טאצ' עיצובי – כך תעשו חידוש וצביעת חלונות אלומיניום בלי פירוק והחלפת חלונות

רוצים לשדרג את הבית בקלות? צביעת חלונות בהתזה היא כנראה הפתרון שחיפשתם

Spray Touch

כאשר מקבלים דירה מקבלן בבניין מגורים חדש, אין לנו יכולת השפעה על צבע החלונות והפרופילים, שכן על פי חוקי עזר עירוניים חל איסור להחלפת חלונות במגדלי מגורים לצורך שמירה על אחידות חזית הבניין. אך אין זה אומר שעליכם להתפשר על הצבע שבחר הקבלן – הדרך הפשוטה והמהירה היא להזמין צביעת חלונות בהתזה. באילו מקרים מומלץ לבצע צביעה בהתזה, האם זה מלכלך ועוד פרטים שחשוב לדעת בטרם הזמנת בעל מקצוע, מפי ספריי טאצ' – המומחים בצביעת חלונות אלומיניום בהתזה.

הכירו את המומחים

ספריי טאצ' נותנים מענה ופתרונות למעצבים ובעלי דירות אשר מעוניינים לעצב את הדירה בצורה מותאמת אישית ולהחליף את צבע החלונות הקיימים בדירות קבלן. את העסק הקים מאיר בשנת 2017 , אחרי שעבד 3 שנים בתחום כשכיר, למד את המקצוע והחליט לצאת לדרך עצמאית. השירות ניתן בעיקר באזור המרכז, עם אפשרות להגיע כמעט לכל מקום בארץ.

"בתחילת הדרך בדקנו כיצד מתבצעת העבודה בחו"ל, בחנו את כל שיטות צביעת אלומיניום בהתזה הנפוצות, עשינו בירור של כל החומרים הקיימים בשוק והגענו לרמת צביעה גבוהה כמו צביעה בתנור", מספר מאיר.

"אנחנו נותנים אחריות 5 שנים לכל עבודה, כאשר אין לקוח אחד שהתלונן על התקלפות הצבע לאורך כל שנות עבודתי".

לא חייבים להתפשר על צבע החלונות

רוב החלונות המודרניים עשויים מפרופיל אלומיניום, כאשר הרוב המוחלט של בעלי דירות חדשות לא מתחברים לצבע המקורי של החלונות. זו הסיבה, בגללה בעלי דירות, מעצבים ואדריכלים רבים פונים לשירותי צביעת מסגרות וחלונות אלומיניום בהתזה.

" אנחנו מבצעים צביעת חלונות אלומיניום במגדלי מגורים (דירות קבלן בעיקר), בתים פרטיים, פנטהאוזים, מגדלי יוקרה ועוד." מפרט מאיר. " במהלך העבודה אנחנו מחליפים את צבע החלונות מהצד הפנימי בלבד, כך שמי שיושב בתוך הבית יכול לראות את הצבע שהוא רוצה ולא כבול לבחירה של הקבלן, בין אם מדובר בצבע חום, לבן, אפור או כל גוון אחר ממניפת הצבעים."

החלפת צבע החלונות בצדם הפנימי, מעניקה אפשרות לעצב את הדירה כרצונכם, לחלק חללים בעזרת הצבע (לדוגמא לבחור צבע שחור או תכלת למטבח, צבע לבן מרגיע לחדרי שינה, וצבע ורוד או צהוב לחדרי ילדים) וכמובן להגיע לעיצוב הדירה שתמיד חלמתם עליו.

"כאמור, לפי חוקי העזר העירוניים, אסורה החלפת חלונות בבנייני מגורים. אם קניתם דירה במגדל וכל החלונות בצבע אפור, אסור להחליף את החלונות גם אם יש לכם מלא כסף. חוקי העזר דורשים שכל חלונות הבניין יהיו בצבע אחיד. הפתרון – צובעים רק את הצד הפנימי ללא שינוי בחזית ומאפשרים לכל דייר לבחור את הצבע שלו בהתאם לטעם האישי והעיצוב הכללי של הבית. " מסביר מאיר.

תהליך צביעת חלון אלומיניום מצבע כסף ללבן - כיסוי מלא של אזור העבודה

ליעד 13 2

לא רק בעלי דירות פונים לשירותי ספריי טאצ'. בין לקוחות החברה ניתן למצוא מעצבים, אדריכלים, מפקחי בנייה אשר מקבלים מספריי טאצ' פתרונות צביעה בהתזה בשטח גם במגזר העסקי (לדוגמה בנייני משרדים, עסקים ובתי מלון) וכן חברות אלומיניום וחברות נדל"ן אשר צריכות שירותי תיקונים מהירים ומקצועיים בשטח.

