קולקציה בלבן: המוצרים החדשים של אורבונד

אריחים בעל חירור רציף, מענה אקוסטי מושלם למסעדות ובתי קפה, אלמנטים מרחפים בחדר והתקנה ללא צורך בפרופיל משני: הקולקציה הלבנה החדשה של 2016

קירות ותקרות גבס – איך בדיוק אפשר לחדש משהו בהם? הם די נראים אותו דבר, מתנהגים אותו דבר במילא צובעים אותם בסוף, נכון? לא בדיוק. חברת אורבונד תעשיות גבס ומוצריו בע"מ מספקת פתרונות לכל סוגי מגוון היישומים בגבס לתעשיית הבנייה. אורבונד מציעה לענף הבנייה קשת רחבה ועשירה של מוצרים, ביניהם מוצרים בייצור מקומי ומוצרים המיוצרים על ידי חברת KNAUF הגרמנית. והנה, כעת היא מציגה קולקצייה חדשה של מוצרי גבס לשנת 2016:

אריחי UNITY


UNITY הוא למעשה חירור רציף באריחי גבס פריקים. דוגמת החירור יוצרת משטח תקרה עקבי אחד, שקובע סטנדרט חדש הן בעיצוב והן בפונקציונליות. משפחת ה-UNITY כוללת שני עיצובים: 3 UNITY, ו-UNITY 8 | 15 | 20. כל סוג חירור זמין עבור מגוון רחב של מוצרים עלי עיצוב קצה שונים, יישום שונה ופונקציונליות שונה.
אריחים צבעוניים
 
VISONA

כאן מדובר על פתרון גמיש לתקרת אריחי גבס אקוסטיים פריקה. אריחי הגבס מגיעים במידות 40×120 סנטימטרים, ומאפשרים התקנה על גבי קונסטרוקציית T ללא צורך בפרופיל משני. האריחים יוצרים מראה חד כיווני השובר את מבנה משטח הרשת הדו כיווני. קיימת גם אפשרות התאמה של מיקום אריחי התקרה, כמו גם של גופי התאורה, ונוצרת גישה קלה למתקינים ולמשתמשים.
אריחים צבעוניים
קיט ADIT

פתרון נוסף המבקש לשמור על מראה התקרה הקיימת, תוך התאמה אקוסטית יעילה הוא אלמנט ה-ADIT. זהו למעשה מענה אקוסטי מושלם: מותאם במיוחד למסעדות, בתי קפה וחללי התקהלות בהם יש צורך במענה נוסף לשטח התקרה הקיימת. הקיט מכיל את כל האביזרים הנדרשים בכדי להתקינו על הקיר בצורה קלה ומהירה, והוא ניתן ליישום ללא הפרעה בפעילות הקיימת בחלל. בנוסף, ניקויו ותחזוקתו קלים הודות לשכבת הציפוי של הלוח.
מענה אקוסטי
אקוסטיקה
TOPIQ® Sonic element

TOPIQ® Sonic element הינם אלמנטים מרחפים בחלל החדר ללא חיבורים וללא מסגרת. הכוללים את טכנולוגיית TOPIQ® Strong Edge לקצוות מוקשחים. לעיצוב האחיד יש תכונות ספיגת קול מצוינות בהתאם לצורה, לגודל האלמנט והמרחק מהתקרה. בנוסף יש לאלמנט מראה של צורה בסיסית, מנותקת ומרחפת, והוא בעל גימור צבע על גבי בד הגיזה.
אלמנטים מרחפים
אלמנים מרחפים
ביתן ישראלי
ביתן אורבונד בשבוע הבניה הישראלי. תכנון ועיצוב: אדריכלית מיכל זוהר, ביצוע: קוקו תערוכות וחללים מסחריים
ביתן עיצוב
ביתן אורבונד בשבוע הבניה הישראלי. תכנון ועיצוב: אדריכלית מיכל זוהר, ביצוע: קוקו תערוכות וחללים מסחריים
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...