קבלו אותם: טיפים להדברה בבית חדש מאת מדבירייטינג

אז עברתם לדירה חדשה ואתם מתלבטים האם צריך לעשות בה הדברה, מצד אחד אתם כמובן לא רוצים מזיקים אך מצד שני אתם תוהים לעצמכם האם זה בזבוז כסף מיותר או שמא תהיה בכך תועלת. במאמר הבא תוכלו לקבל כמה טיפים מאיתנו שיעשו לכם סדר בכל השאלות שעולות לכם בנושא ההדברה בעת כניסה לבית חדש.

 

תגידו שלום למזיקים-מדבירייטינג
תגידו שלום למזיקים-מדבירייטינג

האם צריך בכלל הדברה בבית חדש

גם אם הדירה היא חדשה מקבלן וגם אם הדירה מאוד ישנה – כאשר עוברים לדירה חדשה כדאי מאוד לבצע הדברה. בכל דירה חדשה או ישנה ישנם חרקים שעשויים להגיע. בדירות החדשות יותר החרק הנפוץ שמגיע הוא דג הכסף, לעומת זאת בדירות ישנות החרקים הפוצים הם ג'וקים ונמלים.\

מה היתרונות בהזמנת הדברה במעבר דירה

ישנם יתרונות רבים בביצוע הזמנת הדברה כאשר עוברים לדירה חדשה. היתרון הגדול והברור ביותר הוא האפקטיביות של ההדברה, כאשר הריסוס מתבצע כאשר הדירה ריקה עוד לפני שהכנסתם את הרהיטים ההדברה תהיה מוצלחת ביותר, זאת מכיוון שהחומר יגיע כמו שצריך לכל המקומות בבית מבלי שרהיטים כמו ארונות או מזנונים יפריעו לו.

יתרון נוסף בהזמנת הדברה במועד זה הוא המחיר, מכיוון שהדירה ריקה למדביר יהיה קל מאוד לבצע את ההדברה במהירות בכל הבית, בשל כך לרוב תהיה הנחה של 50 ₪ מהמחיר הרגיל לביצוע הדברה זו.

 

אם אין חרקים בבית – האם בכל זאת צריך הדברה

כמובן שגם אם אין חרקים בדירה כדאי מאוד להזמין הדברה, לא כדאי לחכות לרגע בו נראה חרקים ורק אז "נתעורר". ברגע שמחכים שתיווצר בעיה המחיר להזמנת ההדברה יהיה יקר יותר, מה גם שעד שהמזיקים יחוסלו אנחנו נסבול מהופעתם של המזיקים שבזמן הזה גם עלולים לעשות נזק.

כידוע חרקים כמו טרמיטים או מכרסמים שונים עשויים לחולל נזקים בעלי ערך כספי גבוה ולכן יש לדאוג כי הדירה תהיה מודברת מראש. טיפול יסודי בעת הכניסה לדירה עשוי למנוע הופעה של מזיקים והתפתותם בסביבת הדירה שלנו.

עוברים דירה? זה הזמן לחשוב על הדברה, צילום באדיבות canva
עוברים דירה? זה הזמן לחשוב על הדברה, צילום באדיבות canva

מה כדאי לעשות כדי לשמור על ההדברה מבלי שתיהרס

רבים חושבים שלאחר הדברה צריך לשטוף את הבית ביסודיות, כמובן שזאת טעות, שטיפת הבית לאחר ההדברה תגרום לחומר ההדברה להיחלש ותפגע בתוצאות ההדברה. לאחר ההדברה כדאי לחכות 3 ימים ורק אז לשטוף את הבית, וכששוטפים לאחר כ-3 ימים לא צריך להשתמש באקונומיקה או חומרי ניקוי מיוחדים, צריך לשטוף בסך הכל עם מים וסבון וזה הכל.

לאחר מכן אפשר להכניס את הרהיטים לדירה ובכך החומר יהיה חשוף למזיקים שינסו להסתתר בפינות הבית מאחורי הרהיטים.

לאתר האינטרנט של מדבירייטינג: https://madbirating.co.il/
לעמוד הפייסבוק של מדבירייטינג
לערוץ היוטיוב של מדבירייטינג

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...