תודו שלא חשבתם על הרעיון המדהים הזה קודם – סושי פירות

אז מגיע יום מיוחד של ציון מאורע כלשהו, יום אהבה, יום נישואין או חגיגה שממשמשת ובאה, ואין לכם כל כך רעיון במה להפתיע? כדאי לכם להכיר רעיון יצירתי וטעים במיוחד – סושי פירות! מה זה סושי פירות, אתם וודאי שואלים? לא מדובר בחומרים מהם מכינים את הסושי הקלאסי – אורז, דג ודפי אצה – אלא אך ורק בפירות! ניתן ממש לגלגל רול של סושי פירות מפירות עסיסיים, טריים ואיכותיים במיוחד! מדובר בטרנד שהולך היום חזק בתחום ההפתעות והצעות ההגשה, קינוחים לחגיגות ומסיבות. אז למה שלא תעופו על זה ותגישו למי שאתם אוהבים מגשי פירות בצורת סושי?

למה דווקא סושי?

טוב, זו שאלה קצת מוזרה – מי לא אוהב סושי? המאכל האסייתי המוכר והאהוב, עכשיו בגרסת פירות. זה יכול להיות רעיון מצוין להצעת קינוחים בסיום מסיבות ואירועי שמחות. במקום להגיש פרוסות של פירות בצורה משעממת ונדושה, אפשר להפתיע ולגוון עם צורות מיוחדות שלא ישאירו אף אדם בסביבה אדיש. מה גם, שזה ממש רעיון מדליק שבטח לא שמעתם עליו קודם לכן!

סושי פירות יכול להוות פתרון מצוין לטבעוניים המעוניינים לשמור על הקוד האתי שלהם ולהימנע מאכילת דגים. עכשיו הם יוכלו ליהנות מסושי פירות וליהנות מכל העולמות!

פרימדונה- סושי פירות

סושי פירות של פרימדונה: פשוט טעים

פרימדונה- סושי פירות

מה כל כך מיוחד בפירות שמגישים אותם בתור מתנה?

פירות מאז ומעולם שחקו תפקיד חשוב בקינוחים, סעודות ומתנות. הם מסמלים יוקרה, אלגנטיות וקרבה בין בני אדם. פירות הם בריאים, טעימים ומלאים חיוניות שמזכירה לנו את הטוב שבכדור הארץ. אפשר ואף רצוי להביא מגשי פירות לאנשים שבאמת אוהבים ולהראות להם עד כמה הם חשובים לכם.

פירות הם תחליף נהדר לפיצוצי הסוכר, מלח והחומרים הלא בריאים שיש בחטיפים, שוקולדים ומתוקים אחרים. היום, במקום להגיש בתור קינוח דברים לא בריאים, אפשר ליהנות משני העולמות ולהציע פירות שיש בהם הכל – גם טעם, גם בריאות, גם תאווה לעיניים מכל הצבעים והניחוחות הנהדרים.

אז למי שאוהבים אפשר להציע בתור מתנה עיקרית או משנית מגשי פירות בצורה סושי בכל חגיגה, מסיבה ואירוע חגיגי!

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...