5 טיפים בבחירת חברת הובלות דירה

מעוניינים לעבור דירה? סביר להניח שתבקשו לעשות כל מה שביכולתכם על מנת להגן על תכולת הדירה שלכם מכל משמר ובכדי לוודא, שהיא לא תפגע מתלאות הדרך.. לכן, חשוב שתקפידו לבחור בתבונה את החברה אשר תעניק לכם שירותי הובלה ומומלץ שבהליך הבחירה, תשימו דגש על מספר פרמטרים, אשר בכוחם להסב לכם שקט נפשי, בידיעה שביצעתם בחירה חכמה. להלן 5 טיפים אשר יסייעו לכם בהשגת המטרה:

לוודא שמדובר בחברת הובלה גדולה
חברת הובלות שהינה גדולה, היא לרוב חברה אשר פועלת על פי מדיניות ונהלים מסודרים. שיש לה ציוד הובלה מתקדם, צוות עובדים גדול, ביטוח ואולי חשוב מכל, כתובת אליה ניתן לפנות לגבי בעיות, טענות או מענות.
זה אומנם נכון שאי אפשר לשלול לחלוטין חברות הובלה קטנות (בעיקר במקרים בהם הצורך הוא גם בהובלות קטנות). אבל יש לקחת בחשבון כי בחירה בחברת הובלות גדולה, אשר ביססה מעמד, שם ומוניטין, תאפשר לכם ליהנות משקט נפשי רב יותר בהליך הבחירה.

האם החברה ערוכה לספק מענה על מלוא הצפיות, הצרכים שלכם?
אם אתם מעוניינים בשירותי הובלה, קרוב לוודאי שיש לכם רשימת דרישות משירותי החברה ובין היתר – לגבי מועד ההובלה, לגבי שירותים נלווים להם אתם אולי זקוקים (כמו אריזה, פירוק והרכבת רהיטים ועוד..). עכשיו יהיו מקרים בהם גם הצורך יהיה בשירות מיוחד – אם לדוגמא המעלית שלכם קטנה או המסדרונות בחדר המדרגות הינם צרים ואתם מעוניינים להוביל פסנתר או פריט גדול אחר, מאוד יכול להיות שיעלה הצורך לעשות שימוש בהובלת מנוף.
כך או כך, חשוב שתוודאו שחברת ההובלות בה אתם בוחרים ערוכה לספק מענה על כל אותם הצרכים והציפיות מהשירותים.

ארגזים למעבר
ארגזים למעבר

לעיין בחוות דעת והמלצות
אז ככה, אם יש לכם אפשרות לקבל המלצות וחוות דעת על חברת הובלה ממכרים, בני משפחה או חברים, אשר השתמשו בעבר בשירותיה של אותה החברה, היו שבעי רצון מהשירותים ומעוניינים להמליץ עליה, דבר זה יכול להסב לכם שקט וביטחון לגבי אותה הבחירה.
לעומת זאת, אם אין לכם אפשרות לקבל המלצות ישירות שכאלו, תוכלו להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לקרוא חוות דעת והמלצות – ניתן למצוא חוות דעת בגוגל, בפייסבוק, באתר של החברה ובפלטפורמות נוספות .
ההמלצה היא לקרוא כמה שיותר המלצות וחוות דעת ולהתייחס גם לחיוביות וגם לשליליות.

עיון מקיף בהצעת המחיר
אחד מהפרמטרים אשר יגרום לכם להגיע למסקנה אם לבחור בחברת הובלות מסוימת או להעדיף על פניה חברה אחרת, נוגע כמובן להצעת המחיר שתקבלו.
ההמלצה היא להתעמק בהצעת המחיר ולא למהר ולהסתכל רק על ה"שורה התחתונה". חשוב לבדוק שההצעה אכן מותאמת לצרכים שלכם כמו: הקומה, כמות הארגזים, הרהיטים והחפצים הגדולים, מסלול הנסיעה בין היעדים וכיוצא בזה..
רק עיון מקיף שכזה יאפשר לכם לוודא שמדובר בהצעה מתאימה וגם להגיע להבנה אם היא אכן אטרקטיבית והוגנת.

לא לפחד משאלות
מאוד יכול להיות שיהיו דברים פתוחים או לא ברורים בין היתר בנושאים כמו: מה בדיוק כוללת ההובלה, האם יש ביטוח על התכולה (זה לא מספיק שיש לכם ביטוח תכולת דירה, חשוב לוודא שגם חברת ההובלות מתחייבת לבטח את התכולה מכל נזק אשר יכול להיגרם לה במסגרת ההובלה). אם יש לכם גם שאלות על הרכב באמצעותו מתבצעת ההובלה, על הרמה המקצועית והניסיון של המובילים וכיוצא בזה.. כדאי שתשאלו גם את השאלות הללו – כאשר, תשובות על אותן השאלות יאפשרו לכם להגיע מוכנים להליך ההובלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...