לראות, לגעת, להתאהב: תכירו 'אבן- אלי ונתי', החברה שמנגישה את משטחי האבן היפים בעולם

יותר מ-45 שנות ניסיון ועבודה עם יצרני הגרניט והשיש הטובים בעולם, הפכו את חברת אבן- נתי ואלי לאחת החברות המובילות בתחומה בזירת העיצוב המקומית. אלי ונתי, צמד החברים הוותיקים שחולקים אהבה גדולה מאז ומעולם לאבן הטבעית, בוחרים עבורנו בקפידה את החומרים הטובים והייחודיים ביותר, כאלה המיוצרים בטכנולוגיות הייצור המתקדמות בעולם ומשתלבים נפלא בכל חלל ולנו נותר רק לראות, לגעת ולהתאהב.

עיצוב הפנים הישראלי חווה בשנים האחרונות מהפכה של ממש: אדריכלים, מעצבים, בונים ומשפצים שואפים ליצור חללים ייחודיים ומרשימים שיישארו במקביל פונקציונליים וקלים לתחזוקה- בפרט כשמדובר במטבחים ובחדרי רחצה.

מטבח שחור

לגעת ביופי: מבט למטבחים בהם הותקנו משטחים מבית 'אבן-אלי ונתי'

לגעת ביופי: מבט למטבח ובו משטחים מבית אבן-אלי ונתי
מטבח עץ

מטבח עץ בסגנון כפרי

לגעת ביופי: מבט למטבח ובו משטחים מבית אבן-אלי ונתי
עיצוב: גל איפרגן

חברת 'אבן- אלי ונתי' עונה במדויק על צורך זה ומציעה שלל קולקציות מרהיבות של שיש, גרניט ומשטחי פורצלן שנבחרים בקפידה ומיובאים ארצה מכל קצוות העולם. השניים, חברים טובים משכבר הימים, חולקים אהבה משותפת לאבן הטבעית. הם חוקרים כבר עשורים את התחום ותרים אחר אבנים ומשטחים מיוחדים ואקסקלוסיביים בכל רחבים העולם, אותם הם מנגישים לנו, הקהל הישראלי.

מטבח קלאסי בצבע בלבן

מטבח קלאסי משטח גרניט טבעי מבית 'אבן-אלי ונתי"

משטח גרניט טבעי מבית 'אבן-אלי ונתי', צילום מאור מויאל
צילום: מאור מויאל
משטח גרניט טבעי

משטח גרניט טבעי מבית 'אבן-אלי ונתי'

משטח גרניט טבעי מבית 'אבן-אלי ונתי', צילום מאור מויאל
צילום: מאור מויאל

"קהל היעד שלנו מאוד מגוון ומורכב מלקוחות פרטיים וכן אדריכלים ומעצבים שבוחרים במוצרים לטובת פרויקטים פרטיים, כמו בתים ודירות, וגם לפרויקטים בסקטור המסחרי כמו משרדים ומסעדות. אנחנו פועלים במספר מישורים והדבר שמבדל את החברה היא העובדה שאנחנו משמשים גם כיבואנים של החומר וגם כיצרנים שלו, מה שמבטיח פיקוח מתמיד על טיב המוצרים- משלב היבוא ועד להתקנה. לטובת העניין אנחנו משתמשים בטכנולוגיות ייצור חדשניות במים שמאפשרות לנו לדייק את טיב הייצור ולהגיע לרמת גימורים הגבוהה ביותר. העבודה מול הלקוחות כוללת גם יעוץ ומתן פתרונות לייצור, עיבוד וההתקנה של המשטחים בחלל הנתון". הם מסבירים בראיון שערכנו איתם.

