תכנון מושלם: פתרונות החשמל שמוכרחים להכיר

כשמתכננים את מערכת החשמל בבית יש לא מעט דברים שצריך לקחת בחשבון. הכירו את הפתרונות הדקורטיביים והבטיחותיים שיהפכו את כל התכנון לפשוט, בטיחותי ומעוצב יותר

כשזה מגיע לתכנון החשמל בבית, בגינה, במשרד או בבית הקפה, יש לא מעט דברים שצריך לקחת בחשבון. החל בתקני הבטיחות והזהירות הנדרשים, המיקום, ההתאמה לתנאי השטח וכמובן העיצוב והנראות. חברת T&S Power המתמחה בפתרונות דקורטיביים לשילוב שקעי חשמל, תקשורת ומים פיתחה מערכות מודולאריות הניתנות לשילוב בכל מקום ובהתאמה מושלמת לכל התנאים והצרכים. אם זה במטבח, במרפסת, בגינה, במשרד, בבתי קפה, או בכל מקום בו יש צורך בשקעים.

שקעים נסתרים במטבח

ניתן לשלב פתרונות נסתרים ונשלפים לשקעים באי המטבח באמצעות מערכת מודולארית המתחברת בשלמות לכל משטח שיש, קוריאן ועץ, כאשר הפתיחה והסגירה של המערכת נעשית בלחיצת כפתור עדינה. המערכת נוחה לתפעול וחוזרת להיות שקועה ונסתרת בסיום השימוש, לשמירת מטבח נקי ובטוח.
מכונת קפה
מכונת קפה אדומה
שקעים נסתרים ברצפה

לאחר שהבחרתם את סוג הריצוף לבית, בין אם זה פרקט, גרניט, שיש או אפילו רצפה מכוסה בשטיח, תוכלו לשלב שקעי רצפה נסתרים כמעט באופן מוחלט. מדובר בפתרון המושלם עבור חיבור מנורות עמידה או שקעים לשולחן עבודה, או שקעים מוגני מים כשמדובר ברצפת דק במרפסת או ליד הבריכה.
שחור
שקעים מוחבאים
שקעים מוחבאים
שקעים מוחבאים
שקעים מוחבאים
שקעים מוחבאים
כיסוי שקעים
עמודון לשילוב אביזרי חשמל תקשורת ומים

כשזה מגיע לתכנון החשמל שמחוץ לבית, אדריכלים לא צריכים לשבור את הראש עם פתרונות יצירתיים ומעוצבים כמו קירות שקופים במרפסות שמש, או שקעים לגינה ושקעי שירות לבית הקפה, מכיוון שהפתרון העיצובי שמציעה חברת T&S Power הוא ברמה הגבוהה והבטוחה ביותר, כאשר אדריכלים יכולים לתכנן את שקע החשמל, ברז המים או נקודות השירות השונות ללא תלות במיקום. החברה יכולה להתאים לפי דרישות האדריכל את עיצוב המוצר, סוג החומר והצבע שלו. כמו כן, כחלק מתהליך העבודה, T&S מתאמת מול הפיקוח ומתכנן החשמל את דרישות האביזרים ומערכות החשמל, התקשורת, המים והגז שיש להתקין, כך שאפשר להיות שקטים ובטוחים שמדובר בבחירה הבטוחה והמתאימה ביותר.
שקע בעציץ
שקע בחוץ
מחשב ושקע
553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתרון דרוש ביותר
שמשהו כבר יבנה ספות עם חיבור USB וחשמל מובנה בתוך המשענת

הדמיית מחשב מאוד יפה. הביצוע בפועל בינוני מינוס.
עמוד קטן מאקסטרוזיית אלומיניום עם פתח לשקע מוגן מים. פששששש. גם תקוע וגם נתקעים בו. כבר היה עדיף להוציא כבל מהקיר ולנסר את אבן הירושלמית בהתאם לקופסת ביטון סטנדרטית.

בודק...