חורף חם בבית

למרות שזה עוד לא מורגש בטמפרטורות, הקיץ הישראלי מראה סימנים של סוף והחורף מתקרב לאט לאט אלינו ואל רצפת הבית שלנו. קור הוא אחד הדברים שאנשים הכי סובלים ממנו בתקופת החורף ובצדק. לקום בבוקר זה דבר שקשה לרובינו גם ככה, אז לקום בבוקר לעבודה, לבית הספר ולמטלות האישיות שלך כשקר בחוץ- זה כבר על גבול הבלתי אפשרי. כמובן שאין לנו ברירה אלא להמשיך להתפרנס ולחיות גם בחודשי החורף ולכן חימום ביתי הוא דבר הכרחי. אם עד היום הייתם מחממים את הבית שלכם בתנורי חימום, מזגנים ומפיצי חום, אנחנו רוצים להיות אנשי הבשורה שלכם ולהכיר לכם את הטכנולוגיה שהולכת לעשות לכם חם בלב ובכפות הרגליים בחורף הקרוב.

חימום תת רצפתי, כשמו כן הוא, חימום שמגיע מתחת לרצפת הבית שלנו. לגלי חום יש נטייה לעלות כלפי מעלה ולהתפזר בחלל בצורה אחידה כך שיווצר חום נעים וטבעי באיזור. בדיוק על ההנחה הזו מתבססת טכנולוגיית החימום הרצפתי שמגיעה במגוון ורסיות. מערכת החימום התת רצפתי מתחלקת לסוגים שונים ובינהם שניים עיקריים: חימום תת רצפתי חשמלי וחימום תת רצפתי במים.

מערכת החימום התת רצפתי החשמלית מבוססת על גופי חימום חשמליים המונחים על שכבת בידוד תרמי מתחת לריצוף או לחיפוי הרצפה. מערכת זו מספקת חימום נעים שאינו מייבש את האוויר ומאפשרת ויסות של החום בכל הבית או בחדרים נבחרים, באמצעות אפליקציה בטלפון החכם או בטאבלט. לעומתה, מערכת החימום התת רצפתי המבוססת על מים היא ממערכת סגורה של צינורות בהם זורמים מים חמים ובכך מתחממת הרצפה.
לשתי המערכות יתרונות רבים ושונים ובהתייעצות מהירה עם איש מקצוע וחברה להתקנת חימום תת רצפתי תוכלו לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו ולהתאים את מערכת החימום התת רצפתי שמתאימה בדיוק לבית שלכם. בין אם תבחרו במערכת החימום התת רצפתי המבוססת על חשמל או זאת שמבוססת על מים, לשתיהן יתרונות גדולים בחימום הבית על פני פתרונות החימום המוכרות. מערכת החימום התת רצפתי היא מערכת בטוחה לשימוש, שקטה לחלוטין, ידידותית לסביבה וניתנת להתקנה בכל שטח נתון- סלון ענק או חדר אמבטיה קטנטן.

חימום
חימום

מערכת החימום התת רצפתי יוצרת חום אחיד שלא מייבש את האוויר בבית וניתן לוויסות ובקרה בכל חדר בהתאם לבחירתכם, בפשטות ובקלות באמצעות אפליקציה ייעודית. מעבר ליתרונות החימום של המערכת, היא גם חסכונית במקום ובעלת יתרון אסתטי כי היא פשוט בלתי נראית. אין צורך לפנות קיר כדי להתקין אותה, אין צורך להתאים את צבע הגוך חימום לחדר, היא פשוט מותקנת לה מתחת לפני השטח בשקט מוחלט, דואגת שתוכלו לקום גם בבקרים הכי קרים בשנה בצורה הכי נעימה שיש. מערכת החימום התת רצפתי היא מערכת שעמידה לשנים רבות ופיתרון מעולה לטווח הרחוק. שיהיה לנו חורף של רצפות חמות!

מאמר בחסות סוכנות דיגיטל STG

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...