בר צבעוני

נוגעים ביופי גם בפרויקטים מסחריים- משטח בר מבית 'אבן-אלי ונתי'

נוגעים ביופי גם בפרויקטים ציבוריים- 'אבן-אלי ונתי'
בר צבעוני

בר צבעוני

נוגעים ביופי גם בפרויקטים ציבוריים- 'אבן-אלי ונתי'
צילום: יואב פלד | עיצוב: ירון יפתח בן גרא

מסיור שערכנו במפעל החברה בבאר שבע, הממוקם במבנה בו פעל מפעל השיש הראשון בעיר, ניכר כי שניהם בוחרים להנגיש לקהל הישראלי משטחים המתכתבים עם המגמות והטרנדים הבולטים בסצנת העיצוב הבינלאומית, לצד המשטחים הקלאסיים האהובים. לאורך היום חזינו לא פעם בהתרגשות ובהתפעלות שעלו בקרב מעצבים ואדריכלים שהגיעו יחד עם לקוחותיהם מכל רחבי הארץ בכדי לבחור משטחים עבור ביתם. נדמה היה שכולנו מצויים במרכזה של חנות מיוחדת במינה כזו המושכת אליה לקוחות ומעצבים אניני טעם שיודעים כי יוכלו למצוא בה פריטים מרגשים ומעוררי השראה במיוחד.

מטבח עם משטחים מיוחדים

מטבח עם משטחים מיוחדים

לגעת ביופי: משטחים מבית 'אבן-אלי ונתי'
עיצוב: מיטל שושנה
מטבח מודרני שחור

מטבח מודרני שחור

לגעת ביופי: משטחים מבית 'אבן-אלי ונתי'
עיצוב: טלי לוזון

כמומחים בתחום, ספרו על המגמות הבולטות לשנת 2022:

"אבן הגרניט היתה ועודנה מוצר פרימיום בתחום משטחי השיש", הם מסבירים. "גרניט היא אבן טבעית, הנחצבת ממעמקי האדמה במקומות שונים בעולם (בפרט במדינות כמו ברזיל, ספרד ואיטליה). היא עמידה ביותר ובעיני רבים היא נחשבת גם ליוקרתית וליפה ביותר. יש בשוק לא מעט חומרים שמנסים לחקות את היתרונות הבולטים שלה כאבן העמידה בפני חום, כתמים וזעזועים אבל את המראה הייחודי של הגרניט קשה לשחזר. מכיוון שמדובר במוצר טבעי, כל פלטה של גרניט היא שונה, לכן לקוחות מגיעים למפעל בכדי לראות ולחוש את המרקמים המיוחדים ולבחור את הפלטה הספציפית שתשמש למטבח שלהם. כדי להנגיש עבורם את המשטחים הטובים ביותר אנחנו נוסעים ברחבי עולם, עוברים בין מפעלים ומחצבות ומייבאים את האבנים המיוחדות ביותר, אלה שברמה הגבוהה ביותר. לאחר מכן, במפעל שלנו כאן בישראל, הן עוברות תהליך נוסף, המבוצע בטכנולוגיות החדשניות בעולם למדידה וחיתוך, מה שמבטיח רמת דיוק וגימורים נטולי פשרות".

מאור מויאל

מטבח קלאסי לבן

משטח גרניט טבעי מבית 'אבן-אלי ונתי', צילום מאור מויאל
צילום: מאור מויאל

"לצד משטחי הגרניט בולטים גם משטחי הפורצלן שרבים מתבלבלים בינם לבין משטחי גרניט הפורצלן. בשנים האחרונות החלו להשתמש במשטחי הפורצלן כמשטחי עבודה ומגמה זאת תמשיך איתנו גם בשנים הבאות. משטחי הפורצלן באים לחקות אחר התכונות של הגרניט כמו עמידות בפני חום, כתמים ושריטות , אך הם מיוצרים מחומרים תעשייתיים וסינטטיים במפעלים (לרוב באיטליה ובספרד) מה שמאפשר שליטה מלאה בצבעים ובמרקמים- כך הלקוח יכול לקבל משטח זהה בדיוק לזה שראה בקטלוג המותג. גם בהתקנות הפורצלן אנחנו מבצעים עבודות מורכבות ומיוחדות הודות לטכנולוגיות העומדות לרשותנו במפעל. את המשטחים אנחנו מייבאים במקביל מחברות ידועות כאן בארץ לצד משטחים המיובאים ישירות ממפעלים מובילים באיטליה".

מטבח שחור עם ארונות כפולים

מטבח שחור עם ארונות כפולים

לגעת ביופי: משטח מבית 'אבן-אלי ונתי'
עיצוב: נטלי גנון
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...