"אנחנו עובדים עם חברות האלומיניום הגדולות בשוק," מסביר מאיר. " לדוגמא, חברת אלומיניום גדולה ביצעה התקנה גדולה של ויטרינות יקרות ובאחד הפרופילים נהייתה שריטה, במקום להחליף פרופיל (מה שהיו עושים בעבר וזה היה עולה הון), פונים אלינו ואנחנו מבצעים תיקון צבע במקום והתוצאה – לחלוטין כמו פרופיל חדש."

היתרונות הבולטים של צביעת חלונות אלומיניום בהתזה

מעבר לגמישות בעיצוב, דבר המאפשר לכל אחד ואחת לעצב את הבית לפי טעמו האישי ללא הגבלות על צבע החלונות, ניתן למצוא מספר יתרונות בולטים נוספים לצביעת חלונות אלומיניום בהתזה לעומת החלפת חלונות, ביניהם ניתן למנות:

-חיסכון בזמן – בעוד עבודת צביעת חלונות אלומיניום בכל הבית לוקחת בין יומיים לשלושה ימים, החלפת חלונות בכל הבית תארך זמן רב יותר, מה שעלול לעכב הן את עבודות השיפוץ האחרות המתוכננות בדירה והן את אכלוס הדירה.

-חיסכון בכסף – החלפת החלונות ללא ספק תעלה משמעותית יקר יותר לעומת צביעות חלונות בהתזה. מחיר החלפת חלון בודד נע בין 800 – 2000 ש"ח למ"ר (תלוי בעובי הזכוכית, גודל הפתח, סוג החלון, פרופיל בצבע ועוד), בעוד מחיר צביעת כל החלונות בהתזה לא יעבור את רף ה-600 ש"ח.

היתרונות האלו משמעותיים עוד יותר, כאשר מדובר בפרויקטים גדולים, בהם צובעים קירות מסך אלומיניום באולמות תצוגה וכו'.

תהליך צביעת חלונות אלומיניום וכל מה שחשוב לדעת בטרם ביצוע העבודה

לכל עבודה מאיר מגיע עם צוות של 3 עובדים, אשר מבצעים עבודה מהירה ומקצועית. עבודה בדירה ממוצעת עורכת בין יומיים לשלושה ימים, במהלכה ניתן להתאים את הצביעה רק מהצד הפנימי בצורה מאוד מדויקת, לבחור פרופילים מסוימים שיצבעו או לא יצבעו לבחירת הלקוח ועוד.

את תהליך צביעת החלונות ניתן לחלק ל-3 שלבים עיקריים:

-כיסוי סביבת העבודה מכסים את הקירות והרצפה כדי למנוע לכלוך, הזכוכיות נעטפות ברמת הגומייה, נברשות ומוצרי אטימה מוסרים על מנת לא לפגוע בשום דבר, כנפי הזזה (אם ניתנות להוצאה) ובאופן כללי – מוצאים כל מה שניתן על מנת להגיע לרמת צביעה מושלמת.

-עבודות הצביעה – אשר נעשית עם החומרים הטובים והאיכותיים בשוק

-ניקוי והחזרה למקום בסיום העבודה : לאחר ייבוש הצבע מחזירים את הכל למקום כפי שהיה.

תוצאה של צביעת חלונות במגדל יוקרה בתל אביב. במקור בצבע כסף

ליעד 13 3

"רוב העבודה שלנו מתבצעת בדירות שטרם אוכלסו, לכן עדיף ומומלץ לתכנן ולהזמין את העבודה בטרם או במהלך השיפוץ." מדגיש מאיר. " ובכל זאת, ניתן לבצע עבודה בדירה מאוכלסת בחללים שהם לא חדרי שינה, בתנאים מסוימים:

-בזמן הצביעה הבית יהיה ריק מאנשים ובעלי חיים

-בסיום הצביעה הפתח יישאר פתוח במשך הלילה (במקרים, בהם יש תריסי גלילה ניתן לסגור את הפתח במהלך הלילה)

-צביעה בהתזה יוצרת לכלוך, לשם כך אנו דואגים שהכל יהיה מכוסה, אך מזמין העבודה צריך לקחת בחשבון שהכיסויים יישארו עד סיום העבודה.

לסיכום, בין אם רכשתם דירה ואתם לא מרוצים מצבע החלונות, או אתם אדריכלים אשר מחפשים פתרון עיצובי ללקוח – ספריי טאצ', צביעת חלונות אלומיניום בהתזה יעניקו לכם את הפתרון המושלם והמקצועי ביותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...