משחק הכיסאות: ב-Cassias מאמינים שעיצוב מרשים מתחיל בבחירת הכיסאות ופינת האוכל

פינת האוכל והכיסאות זאת ללא ספק ההזדמנות שלכם לאמירה עיצובית אישית וייחודית שתקח את הבית מעוד חלל מעוצב לחלל המושלם

יצחק אבוחצירא

הנה הרגע שלכם לשחרר ולקנות בדיוק מה שבא לכם, פינת האוכל והכסאות הם ההזדמנות להוסיף נקודות חן עדכניות ומעוצבות לבית. היתרון הגדול של פינת האוכל והכסאות הוא שאינם חלק מובנה כמו הרצפה והמטבח ולכן הם אינם מוגבלים לשיקולים של על זמניות המביאה לבחירות ניטרליות. הכיסאות שתבחרו, הצבעים והבדים שלהם הם שיעידו על האנשים שאתם ועל ההעדפות שלכם בחיים.

בבחירת קולקציה ל"Cassias" אנחנו מקפידים על בחירת גוונים מדויקת באיכות ללא פשרות, משימה לא פשוטה בכלל לאור המגוון המטורף שקיים היום. אבל כן, אצלינו בהחלט יודעים לבחור ולהביא מגוון רחב של צבעים לכל דגם ודגם. אנחנו גם מבינים שהסגנון של פינת האוכל והכיסאות צריך להשתלב עם המבנה ליצירת אווירה הרמונית, וגאים להכיר לכם את המעצבות שעשו זאת בדיוק ובתבונה וקיבלו תוצאה מרשימה:

המעצבת ענת שמואל. ענת בחרה בכיסאות מדגם "אנטוניו" בצבע חרדל כנקודות צבע מאירות על רקע המטבח המקסים של "סמל". קל להבחין בתרומתם של כיסאות בר פשוטים לבית במראה חמים ומיוחד.

כסאות בר, מטבח

ענת בחרה בכיסאות מדגם "אנטוניו" בצבע חרדל כנקודות צבע מאירות על רקע vnycj

כסאות בר
צילום: יצחק אבוחצירא | עיצוב: ענת שמואל

המעצבת מירי רותן. מירי שילבה כיסאות בר ירוקים במראה יוקרתי, דגם "דייגו" של קסיאס, במטבח מושלם בגווני שחור-לבן שבוצע על ידי "החרשי'ה".

כסאות בר, מטבח שחור לבן

מירי שילבה כיסאות בר ירוקים במראה יוקרתי, דגם "דייגו" של קסיאס

כסאות בר
צילום: יצחק אבוחצירא | עיצוב: מירי דותן

שמחים על בחירותיה של המעצבת נטלי גנון. נטלי בחרה בכיסאות וורדים דגם "פיטאוס" שהוסיפו טוויסט צבעוני ומעניין לחלל מונוכרומטי.

כסאות בר
כסאות בר
צילום: מאור מויאל | עיצוב: נטלי גנון

גם האדריכלית ומעצבת הפנים המוכשרת שירה גולן, מגשימה חלומות עיצוביים ללקוחות שלה עם הכיסאות של חברת Cassias.

שירה מספרת: "בזמן הסגר הראשון והקשה שהיה, עיצבתי מטבח ללקוח וקיבלתי מ Cassias שירות מעל ומעבר לכל ציפייה שהייתה לי. מכיוון שלא הייתה אפשרות להגיע לסניף, צוות הייעוץ שלח לי תמונות וירד איתי לפרטים הכי קטנים כדי לוודא שאקבל את התוצאה העיצובית שרציתי. הכיסאות הגיעו במהירות והיו מדהימים, היה צורך לבצע תיקון ואכן הצוות הגיע במהירות לתקן את הכל לכדי שלמות. הייתי מאד מרוצה מהניסיון המקצועי שלהם, מהשירות והאכפתיות. בנוסף, הכיסאות איכותיים מאד ונוח לשבת עליהם. עבדתי עם Cassias מספר פעמים ותמיד הייתי מרוצה מאד, הן מהשירות והן מהמחירים הנוחים ביותר. כיף גדול לעבוד איתם."

כסאות בר

מגשימה חלומות עיצוביים ללקוחות שלה עם הכיסאות של חברת Cassias.

כסאות בר
צילום: יצחק אבוחצירא | עיצוב: שירה גולן

חווית שירות מקצועית ואדיבה

השם "Cassias" מורכב מהמילים "Casa"- בית ו"Sillas" כסאות בספרדית, ובהתאם ההתמחות של החברה הינה ביצירת עיצוב בית מושלם בעזרת כיסאות ופינות אוכל. הפריטים הנמכרים ב- Cassias נבחרים בקפידה על ידי מעצבים מקצועיים ומגיעים בקשת רחבה של בדים, צבעים, רגליות וחומרים שמתמזגים יחד לכדי יצירת כיסאות מעוצבים שניתן להתאים לבית בדיוק מושלם.

הסניפים של Cassias פרוסים בכל רחבי הארץ: תל-אביב, ירושלים- גבעת שאול, ירושלים- תלפיות,  כנות, נתניה, ובקרוב יפתח סניף גם בראשון לציון.

בכל סניף נמצא צוות יועצים מומחים המסייע ללקוחות בהתאמת הריהוט לאופי של כל חלל בית, מסעדה, בית מלון או משרד.

כסאות בר, אי במטבח
כסאות בר
צילום: מגשימה חלומות עיצוביים ללקוחות שלה עם הכיסאות של חברת Cassias. | עיצוב: מירי רותן
מטבח שחור, כסאות בר, אי במטבח
מטבח שחור
צילום: מאור מויאל | עיצוב: נטלי גנון
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...