סודות הסטיילינג: 5 טיפים שיעצבו לכם את הבית בקלות

מחפשים להזרים רוח עיצובית חדשה לבית ולא יודעים איך? אספנו לכם חמישה טיפים לסטייליסט המתחיל בתקציב שפוי ובאמצעים פשוטים

אם אתם מוכנים לשינוי וריענון בבית, אבל לא ממש ערוכים לשיפוץ דרמטי, אתם יכולים להרגע: היום כבר לא חייבים לשבור קירות ולהחליף ריהוט. אפשר להשאיר את הדברים הישנים כשהסוד הוא להסתכל על הדברים קצת אחרת. אבל איך לעשות את זה ואיפה להתחיל? אספנו עבורכם חמישה טיפים פרקטיים להום סטיילינג לבית:
טיפ מספר 1: הצבע הוא הכל

צבע הוא מרכיב מרכזי בעיצוב הבית, והסוד הוא המינון בשימוש. אין צורך לצבוע את כל קירות הבית כדי לשנות את החלל: צביעת קיר אחד תסב את תשומת הלב אליו והוא יהפוך לקיר המשמעותי בחלל. אם בחרנו להשתמש בגוון או טקסטורה דומיננטיים למדי, אפשרי לצבוע משטח קטן יותר כמו נישה או מחיצה ולחזור על הצביעה במספר משטחים קטנים בחלל שאינם נראים באותו המבט. גם חזרתיות של צבע הקיר באינטרפרטציה אחרת, יכול לתת טוויסט מעניין לחלל, כך לדוגמא, בכריות שמונחות על הספה, בהדום או בפריטי סטיילינג שונים. עוד דבר שחשוב לזכור הוא שתאורה משפיעה על מראה הצבע וצבעים נראים שונה תחת תאורה טבעית ותאורה מלאכותית, לכן כדאי לעשות דוגמאות משני גוונים של הצבע, לבחירה נכונה יותר.
חדר שינה סגול
טיפ מספר 2: אל תשכחו את הפינות

בבתים גדולים, וגם בבתים קטנים, אפשר לייצר פינות נעימות וכיפיות מעבר לחללים השימושיים של הסלון, המטבח וחדר המשפחה. פינה יכולה להתאפיין בסוגים שונים, מיצירת אלטרנטיבות ישיבה נוספות שיוצרות מקום אינטימי יותר בבית, ועד פינות שהן סטיילינג בלבד ומעניקות ייחודיות שמאפיינת את בעלי הבית.
פינת ישיבה
טיפ מספר 3: טפטים ומדבקות קיר

היום אפשר להשיג טפטים ומדבקות קיר בתקציב שמתאים לכל כיס, והמראה מרשים ואיכותי. הדבקת טפטים בדוגמאות מיוחדות או שימוש במדבקות קיר יהפכו את החלל שלכם לשונה ולמעניין יותר, ובמיוחד כשמשלבים את המדבקה באלמנטים תלת ממדיים. דוגמא אחת לכך, היא יצירת שעון על הקיר בשילוב של מנגנון ומחוגים קנויים, ובמקום ספרות תולים אלמנטים או תמונות משפחה. חשוב לזכור שלטפט מקיר אל קיר יש נוכחות בחלל, כך שרצוי לא להשתמש בו ביותר מקיר אחד ובמידה ומדובר בחלל שמיועד לשהייה ארוכה, כמו חדר משפחה או חדר משחקים, אז יהיה נכון להשתמש בטפטים ניטרליים ורגועים יותר שניתן להסתכל עליהם ליותר מכמה דקות.
מדבקות לקיר
מדבקות לקיר
טיפ מספר 4: הוצאת אלמנט עיצובי מהקונטקסט שלו 

אם פעם מטאטא שימש אותנו לניקיון הבית וידית הייתה רק אלמנט פונקציונאלי לפתיחת ארונות, הרי שהיום עולם העיצוב והעולם הפונקציונאלי מתערבבים זה עם זה והגבולות ביניהם מטשטשים, הכל תלוי בעיני המתבונן. אם תרצו, שטיח יכול להיתלות כדקורציה על התקרה, סולם יכול לשמש כמדפי תלייה וכדורי גולף יכולים להפוך למשטח תלת ממדי על הקיר. כך שגם אם נמאס לכם מהידיות בחדר ילדים, או מצלחות ישנות, זכרו תמיד שהישן יכול להתחדש ולקבל תפנית שיקית ומקורית.
יהלי
טיפ מספר 5: טאצ' אישי 

בהום סטיילינג חשוב למצוא את מה שאתם אוהבים ולהבין למה אתם מתחברים, ולא דווקא למה שנהוג ומקובל, וכך הבית יקבל את האופי שלכם ויתאים רק לכם. אם אתם רוצים לתלות תמונות בבית, למשל, לא ממש חייבים לרוץ לחנות ולרכוש תמונות מוכרות ומרשימות – קחו תמונות ישנות עם טעם של פעם וייחודיות נוסטלגית, חדשו את המסגרת ואולי אפילו מצאו דרך יצירתית להניח אותן על הרצפה או על מדף נמוך והכי חשוב – אל תשכחו להכניס את הטאץ' האישי הביתה.
234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...