהטובות ביותר הקיימות בשוק. פאנל אור מספקת פתרונות מגוונים הן עבור הקבלן והן עבור הצרכן הפרטי, בשני המגזרים הללו, ולכל אחד מהם מאפשרת מתן פתרונות ספציפיים לכל מצב, כל לקוח על יתרונותיו שלו. כל זאת בדגש על ייצור מוצרים באמצעות חומרי גלם איכותיים, מחירים מצוינים ונוחים לכל כיס ואספקה יעילה ומידית.

חדר קירור
חדרי קירור

חדרי הקירור של פאנל אור- איכות ללא פשרות בעסק או בבית

בין קירות משרדיה של פאנל אור מייצרת כאמור- חדרי קירור. חדרי הקירור של פאנל אור מיוצרים על ידה מזה שנים ואף עשורים רבים, ובאמצעות משנתה הסדורה מספקת ללקוחותיה באופן שוטף את המוצר הטוב ביותר. בין פועלה זה, יצורי חדרי קירור באופן עצמאי לחדרים קטנים וגדולים כאחד, עד עשרים (20) מטרים. ההרכבה לחלוטין מתאפשרת באופן עצמאי, ומאפשרת ללקוח פשטות, יעילות וכמובן חיסכון גבוה בעלויות. עם זאת, יש לציין, כי כל החפץ בכך יוכל לקבל סיוע בהרכבה בתשלום סמלי נוסף.

פאנל אור מייצרת במשך שנים חדרי קירור למופת, עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובכוח האדם המקצועי ביותר. כך למשל משתמשת בשיטות הטובות ביותר בעבודתה, כפי שנרחיב מיד, כאשר כל אחת מהשיטות מתאימה למצבים שונים המאפיינים מגוון רחב של לקוחות וצרכים. החל מצורך עסקי ועד צורך פרטי, מידי או שאינו מידי, חדרים קטנים עד גדולים במיוחד ועוד. כל מעגל העבודה הזה יכול שיורכב בעזרת הצוות המיומן של פאנל אור, ויכול גם להיבנות בהרכבה עצמאית. זאת הודות לאיכות חומרי הגלם, פשטות ההוראות, וקלות ההרכבה, עליהן שמה פאנל אור דגש רחב בייצור לצרכן. בכל מקרה, מספקת פאנל אור שירות מופתי ומעניקה תעודת אחריות עבור מוצריה, בין אם הורכבו עצמאית או לאו.

בהרחבה, שיטות הרכבת חומרי הבידוד מתחלקות לשלוש שיטות עיקריות, את כולן מספקת כמובן פאנל אור, בהתאמה לכל מקרה ספציפי. הראשונה בהן היא השיטה הידנית, המתאימה לחדר קירור בדחיסות של עד 24 ק"ג. בביצוע שיטה זו נעשה שימוש כאשר חומרי הגלם אינם החזקים ביותר, שכן אין בכך צורך, וכן דווקא שימוש בחומרי גלם חזקים יכול להקשות את העבודה. לכן, השימוש בשיטה הידנית מאפשר עבודה נוחה יותר וחלקה יותר במקרים המתאימים. השנייה היא כאמור שיטת ההדבקה. בביצוע שיטה זו רוכש היצרן לוחות פוליארטן, ומדביק באמצעות דבק מיוחד את החומר לפח. שיטה זו מתאימה, בד"כ למקרים חזקים יותר. שלישית ואחרונה, וגם השיטה המומלצת ביותר היא שיטת היציקה. זו היא השיטה החדישה ביותר, בה מזריקים את החומר הנחוץ והאיכותי של פאנל אור בין שני הפחים במכונות, על מנת לחברם ליציקה אחת. זו היא השיטה הטובה ביותר והחזקה ביותר, לטווח הקצר והארוך כאחד.

אם חשקה נפשכם בהסבר מפורט יותר, הנכם מוזמנים להגיע אל מתחמי התצוגה של פאנל אור, לחוות את המוצרים כהווייתם, לראות, לחוש, ולהבין הרבה יותר. כמו כן, אם אין באפשרותכם להגיע ולחוות זאת פיזית, תוכלו תמיד לבקר באתר האינטרנט, ולקבל תמונה מלאה ורחבה על המוצרים הנדרשים, לראות דוגמאות, לקבל הוראות והסברים על התקנה ביתית עצמאית ועוד תובנות. חשוב לציין כי אתר האינטרנט, ביחס לחוויית אונליין, מספק חוויה מצוינת אודות המוצרים, למרות חוסר הנגישות הפיזית, ובתוך חוסר הנגישות מאפשר נגישות רחבה ככל שניתן לקבל בחוויית אונליין. באתר תוכלו למצוא מידע אודות פאנלים מבודדים, אביזרים נלווים, דלתות פוליאוריטן, וכמובן חדרי קירור וחדרי הקפאה.

כפי שציינו, גם הצרכן העסקי, כקבלן, וגם הצרכן הפרטי, יכול בהחלט ליהנות ממוצריה של פאנל אור, בדגש על חדרי הקירור המופתיים שלה, וללא כל בעיה. על מנת לשמוע מעט יותר, נשמח לארח אתכם בחנות "פאנל אור" שברחוב שמוטקין 53 ראשון לציון, וכמובן בכתובת האתר שלנו: https://www.panel-or.co.il.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...